Novec Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Aquacomputer har en del spennende produkter. Felles for dem alle er meget pent utseende og høy finish. Ytelsen, derimot, vet vi lite om. Nå er dette i ferd med å endre seg: Vi ser på Aquacomputer Cuplex EVO! Les hele artikkelen Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 jeg synes ikke at den blokka var så imponerende akkurat......ville heller gått for en nugmam 478 jeg ja..... Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Aquacomputer har en del spennende produkter. Felles for dem alle er meget pent utseende og høy finish. Ytelsen, derimot, vet vi lite om. Nå er dette i ferd med å endre seg: Vi ser på Aquacomputer Cuplex EVO! Les hele artikkelen Forfatter var overrasket over den beskjedene økningen av temperatur ved overklokking men er det egentlig noen overraskelse gitt samme radiator og samme pumpe? Vil gjerne ha kommentarer fra ekspertene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har nøyaktg samme opplegg som forfattern bare med to vesentlige forskjeller, jeg bruker en BIE II rad og Magnum blokker Lenke til kommentar
Bach Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Savna tempdeltaen vann/CPU. Var kjernespenninga standard ved overklokking, eller var den øket og i så fall hvor mye? Håper det også kommer en test på blokka for AMD. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjernespenningen var standard. Test på AMD kommer. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Kjernespenningen var standard. Test på AMD kommer. Genialt Når?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Forhåpentligvis temmelig snart - jeg har litt mye å gjøre for tiden. Når det gjelder det at jeg var overrasket over temperaturene, var det fordi load-temperatur økte med 0,5 grader når CPU ble overklokket 384 MHz. Økningen på idle var en langt annen - 3 grader. På magnum var temperaturøkningen henholdsvis 4 og 3,5 grader (idle/load) når maskinen ble overklokket. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Er det ikke slik at det er radiator og hvilken vifte du har på som har mest å si for kjøleevnen? hadde vært mer interessant å forsøkt å sett hvordan ulike radiatorer påvirker samme kjølesystem. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 kommer dere til og teste lillebroren også? AC vannblokk, CPU, "cuplex" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jøss 4/6 på en kjøler som er både dyr og dårlig. Det var da litt i høyeste laget? Blir jo banka med 3-6 grader (load) jo. Cuplex blokka er jo også nyere, hvertfall her til lands Fin finish har ingenting å si når blokka ikke gjør jobben skikkelig, vil si den blokka er et direkte dårlig kjøp for alle andre enn spesielt interesserte. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 mente selvsagt cuplex evo når jeg skrev "Cuplex blokka" Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 kommer dere til og teste lillebroren også?AC vannblokk, CPU, "cuplex" Yoda, test kommer snart. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jøss 4/6 på en kjøler som er både dyr og dårlig. Det var da litt i høyeste laget? Blir jo banka med 3-6 grader (load) jo. Cuplex blokka er jo også nyere, hvertfall her til lands Fin finish har ingenting å si når blokka ikke gjør jobben skikkelig, vil si den blokka er et direkte dårlig kjøp for alle andre enn spesielt interesserte. Til den prisen er jeg til dels enig med deg... Men se på ytelsen etter overklokking - det er her kjøleblokken viser muskler. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Og hva med den nye Cuplex'en? Kommer den til norge den også? Har hørt at den er enda dårligere men.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Og hva med den nye Cuplex'en? Kommer den til norge den også? Har hørt at den er enda dårligere men.. Kjæm'an, ska' eg test'an! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Men se på ytelsen etter overklokking - det er her kjøleblokken viser muskler. Ingen tvil om at den veldig lille temperaturøkningen var meget spennende, men vil den i noen omstendigheter klare å ta igjen forspranget magnum blokka har? Jeg tviler, men det blir jo selvsagt spekulasjoner da Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vi får se hva jeg finner ut når jeg tester den på AMD-systemet. Som sagt, har jeg dobbeltsjekket resultatene - og på det systemet jeg har, stemte de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå