Gå til innhold

"Disconnected from server" skjer bare i helgene.

Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aNZFa3

Dette er litt rart ja, bare i helgene så får jeg "Disconnected from server", nesten hele tiden, men ikke hvis jeg prøver seint på natta. Kan det ha noe med at dem driver å graver til fiber? Eller skal ikke det ha noe å si på stabiliteten til nettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er litt rart ja, bare i helgene så får jeg "Disconnected from server", nesten hele tiden, men ikke hvis jeg prøver seint på natta. Kan det ha noe med at dem driver å graver til fiber? Eller skal ikke det ha noe å si på stabiliteten til nettet?

Kva internett linje har du?

I helgene er det mykje meir aktivitet på serverene.

Seint på natta har nok de fleste gått og lagt seg.

At dei graver ned fiber trur eg ikkje skal ha noko å sei. Kan ikkje hugsa slikt hos meg iallefall. Og dei graver vel ikkje så mykje i helgene heller?

Om du kjører masse addons etc kan du ta deg ein opprydding i dei.

Hjelper av og til å slette wtf og interface folder og logge inn på nytt. (då forsvinner alle addons og alle grafikk innstillinger, så det må leggest inn på nytt)

Kjeristen min har eit liknande problem, då eg trur det er pga dårlig trådlaust nettverk.

Før du disconnected, står charen din lenge i ro, nettsom du skulle vore den einaste levande personen i verda=P?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Før du disconnected, står charen din lenge i ro, nettsom du skulle vore den einaste levande personen i verda=P?

Ja, den gjør det. Linja er på 1.5Mbit nå, jeg har kobla meg på rutern, åpnet porter og alt, jeg kjører heller ikke med noe brannmur, verken på rutern eller i windows.

Skal prøve å slette 'wtf' mappa.

Lenke til kommentar

Ja, den gjør det. Linja er på 1.5Mbit nå, jeg har kobla meg på rutern, åpnet porter og alt, jeg kjører heller ikke med noe brannmur, verken på rutern eller i windows.

Skal prøve å slette 'wtf' mappa.

Trådlaust eller med kabel?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mister du nettet utenom også, eller bare på wow?

Jeg har NextGenTel nå, og nettet detter ut 2-3 ganger daglig (det er OMG irriterende), og er borte ca. 5 minutter hver gang. Da forsvinner alt nett, kan det være dette som har hender med deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...