FrodeA Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei sann! En venninne av meg bor i en leilighet i kristiansand, der hun skal koble seg på en ruter av typen Jensen AirLink 6954. Andre pc-er som prøver å koble seg til virker (MacOS og XP), men hennes (Vista) vil ikke på. Det virker ikke engang som at den prøver å koble til nettverket engang. Så fort man har funnet nettverket, og prøver å koble til, så kommer det opp en feilmelding, og her kan du bare "diagnostisere" problemet. Jeg har lest noen poster om dette før, men løsninger er det ikke mange av.. Er eneste utvei å oppgradere firmwaren på ruteren til husverten? :S PS: PC-en hun bruker er en Acer Aspire 5520, dvs med Atheros AR5007EG adapter. Mvh. Frode Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Hmm.. Blir vel til at husverten må oppgradere firmware! Tror det blir det beste! Lenke til kommentar
JensenScandinavia AS Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei Jensen Air:Link 6954 krever siste firmware 1.4.3C for å fungere i Vista. Firmware til 6954 finner du på linken under, samt beskrivelse av hvordan du oppgraderer. http://jensenscandinavia.com/download.asp?id=AL6954 Vennlig hilsen Tor Datatekniker - JensenScandinavia AS Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ja, fikk se du hadde skrevet dette i en annen post her inne! Har nå gitt beskjed til venninnen min, så skal hun ta kontakt med husverten. Blir vel til at det blir meg som gjør det! Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå