Gå til innhold

Orthos 3t 52C ok og starte og klokke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjørte min intel duocore 2-3t i Orthos. Grei klokke temp?

Bare lurer ^^

 

CPU

 

-Gernia-

 

Edit:

Kanskje lurt og skrive temp her også :p

50-52 grader

 

Ingen som sitter på HW.no på skolen?

hvirker litt risky med så høy temp,men kan jo forsøke med en liten overklokking, la si 5-10% overklokk. ellers så må du skaffe deg en bedre cpu kjøler eller sørge for at ventilasjonen ellers i systemet blir bedre.

Lenke til kommentar
Det der er da ikke høy temp..... det er jo load temp vi snakker om her :whistle:

ja,men tenk hva load tempen blir etter en overklokk. cpu'n bør vel helst ikke overstige 55c ved load. det finnes en guide der det står listet opp max tempen på alle cpu'r. de fleste av de nye klarer ikke mer enn toppen 60-70c ved load før det blir problemer eller i verstefall natta.

Lenke til kommentar
Det der er da ikke høy temp..... det er jo load temp vi snakker om her :whistle:

ja,men tenk hva load tempen blir etter en overklokk. cpu'n bør vel helst ikke overstige 55c ved load. det finnes en guide der det står listet opp max tempen på alle cpu'r. de fleste av de nye klarer ikke mer enn toppen 60-70c ved load før det blir problemer eller i verstefall natta.

 

hahahaha :!: ja du har jo tydeligvis lang erfaring med klokking :p

 

det er ikke noe problem for en cpu å bli 70-80grader. Det er dessuten SVÆRT sjelden at den blir så varm under vanlig spilling.. man under stresstesting kan tempen fort stige opp til 80tallet :yes:

 

Nei, slutt å gi råd om ting du tydeligvis ikke har peiling på og la trådstarter klokke ivei...

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar
Det der er da ikke høy temp..... det er jo load temp vi snakker om her :whistle:

ja,men tenk hva load tempen blir etter en overklokk. cpu'n bør vel helst ikke overstige 55c ved load. det finnes en guide der det står listet opp max tempen på alle cpu'r. de fleste av de nye klarer ikke mer enn toppen 60-70c ved load før det blir problemer eller i verstefall natta.

 

hahahaha :!: ja du har jo tydeligvis lang erfaring med klokking :p

 

det er ikke noe problem for en cpu å bli 70-80grader. Det er dessuten SVÆRT sjelden at den blir så varm under vanlig spilling.. man under stresstesting kan tempen fort stige opp til 80tallet :yes:

 

Nei, slutt å gi råd om ting du tydeligvis ikke har peiling på og la trådstarter klokke ivei...

du burde ta det litt med ro og slutte å anklage andre mennesker med å si at jeg har 0 peiling, du kjenner ikke meg og min kunnskap jeg kjenner ikke deg og din kunnskap.

 

(Pga dine utsagn valgte jeg å rapportere deg)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Vel vel.....skal det ikke mere til så værså god :whistle:

 

ps: Du kommer nok til å se deg nødt til å raportere mange hvis du fortsetter med slike råd...

 

Mvh

Kent

 

Tror av en eller annen grunn av at jeg velger og tro på deg :)

Min forrige core lå på 60-70 grader under 50-60% load og den hadde ingen problemer med det :p

SKulle jeg hatt en bedre kjøler, ville det blitt TRUE... Har jo alt Blue Orb 2

 

 

takker for svar,,,

 

At du reporta ham er bare idiotisk---

Lenke til kommentar
Vel vel.....skal det ikke mere til så værså god :whistle:

 

ps: Du kommer nok til å se deg nødt til å raportere mange hvis du fortsetter med slike råd...

 

Mvh

Kent

 

Tror av en eller annen grunn av at jeg velger og tro på deg :)

Min forrige core lå på 60-70 grader under 50-60% load og den hadde ingen problemer med det :p

SKulle jeg hatt en bedre kjøler, ville det blitt TRUE... Har jo alt Blue Orb 2

 

 

takker for svar,,,

 

At du reporta ham er bare idiotisk---

 

 

Takk for tilliten ;)

 

Stå på og klokk ivei, håper at du får det like morrsomt som jeg har det :yes:

Lenke til kommentar

Må bare svare her for jeg ble så provosert uttalelsene til SLIguy.

Når du tydeligvis ikke har peiling på det du snakker om bør du rett og slett holde kjeft,

vertfall ikke være så bastant når noen faktisk korrigerer deg.

Også i tillegg være frekk nok til å rapportere ham... din fjott må jeg bare si.

 

Til Gernia, det er en fin temp og du skal ikke ha noen problemer med å klokke,

det Kent -amdme- sier er helt korrekt. Du klarer nesten ikke ta knekken på dagens cpu'er om

du prøver engang... de vil bare nekte å boote eller klokke seg ned hvis du blir for dristig

på volt eller fsb. Lykke til! :)

 

Mvh,

Vinci

Lenke til kommentar
Må bare svare her for jeg ble så provosert uttalelsene til SLIguy.

Når du tydeligvis ikke har peiling på det du snakker om bør du rett og slett holde kjeft,

vertfall ikke være så bastant når noen faktisk korrigerer deg.

Også i tillegg være frekk nok til å rapportere ham... din fjott må jeg bare si.

 

Til Gernia, det er en fin temp og du skal ikke ha noen problemer med å klokke,

det Kent -amdme- sier er helt korrekt. Du klarer nesten ikke ta knekken på dagens cpu'er om

du prøver engang... de vil bare nekte å boote eller klokke seg ned hvis du blir for dristig

på volt eller fsb. Lykke til! :)

 

Mvh,

Vinci

heHeHeH.........jeg får venner allerede her på forumet. sammen blir dere sterke eller hva...

hva slags mennesker er det her på forumet egentlig

Lenke til kommentar
Vi er mennesker som har vært på forumet i noen år, og som har endel erfaring :whistle: At du føler deg "truffet" av å bli korrigert sier vel egentlig mer om deg.

 

Forresten... velkommen til forumet, ser at du ikke har så mange innlegg. Vær forsiktig med å gi råd før du er helt sikker på at det du sier stemmer :thumbup:

greit nok,jeg forsøker etter beste evne å komme med de råd jeg kan gi ut ifra egne erfaringer,men selv om du ikke har vært på forumet lenge har ingenting å si om du kan data eller ikke. men nå kan vi si oss ferdig med krangelen det blir bare ord mot ord.

 

ser forøvrig også at du er mest aktiv i skjermkort kategorien, når dt gjelder skjermkort vil jeg kunne tørre å påstå at jeg vet rimelig godt hva jeg prater om. men ferdig

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Vi er mennesker som har vært på forumet i noen år, og som har endel erfaring :whistle: At du føler deg "truffet" av å bli korrigert sier vel egentlig mer om deg.

 

Forresten... velkommen til forumet, ser at du ikke har så mange innlegg. Vær forsiktig med å gi råd før du er helt sikker på at det du sier stemmer :thumbup:

greit nok,jeg forsøker etter beste evne å komme med de råd jeg kan gi ut ifra egne erfaringer,men selv om du ikke har vært på forumet lenge har ingenting å si om du kan data eller ikke. men nå kan vi si oss ferdig med krangelen det blir bare ord mot ord.

 

Uttalelsene dine tillsa at du ikke visste hva du snakket om.. dessuten er det ikke snakk om ord mot ord men heller fakta mot ord :roll:

Lenke til kommentar
Vi er mennesker som har vært på forumet i noen år, og som har endel erfaring :whistle: At du føler deg "truffet" av å bli korrigert sier vel egentlig mer om deg.

 

Forresten... velkommen til forumet, ser at du ikke har så mange innlegg. Vær forsiktig med å gi råd før du er helt sikker på at det du sier stemmer :thumbup:

greit nok,jeg forsøker etter beste evne å komme med de råd jeg kan gi ut ifra egne erfaringer,men selv om du ikke har vært på forumet lenge har ingenting å si om du kan data eller ikke. men nå kan vi si oss ferdig med krangelen det blir bare ord mot ord.

 

Uttalelsene dine tillsa at du ikke visste hva du snakket om.. dessuten er det ikke snakk om ord mot ord men heller fakta mot ord :roll:

jeg sa FERDIG NÅ, da behøver ikke du å dra det ut lengre. dersom du tror jeg er en av de vanlige fjortis-toskene her på forumet da tar du kraftig feil. så nå er vi ferdige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...