Gå til innhold

Drøm om Jackalope - Drømmetydning


Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk..

 

Jeg hadde for omkring 3 timer siden en utrolig herlig drøm.. Alt var perfekt i drømmen, var en fest med massevis av jenter, og alt var strålende..

 

Men, jeg har siden jeg var ett barn, hatt en mistanke om at noen av mine drømmer kan være sanne.. Om ting jeg umulig kan vite.. nesten som "premonitions" , profetier blir vell litt å ta i, men dere skjønner greia..

 

Jeg husker i slutten av drømmen så fikk jeg øye på noen dyr i dette huset jeg befant meg i.. og på verandaen så stod det en Kanin med horn.. Ganske fancye horn.. Jeg så på dyret som om det var helt naturlig..

 

Dyret lignet noe på dette, med mere tydelige vakre horn på pannen:

 

jackbenard.jpg

 

Jeg synes dette var utrolig merkelig, så søkte det opp på google og fant ut at disse skapningene har eksistert, eller spekuleres rundt det som en myte eller rett og slett basert på en sykdom visse kaniner kan få..

 

Hvor kult ekke det? :D

 

Jeg kan ikke huske å ha sett slike dyr før, visste ikke at dem "fantes" engang..

 

Men jeg er åpen for at det kan rett og slett ha vært dette spillcoveret jeg har det fra, spillet Sam & Max som jeg spilte masse som barn:

 

Sam_and_Max_cover.jpg

 

Men vet noen om drømmetydning? Eller hva en slik drøm om en skapning som Jackalope betyr?

 

Jeg prøvde å søke opp "Jackalope Dream" på google og fant ut at det var tittelene på en bok.. Betyr dette noe for noen?

 

Jeg drømte også forsåvidt at min Onkel var på denne festen, og når jeg spurte han hvorfor han var der svarte han:

"Jeg tar en pause fra kona, ting er ikke helt flott om dagen"

 

Nå, min onkel og tante, så vidt jeg vet, har ett strålende forhold og ingen problemer whatsoever..

 

Er dette også en "sanndrøm" om noe som vil skje engang i framtiden?

 

Ingenting varer evig, så I guess det vil uansett skje at dem vil splittes opp etterhvert.. men who knows..

 

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så håper dette går innunder "filosofi" :)

 

Tilbakemeldinger mottas med glede! Lev i fred

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er meget sannsynlig at det er fra spillcoveret. Det er slike små minner drømmer ofte handler om.

 

Hmm, jeg er åpen for det, men også for at det kan ha hatt en dypere mening.. Men det merkelige var at kaninen så helt ekte ut.. og hornene nesten "Replicator" aktig.. nesten som metall, eller meget kompakt ben..

 

Hadde litt denne fargen og konsistensen:

 

NEWS_122005_FED_replicator.jpg

 

 

Btw, jeg har veldig mye lucid dreaming, men dette var ikke lucid..

Lenke til kommentar

Kult Bellicus, takk for svar..

 

Høres logisk ut :)

 

Det utrolig kule med at jeg drømte om en kanin er følgende:

 

Da jeg var 8-9 år gammel tegnet jeg en tegning som jeg ville at en indianer høvding relatert til familien (en av hans stammemedlemmer var inngiftet) i Canada skulle ha..

 

Dette medførte at min barneskole klasse og en indianer barneskole klasse i Canada ble penpals, og jeg ble æresmedlem hos deres indianerstammer Woodland Creeband..

og indianer navnet jeg fikk var : Wampes

 

Som betyr "Løpende Kanin/Hare"

 

Jeg er overbevist om at jeg har levd før, og at en av mine liv før var en indianer.. Helt siden jeg var 3-4 år gammel har jeg vært utrolig koblet med indianere.. følt en dyp connection.. Husker også jeg fantaserte om å ha en usynlig indianer mann som gikk rundt med meg og passet på meg hvor hen jeg gikk.. som bare jeg kunne se..

 

Andre tydninger? :)

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål som er litt off-topic:

 

Finnes det drømmetydere som jobber på samme måte som psykologer? Moren til bestevennen min har visst studert drømmetyding, og hun klarte å finne ut eksakt hva som feilet en annen venn av oss ved å tyde drømmene hans. Eller, hun fant frem til den samme konklusjonen som psykologen gjorde.

 

Jeg har selv hatt noen merkelige drømmer, og lurer litt på hva dette kan bety i forhold til mitt humør, underbevissthet og følelser.

Lenke til kommentar
Det er meget sannsynlig at det er fra spillcoveret. Det er slike små minner drømmer ofte handler om.

 

Hmm, jeg er åpen for det, men også for at det kan ha hatt en dypere mening.. Men det merkelige var at kaninen så helt ekte ut.. og hornene nesten "Replicator" aktig.. nesten som metall, eller meget kompakt ben..

 

Hadde litt denne fargen og konsistensen:

 

NEWS_122005_FED_replicator.jpg

 

 

Btw, jeg har veldig mye lucid dreaming, men dette var ikke lucid..

 

OH NO! A REPLICATOR! :p

 

Når det kommer til drømmen, så er det nok bare en normal drøm. Men noen drømmer skiller seg ut fra andre, og vi husker dem spesielt godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...