Joachim_F Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Alone in the Dark var ikke helt heldig med formen da det opprinnelig ble lansert, men den nye PS3-versjonen skal bli bedre. Les mer Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 "You're not alone and you're not in the dark because everything is on fire!" -Ben "Yahtzee" Croshaw Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Hvor var ikke alt dette gjort før spillet opprinnelig ble utgitt da? Klarte de virkelig ikke å fatte disse tingene underveis i utviklingsprosessen? Endret 8. september 2008 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Håper inderlig dette kommer i en uppdate til Xbox 360 og, da kansje spillet blir kjøpt her og. Endret 8. september 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Må si det er slik spillutvikling bør skje om en konsoll får et spill senere enn en annen konsoll. Kan jo nesten vurdere å kjøpe spillet nå, men kommer sikkert ikke til å gjøre det. Lenke til kommentar
OKcancel Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Disse oppdateringene skal visstnok komme til 360-versjonen også i form av en patch, noe denne artikkelen absolutt bør nevne. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 jah, detta var da en "god" nyhet for oss som har 360... ble reint skuffa nå! fy faen Atari! hva med en update til oss som har Xbox360? burde fikse det syns nå jeg føre dem gir ut bedre versjon til PS3. føler meg veldig snytt på en eller annen rar måte.. husker jeg brukte fler timer på kjøredelen, var SÅ mye bugs så jeg tror jeg kunne kasta cd'n inn i microen min.. Atari skuffa Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Håper de slenger ut en oppdatering til oss med pcversjonen også. Jeg synes spillet i og for seg var bra, men det var endel gigantminuser som styring og kamera. Å prøve å gjøre kameraet og styringen lik som den var på spill 1. 2. og 3. i serien er bare forferdelig tilbakestående. Det er enkelt og greit for gammeldags og det skjer alt for mye i AitD 5 til at det er mulig å få en god flyt i spillet med denne typen skjermbytte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har aldri opplevd at en patch har forvandlet et dårlig spill om til noe særlig brukbart. Dette vil nok alltid være et elendig spill, patch eller ikke. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Har aldri opplevd at en patch har forvandlet et dårlig spill om til noe særlig brukbart. Dette vil nok alltid være et elendig spill, patch eller ikke. Gothic3 var jo nesten uspillbart nAr det ble lansert.. men ting endret seg til det bedre der la oss hApe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg