Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar PC "hakker" etter formatering....?

Anbefalte innlegg

Etter at jeg formaterte hardisken og installerte vista på nytt, begynte umiddelbart pc å "hakke" etter første oppstart. Dvs når jeg beveger musa rundt på skrivebordet henger den seg opp i jevne mellomrom.

Hadde to partisjoner før på ca 70 gb hver, mens nå laget jeg en på 40 gb og en på 100 gb.

Har vista på den med 40 gb, kan dette ha noe med saken å gjøre?

Har ikke installert noen programmer eller vært på internett

Anyone??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har helt sikkert ikke installert drivere på maskinen din enda.

De viktigste driverene som du trenger som vil lage fenomenet du beskriver (spesiellt synlig når du scroller vinduer) er chipset drivere (for generell ytelse for alt maskinen gjør) og videokort drivere (det er spesifikt den som gjør at alt med betydelig bevegelse hakker).

-Stigma

Lenke til kommentar
du har helt sikkert ikke installert drivere på maskinen din enda.

De viktigste driverene som du trenger som vil lage fenomenet du beskriver (spesiellt synlig når du scroller vinduer) er chipset drivere (for generell ytelse for alt maskinen gjør) og videokort drivere (det er spesifikt den som gjør at alt med betydelig bevegelse hakker).

-Stigma

Nå har jeg sjekket, og alle drivere er installert, ihvertfall så de slik ut i Device Manager(enhetsbehandling).

Var 3 drivere med "utropstegn", nemlig drivere til ENE card reader, men disse er nå installert, men PC hakker fortsatt like mye :hmm:

Har oppdatert vista med de siste nedlastningene(kommer automatisk).

Hva nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...