Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bestekompisen flytta, livet ble litt gråere.

Gjest Guest_tom_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_tom_*

Hei, nå har nettopp min beste venn flyttet pga av militæret. Er blitt grenader noe som vi begge har prøvd å bli men jeg kom ikke inn nå, neste mulighet for meg er til juletider. Men merker nå livet er veldig kjedelig. Vi har kjent hverandre siden vi var 2-3 år gamle er nok blitt som brødre. Har ikke veldig mange venner å syntes dett er noe herk men visste jo at det kunne bli sånn. Vet ikke helt hva jeg vil ha ut av dere på forumet her men, var fint å få skrevet noe. Kanskje andre i lignende situasjoner?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv flyttet fra bestekameratene mine pga studier, og det er ikke alltid så gøy. Sitter mye på msn og i telefonen (ringer heldigvis gratis :p), men det blir jo ikke det samme. En ting jeg vil anbefale deg, er å finne en hobby som tar såppass tid at du ikke sitter hjemme og kjeder deg, det vil hjelpe veldig. Selv har jeg begynt å trene og å kjøre radiostyrt bil. Finner du andre i nærheten som driver med det samme, er det veldig lett å skaffe nye venner. Selv kjente jeg ingen som drev med det samme som meg, men har blitt godt kjent med nye folk.

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

AKKURAT D SAMME SKJEDDE MED MEG!!

live blei litt trasigere da:(

men jeg er blitt mere sossial nå å har fått meg noen nye venner:) kjempegøy å bli kjent me nye folk...

d er vanskeli å få nye venner på en plass du har bodd hele livet ditt, men d ordnet seg for meg:)

skal selv flytte bort om et år, å gleder meg veldig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...