b21a Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Vet noen om et slik program? Har prøvd å finne noe som vil funke til dette formålet men har ikke lyktes. Må helst være et gratis program. Og nei, sette opp ørten brukere for å legge inn sperrer på de i windows er ikke en løsning. Jeg trenger et program som blokkerer enkelte adresser som jeg kan kjøre i bakrunnen. Dette er da til Windows 2000 Endret 11. september 2008 av b21a Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Sperr adressene hos brannmuren i ruteren? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Så å bruke hosts-fila er utelukket? Lenke til kommentar
mago Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 legge inn sperre via host fila virker bra http://www.mvps.org:80/winhelp2002/hosts.htm Er og nyttig ved utprøving av software som ikke skal oppdateres/godkjennes via hjemmeside. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Hostfila blir vel litt over min forstand desverre Kan sikkert bruke den men jeg har ingen aning om hvordan Det jeg vil skal skje er at adresser som Facebook, MSN, Youtube etc.etc.etc. skal være umulig å gå til på denne maskinen, dessverre er den avhenging å ha internet, men jeg har brukt for mye tid på å fjerne virus i det siste, så nå prøver jeg dette istedet. Cluet er at jeg vil blokkere adressene og samtidig gjøre det umulig for andre å fjerne blokkeringen på en enkel måte. EDIT: Kanskje lese hele siden før man slår det fra seg, tror jeg skal få det til med den forklaringen som Mago linket til Endret 10. september 2008 av b21a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå