abene Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Microsoft Autocollage 2008 er et nytt program som kan brukes til å sette sammen bilder i kollasj. Les mer Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 At de tar seg betalt for dette etter min mening enkle verktøyet er jammen frekt ... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 OK? Den 'kollasjen' var jammenmeg noe av det minst pene jeg har sett. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har dere kanskje tips til bedre (og billigere) alternativer, siden dette tydeligvis ikke falt i smak hos dere? Jeg trenger nemlig et slikt program. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Etter 30 dagers trial så finner du kjapt ut om det er verdt 100 kroner for deg. Det bør være mulig å få bedre resultater enn dette her. Kanskje det finnes noen gratisprogrammer som gjør jobben. Mange ønsker sikkert å lage kollasjer, men de gidder ikke gjøre det manuelt i PS eller lignende. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tittet såvidt på Picasa 3 (beta) her om dagen. Tror det var noe kollasj muligheter der. Tom Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 At de tar seg betalt for dette etter min mening enkle verktøyet er jammen frekt ... Jeg har brukt noen timer nå på å lete opp tilsvarende programmer og jeg tillader meg å konkludere at dette programmet fra MS overrakende nok er svært bra! Valgte å gi den et utvalg bilder jeg hadde tatt fra Madrid Zoo forrige helg, og den klarte å finne motivet i bilderne og bruke det resterende på å smelte det sammen med andre bilder slik at resultatet ble veldig bra. Jeg omdøbte filerne og prøvde igjen, og den plaserte bilder ens igjen. Den skjønner åpenbart relativt mye av innholdet i bilderne. Der skal normalt mye til for å imponere meg, ikke minst når det kommer fra MS, men dette programmet var bra! Picasa3 sin greie kan slett ikke sammenlignes efter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg