Avean Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Alder: 26 Sted: Trondheim Erfaring: Siden lansering Lagerfaring: Ingen i COD4 Jeg forsøkte å starte et lag men pga mangel av spillere jeg var på utkikk etter (gamle og erfarne) så ga jeg opp. Så nå er jeg villig til å bli med i et eksisterende lag hvis det finnes Vil gjerne at folk som vil gjerne danne et lag skal poste her også, finner jeg nok folk vil jeg satse på å danne ett også. Jeg kan lage webside og betale for server helt alene, trenger ikke noe hjelp annet enn å finne dyktige folk og godt voksne spillere som kan oppføre seg. Er ikke interessert i folk som skriver noob og andre tøysete ting Er du interessert i å ha meg eller bli med meg å danne et så gi lyd fra deg. NB!(Må være 18+) PC Endret 9. september 2008 av Avean Lenke til kommentar
Jokkeu Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Alder: 26Sted: Trondheim Erfaring: Siden lansering Lagerfaring: Ingen i COD4 Jeg forsøkte å starte et lag men pga mangel av spillere jeg var på utkikk etter (gamle og erfarne) så ga jeg opp. Så nå er jeg villig til å bli med i et eksisterende lag hvis det finnes Vil gjerne at folk som vil gjerne danne et lag skal poste her også, finner jeg nok folk vil jeg satse på å danne ett også. Jeg kan lage webside og betale for server helt alene, trenger ikke noe hjelp annet enn å finne dyktige folk og godt voksne spillere som kan oppføre seg. Er ikke interessert i folk som skriver noob og andre tøysete ting Er du interessert i å ha meg eller bli med meg å danne et så gi lyd fra deg. NB!(Må være 18+) PS3 eller PC? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Ah sorry, er PC det er snakk om ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå