dahwan Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Installerte windows XP 32 bit på den nye PCen min for ei tid sida. Nå har jeg kjøpt 64 bit. Kan jeg oppgradere fra 32 bit OS til 64 bit uten for mye styr? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Installerte windows XP 32 bit på den nye PCen min for ei tid sida. Nå har jeg kjøpt 64 bit. Kan jeg oppgradere fra 32 bit OS til 64 bit uten for mye styr? Du må boote fra xp 64bit cdn, formatere c disk og installere fra grunnen av. Du kan ikke bare oppgradere i windows. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det går å oppgradere, dette er noe jeg gjore fra 98 til 2000 en gang i tiden. Fungerte særdeles dårlig, og ble mye tull ball. Største problemet med å oppgradere fra 32 til 64 bit er utskifting av drivere. Har du gamelt utstyr kan det også være vanskelig å finne drivere desverre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Går ikke ann å oppgradere da det er snakk om et helt annet OS. GUI'et er det samme, men OS'et er like stor forskjell som DOS 6.0 og Win95... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå