gardkarlsen Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei Jeg skal noen dager på kurs i Aberdeen. Hva må jeg bare få med meg mens jeg er der? :-) Jeg har vært der noen ganger før men det har stort sett kun vært på korte dagsturer så jeg har kun sett byen fra innsiden av en taxi. Lenke til kommentar
Hundvaag Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vurderer en tur hit i Okt/Nov, hva anbefaler folk? Det jeg er hypp på er Whisky, gåtur i høylandet, loch ness, slott og haggis Lenke til kommentar
William_S Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Aberdeen er ikke så veldig spennende egentlig. Veldig kjedelig og veldig grå, men byen er et perfekt utgangspunkt for utflukter til Scottish Highland feks. Det er dog mange slott i 50-60 km omkrets fra byen blant annet Dunnotar Castle: http://www.dunnottarcastle.co.uk/ Lenke til kommentar
Hundvaag Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 ja.. har hørt dette om den gråe byen.. på 4 dager, ville du anbefalt og dratt rundt fra plass til plass hver natt på "høylandet" og da via loch ness, eller brukt aberdeen som base og dratt på dagsturer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå