held hofftage Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei Jeg ødela telefonen min, som var en nokia 5310 Xpress music låst til chess, og ser nå etter en ny telefon. Jeg har fremdeles SIM-kortet og leter etter en sinnsykt billig telefon som har de viktigste funksjonene som tekstmelding og ikke minst: at man kan prate med folk også! Ser etter en BILLIG telefon fordi jeg er raka fant takker for all hjelp jeg kan få på forhånd. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Det er vel ikke nødvendig at telefonen skal være låst til chess om du kjøper ny? Du kan ikke prøve å høre med slektninger om noen har en gammel liggende som de ikke bruker mer. Nå til dags har vel de fleste det. Ellers så denne ganske billig ut: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL Endret 8. september 2008 av Ekko Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) har nettopp kjøpt den mobilen jeg ødela med chess abonnement med 12 mnders så hadde vært greit å kunne bruke sim kortet på en annen billig telefon. Hmmmm den så helt grei ut den der, asså Endret 8. september 2008 av held hofftage Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 har nettopp kjøpt den mobilen jeg ødela med chess abonnement med 12 mnders så hadde vært greit å kunne bruke sim kortet på en annen billig telefon. Ja, men om jeg har skjønt opplegget rett vil sim-kortet ditt fungere i en hvilken som helst annen telefon, bare lån din mor/far/bror/søster sin og prøv. Det er den knuste telefonen din som ikke ville taklet sim-kort fra andre tilbydere. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ellers har jo Chess sin egen telefon Chess Xzite.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå