Tugger Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå som jeg er kommet i jobb og har en del penger og rutte med har jeg tenkt på å skaffe meg en stor TV som kan erstatte min vesle 5 års gamle 28". Jeg har nettopp gått i innkjøp av en PS3 og vil dermed ha full utnytting av HD kvalitet og alt annet som følger med Jeg bruker TV hovedsaklig til spilling og film og har egentlig ikke planer om å bruke den noe som en monitor for PC. Ikke har jeg heller planer om å koble den opp mot noen antenner siden jeg nærmest aldri ser på kanaler. Er det noen som har noen erfaringer med dette TV? Har lest en del reviews der det har prestert vel, men siden rundt 12000,- er mye penger vil jeg være ganske sikker før jeg invisterer så store summer. Eller kanskje jeg burde se på noe mer rimelig, en LCD-tv kanskje? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 LG 50PG6000 er en strålende tv til alle felt både Playstation3 og film så her bommer du ikke så løp og kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå