Gjest Guest_tom_* Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei, nå har nettopp min beste venn flyttet pga av militæret. Er blitt grenader noe som vi begge har prøvd å bli men jeg kom ikke inn nå, neste mulighet for meg er til juletider. Men merker nå livet er veldig kjedelig. Vi har kjent hverandre siden vi var 2-3 år gamle er nok blitt som brødre. Har ikke veldig mange venner å syntes dett er noe herk men visste jo at det kunne bli sånn. Vet ikke helt hva jeg vil ha ut av dere på forumet her men, var fint å få skrevet noe. Kanskje andre i lignende situasjoner?. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Har selv flyttet fra bestekameratene mine pga studier, og det er ikke alltid så gøy. Sitter mye på msn og i telefonen (ringer heldigvis gratis ), men det blir jo ikke det samme. En ting jeg vil anbefale deg, er å finne en hobby som tar såppass tid at du ikke sitter hjemme og kjeder deg, det vil hjelpe veldig. Selv har jeg begynt å trene og å kjøre radiostyrt bil. Finner du andre i nærheten som driver med det samme, er det veldig lett å skaffe nye venner. Selv kjente jeg ingen som drev med det samme som meg, men har blitt godt kjent med nye folk. Endret 8. september 2008 av LaStrada Lenke til kommentar
zpug Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 AKKURAT D SAMME SKJEDDE MED MEG!! live blei litt trasigere da:( men jeg er blitt mere sossial nå å har fått meg noen nye venner:) kjempegøy å bli kjent me nye folk... d er vanskeli å få nye venner på en plass du har bodd hele livet ditt, men d ordnet seg for meg:) skal selv flytte bort om et år, å gleder meg veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå