Gå til innhold

Kebab i Trondheim; hvor f*** går man?


oslofreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor spise kebab i det hele tatt hvis ingen er gode? Bare å droppe det og kjøpe burger istedet, da.

Er man "vant" til å spise en kabab i blant, er det en stor nedtur hver gang man kjøper en kebab i håp om at den skal være god. Selv spiste jeg ofte kebab før jeg kom til Trondheim, men nå har jeg egentlig aldri vært no kebab-menneske, så det er ikke et stort savn.

 

Det blir som om røyken/snusen plutselig smakte vondt en dag. (Det hadde jo forsåvdt vært bra for helsen, men det var ikke poenget her :p)

Lenke til kommentar

Jeg sa meg permanent ferdig med kebab etter at jeg kjøpte på 2 forskjellige steder på samme dag, og måtte kaste begge etter 2-3 tygger (derfor jeg kjøpte en til, liksom). Var altfor sterke, og den andre hadde masse gjennomvåt pommes frites nedi pitabrødet.

 

Tenkte: Hvorfor i pokker skal jeg hive bort penger på mat jeg ikke liker engang? Fuck it. Burger på meg heretter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kebaben i Hønefoss er veldig god. Du kan ta natt-toget til Oslo, så buss fra oslo til hønefoss. Så spør du noen om hvor "Babol" er, 3 minutter å gå fra bussterminal.

 

Lykke til.

Den kebaben som var hos han ved Esso stasjonen på sundvolden var god. Spiste der selv flere ganger. Det fins også en ved veien mot Bærum som er i bygget ved en nedlagt Texaco-Stasjon. Kebabtallerkenen der er dugendes men be om ekstra sterk ellers er den ikke god.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Den kebabsjappa ca på andre siden av gata i forhold til Familien og Klokkesvingen er den eneste brukbare i Trondhjem. Mir eller Star eller hva faen de heter. Jeg har testa ut de fleste kebabsjappene i og utenfor sentrum, og jeg er ikke så glad i kebab (blir jo aldri mett, spiser 3-4 stykk, de går rett gjennom), men overnevnte i Dronningens er jævlig god. ^^

Lenke til kommentar

Har bodd her i over 1 år nå, og har enda til gode å finne en ordentlig kebabsjappe. All kebaben her i Trondheim er så forbanna ren og ordentlig, null e-stoffer og rottekjøtt så det er en total mangel på smak. Noen som vet hvor man kan få kjøpt ordentlig farsebabb slik man får i Oslo? Kebabstua @ St. Hanshaugen, Bislett, etc, etc...

 

*lei smakløs kebab som er på grensa til å være sunn*

 

PS! Hvorfor skal all junkfood i Trondheim koste rundt 80-100 kr? Halvliter cola og xl kebab skal man da lett få kjøpt for 50-65 kr, ikke 95...

Det er ingen som vil ha skitne kebab, kommer du fra kloakken gutt? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg sa meg permanent ferdig med kebab etter at jeg kjøpte på 2 forskjellige steder på samme dag, og måtte kaste begge etter 2-3 tygger (derfor jeg kjøpte en til, liksom). Var altfor sterke, og den andre hadde masse gjennomvåt pommes frites nedi pitabrødet.

 

Tenkte: Hvorfor i pokker skal jeg hive bort penger på mat jeg ikke liker engang? Fuck it. Burger på meg heretter.

 

Påmfri nedi pitabrødet? :wow:

 

Det er no spess med oslo babb.. Savner det samme, der hvor jeg bor i DK.

Lenke til kommentar

Har bodd her i over 1 år nå, og har enda til gode å finne en ordentlig kebabsjappe. All kebaben her i Trondheim er så forbanna ren og ordentlig, null e-stoffer og rottekjøtt så det er en total mangel på smak. Noen som vet hvor man kan få kjøpt ordentlig farsebabb slik man får i Oslo? Kebabstua @ St. Hanshaugen, Bislett, etc, etc...

 

*lei smakløs kebab som er på grensa til å være sunn*

 

PS! Hvorfor skal all junkfood i Trondheim koste rundt 80-100 kr? Halvliter cola og xl kebab skal man da lett få kjøpt for 50-65 kr, ikke 95...

Det er ingen som vil ha skitne kebab, kommer du fra kloakken gutt? :roll:

Det er skremmende mange som liker babben sin infisert nok til å sende de på ramma i to uker etter å ha spist den. o_O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...