Aksjeleif Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hallais! Skal kjøpe meg kamera med speilrefleks og lurer på hva dere tror om dette; Dette Skal ikke ha dyre sakene. Gjerne billigere også! ;P Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Helt ok kamera til en bra pris. Til den bruken du beskriver bør dette være midt i blinken.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 hehe, kjøpte Nikon D60 Kittet, fungerer veldig greit for meg, kostet heller ikke så mye. Fikk med en blitz via den flashback kampanjen.. den har jeg forresten ikke tatt ut av eska ennå... Morsomt med slike kamera, selv om jeg ikke akkurat har store nytten av det.. Ville kanskje sett på prisguiden for å se på prisene og litt på spesifikasjoner, mener å huske at D40 kun hadde 6,1 megapixler. Ser du på d40x istedet hadde det 10 eller noe.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Helt bra begynnerkamera. Med det så kan du oppgradere til både objektiver og bedre/dyrere kamerahus senere hvis du blir bitt av et virus som heter fotografering. Ta og les litt i kompendiumet her på forumet så får du litt mer innblikk i Digitalfotografering,det hjelper deg til og bli litt mer kreativ i fotograferingen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=490679 Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Thanks! Skal lese litt og sjekke priser`! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå