InToRv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Hvorfor bo i Trondheim når du kan bo i Oslo? De har jo ikke engang helsefarlig kebab... Endret 22. september 2008 av PaperWalls Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvorfor spise kebab i det hele tatt hvis ingen er gode? Bare å droppe det og kjøpe burger istedet, da. 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skjønner at du vil ha farsebab. Etter å ha jobba hos en kjøttprodusent som lager blandt annet kjøttboller bestående av 50% kjøtt og 50% bolle så smaker disse bollene ganske bra og hemmeligheten ligger i "krydderet" som gir deigen smak. Kan nok være den smaken du er ute etter. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvorfor spise kebab i det hele tatt hvis ingen er gode? Bare å droppe det og kjøpe burger istedet, da. Er man "vant" til å spise en kabab i blant, er det en stor nedtur hver gang man kjøper en kebab i håp om at den skal være god. Selv spiste jeg ofte kebab før jeg kom til Trondheim, men nå har jeg egentlig aldri vært no kebab-menneske, så det er ikke et stort savn. Det blir som om røyken/snusen plutselig smakte vondt en dag. (Det hadde jo forsåvdt vært bra for helsen, men det var ikke poenget her ) Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Som nevnt før så skal kebaben være skitten! Synd flere og flere shapper satser på lage rene babber Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Enig i at OSKA er no forbanna driiit, har vært der ett par ganger inkl 1 gang edru, og må nesten påstå at det er en av de dårligste kebabene jeg har smakt. Da må jeg ha en hel verden av kebab foran meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg sa meg permanent ferdig med kebab etter at jeg kjøpte på 2 forskjellige steder på samme dag, og måtte kaste begge etter 2-3 tygger (derfor jeg kjøpte en til, liksom). Var altfor sterke, og den andre hadde masse gjennomvåt pommes frites nedi pitabrødet. Tenkte: Hvorfor i pokker skal jeg hive bort penger på mat jeg ikke liker engang? Fuck it. Burger på meg heretter. 3 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kebaben i Hønefoss er veldig god. Du kan ta natt-toget til Oslo, så buss fra oslo til hønefoss. Så spør du noen om hvor "Babol" er, 3 minutter å gå fra bussterminal. Lykke til. Den kebaben som var hos han ved Esso stasjonen på sundvolden var god. Spiste der selv flere ganger. Det fins også en ved veien mot Bærum som er i bygget ved en nedlagt Texaco-Stasjon. Kebabtallerkenen der er dugendes men be om ekstra sterk ellers er den ikke god. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Shit, da skal jeg aldri til Oslo! Kebaben på 1001 Natt er jo piss, samme med La'Belle også. Fy svarte for noe drit og dette er av de sunne typene? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Star Kebab i brattørgata ! Beste plassen i Tr.heim Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Aroma. Ingen over, ingen ved siden. Dog dette er ikke fyllababb, men noe du kjøper når du har lyst på noe godt. Ligger ved prinsen kino. Rullekebaben er best. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Den kebabsjappa ca på andre siden av gata i forhold til Familien og Klokkesvingen er den eneste brukbare i Trondhjem. Mir eller Star eller hva faen de heter. Jeg har testa ut de fleste kebabsjappene i og utenfor sentrum, og jeg er ikke så glad i kebab (blir jo aldri mett, spiser 3-4 stykk, de går rett gjennom), men overnevnte i Dronningens er jævlig god. ^^ Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har bodd her i over 1 år nå, og har enda til gode å finne en ordentlig kebabsjappe. All kebaben her i Trondheim er så forbanna ren og ordentlig, null e-stoffer og rottekjøtt så det er en total mangel på smak. Noen som vet hvor man kan få kjøpt ordentlig farsebabb slik man får i Oslo? Kebabstua @ St. Hanshaugen, Bislett, etc, etc... *lei smakløs kebab som er på grensa til å være sunn* PS! Hvorfor skal all junkfood i Trondheim koste rundt 80-100 kr? Halvliter cola og xl kebab skal man da lett få kjøpt for 50-65 kr, ikke 95... Det er ingen som vil ha skitne kebab, kommer du fra kloakken gutt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg sa meg permanent ferdig med kebab etter at jeg kjøpte på 2 forskjellige steder på samme dag, og måtte kaste begge etter 2-3 tygger (derfor jeg kjøpte en til, liksom). Var altfor sterke, og den andre hadde masse gjennomvåt pommes frites nedi pitabrødet. Tenkte: Hvorfor i pokker skal jeg hive bort penger på mat jeg ikke liker engang? Fuck it. Burger på meg heretter. Påmfri nedi pitabrødet? Det er no spess med oslo babb.. Savner det samme, der hvor jeg bor i DK. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har bodd her i over 1 år nå, og har enda til gode å finne en ordentlig kebabsjappe. All kebaben her i Trondheim er så forbanna ren og ordentlig, null e-stoffer og rottekjøtt så det er en total mangel på smak. Noen som vet hvor man kan få kjøpt ordentlig farsebabb slik man får i Oslo? Kebabstua @ St. Hanshaugen, Bislett, etc, etc... *lei smakløs kebab som er på grensa til å være sunn* PS! Hvorfor skal all junkfood i Trondheim koste rundt 80-100 kr? Halvliter cola og xl kebab skal man da lett få kjøpt for 50-65 kr, ikke 95... Det er ingen som vil ha skitne kebab, kommer du fra kloakken gutt? Det er skremmende mange som liker babben sin infisert nok til å sende de på ramma i to uker etter å ha spist den. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå