oslofreak Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Har bodd her i over 1 år nå, og har enda til gode å finne en ordentlig kebabsjappe. All kebaben her i Trondheim er så forbanna ren og ordentlig, null e-stoffer og rottekjøtt så det er en total mangel på smak. Noen som vet hvor man kan få kjøpt ordentlig farsebabb slik man får i Oslo? Kebabstua @ St. Hanshaugen, Bislett, etc, etc... *lei smakløs kebab som er på grensa til å være sunn* PS! Hvorfor skal all junkfood i Trondheim koste rundt 80-100 kr? Halvliter cola og xl kebab skal man da lett få kjøpt for 50-65 kr, ikke 95... Endret 8. september 2008 av oslofreak Lenke til kommentar
The zero Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Sesam ved Samfundet har jo god kebab, prøvd den? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå har jeg også hørt det motsatte om kebaben på sesam, men har ikke smakt den selv. Har hørt av "innfødte" her at det ikke finnes gode kebaber i sentrum, du må litt utenfor. Skal se om jeg får tak i et navn på en kebabsjappe. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vet om mange som går på "1001 natt" eller hva det nå heter. Kebaben er OK den, men du får verken resaurant- eller kebabsjappe-feeling når du går dit.. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Både Sesam og (ikke minst) 1001 Natt er typiske trønderkebaber; renslige og smakløse... OSKA på Møllenberg derimot er skitten, men dessverre så er den også vassen, lite stekt og generelt rævva, så den feiler også hardt... Hørt rykter om at det er en kebabsjappe i Fjordgata, samma kvartal som Downtown, som skal være ålreit sammenlignet med Oslobabb... Noen som vet? Husk at det skal være "skitne" kebaber, da... Første tegn på at man har spist en bra babb er en uimotståelig trang til å drite iløpet av den første halvtimen... Endret 8. september 2008 av oslofreak Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Vel, de fleste sjappene nede i fjorgata er fordervet-kjøtt-kebaber. Fransklæreren min sa at hun hadde sett de lempe kjøttet rett ut på gata før de drassa det med inn i butikken. Så fjorgata må du nesten sjekke ut. Endret 8. september 2008 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) O S K A ! eneste stede hvor du får "beggesaus" best ever! stam plass og stikke innom når jeg er på besøk i gammle trakter. gode gammle tOSKA må legge til at oska smaker godt selv om du er edru og self, sesam. men 1001natt har crapp kjøtt. Endret 8. september 2008 av lifetimeboy Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tanem grillen! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jepp.... tanemgrillen er bra, men ikke gå dit for ofte da han mustafa fyren fort blir gjerrig på kjøttet.... Btw... oska suger... Kun studentene på fylla som sørger for at den lever enda... uten dem hadde de konka... Endret 12. september 2008 av chris300 Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Enig i at OSKA er no forbanna driiit, har vært der ett par ganger inkl 1 gang edru, og må nesten påstå at det er en av de dårligste kebabene jeg har smakt. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 farsebabb er det lite av i trøndelag. 1001 Natt/Go 2 prøvde seg med "city" kebab uten suksess, mulig de fremdeles selger den. generelt sett så fnyses det av kanel/pepperkakebabb i bartebyen trønderne vil ha rent kjøtt; biffsnadder er tross alt hva det har blitt spist på gatekjøkken i trøndelag i årevis. rent kjøtt er såklart også dyrere enn farse, så prisen blir dithen du kan prøve sams ved rema nedenfor gløs, der får du kebab av biff, lam eller kylling. per i dag er det denne jeg liker best i trondheim, men sist var den ekstremt salt, så det er mulig den også er på vei nedover Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jaja, på den lyse siden så er det jo alltid noe å se fram til når man skal hjem til Oslo på besøk... Lenke til kommentar
Lars-Nilsen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Beste Kebaben i Trondheim få du hos " Cafe Orange " jeg har hørt kun positiv om Cafe Orange er selv Fastkunde i flere år nå. Eneste mangel er at de er ikke så kjent som 1000 natt o.s.v ...men jeg er sikkert at de blir snart Top1 i Trondheim. de bruker strimlet biff som er fersk og smakful hver dag. Hos Cafe Orange vil du få en helt ane. smak !!! Kebabrull anbefales.....!!!! MvH Lars Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg skal være enig i at Café Orange ikke er så ille, men det er fortsatt ren kebab med "ordentlig" kjøtt. Blir for kjedelig smak... Er det ingen sjapper i byen som selger oslobabb? Farse! Endret 20. september 2008 av oslofreak Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kebaben i Hønefoss er veldig god. Du kan ta natt-toget til Oslo, så buss fra oslo til hønefoss. Så spør du noen om hvor "Babol" er, 3 minutter å gå fra bussterminal. Lykke til. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis det ikke er en fyllebabb, men en sette seg ned å spise middag-babb. Så for ALL del stikk innom Aroma café litt nedenfor prinsen kino ved samme gate. Den er nydelig, og MÅ testes. Lenke til kommentar
Lars-Nilsen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Se på link..... Cafe Orange Best i Trondheim.......................!!! http://www.kebabnett.no/?kebab=1®io...F8r-Tr%F8ndelag Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jobber du sånn tilfeldighvis på "Cafe Orange"? Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Se på link..... Cafe Orange Best i Trondheim.......................!!! Vennligst les tråden da, Café Orange er god, men de selger "feil" type kebab. Er på utkikk etter god farsebabb, ikke de kjedelige "rent og høy-kvalitets kjøtt" babbene man får her i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå