Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kickstart på racingmoped (TZR)?

564215

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ville sagt det var en grei pris, MEN husk vis du kræsjer med en annen bil og du har trim vil ikke forsikringen din gjelde og du må betale alt selv.

Hadde nok trimmet den litt uansett, så da kan jeg like godt gå for full trim. Men vil det derfor bety at jeg kan drite i forsikring, da jeg alikevell ikke kan få noe igjen på den når alt kommer til alt?

Lenke til kommentar
ok. Takk for alle svar.

Vil dere si at full trim til 8000kr er litt risikabelt? :roll:

du trenger ikke trim for 8k..

er det 50ccm btw ?

hvis det er 50 så er dette et greit oppsett ^^,

Trykk her !!

Tror du har misforstått. Det følger med trim til over 8000kr på den. Jeg skal ikke kjøpe det utenom. :p

åja da så.. men det kommer egentlig ann på hvor i verden du bor, bor du i en by, så ville jeg nok ikke hatt så mye trim, men hvis du bor litt ut på landet så er det ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar
ok. Takk for alle svar.

er det 50ccm btw ?

Trykk her !!

Tror du har misforstått. Det følger med trim til over 8000kr på den. Jeg skal ikke kjøpe det utenom. :p

åja da så.. men det kommer egentlig ann på hvor i verden du bor, bor du i en by, så ville jeg nok ikke hatt så mye trim, men hvis du bor litt ut på landet så er det ikke noe problem ;)

Bor på en plass med ca 3000 innbyggere. Vi har politi her, men det er aldri kontroll. Men kan det være at politiet får tips om at jeg har trim, og at det kommer på døra for å sjekke. Eller kan de bare ta meg i "action" liksom. Mao. Stoppe meg mens jeg kjører?

Lenke til kommentar
ok. Takk for alle svar.

er det 50ccm btw ?

Trykk her !!

Bor på en plass med ca 3000 innbyggere. Vi har politi her, men det er aldri kontroll. Men kan det være at politiet får tips om at jeg har trim, og at det kommer på døra for å sjekke. Eller kan de bare ta meg i "action" liksom. Mao. Stoppe meg mens jeg kjører?

nei det tviler jeg STERKT på.. de kan nok bare ta deg i "action" men det er jo bare å stikke fra ;)

tror ikke politiet har lov til å kjøre etter mopeder lenger, har ikke fått de etter meg på et år ellerno, og jeg har møtt de nesten en gang i uka xD

når det gjelder forsikring, bør du ha det.. er jævlig surt hvis du kjører på en liten unge..

Det har jeg også lurt på - Hva skjer om de bare kommer på døra med tralle? Har de rett til å få en til å fyre opp mopeden og sette den oppå tralla?

det tror jeg de må ha tilatelse for.. tror ikke de kan reise rundt til random kids å si at de må teste hvor fort mopeden går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...