Saft Suse Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Heihopp! Jeg bestilte meg i forrige uke en snasen PMP fra Netshop og ventet spent på denne. Heldig som jeg er var det innbrudd på det lokale postlageret samme natten som min pakke kom, og klart var min pakke blant de stjålne. Siden dette var på fredag har jeg ikke fått tatt kontakt i noen grad. Jeg bestilte nå på oppkrav så ingenting har blitt betalt ennå, men Netshop vil vel begynne å lure? Jeg tenkte jeg kunne spørre her hva jeg nå skal gjøre. Jeg skal visstnok få et brev fra Posten nå i morgen og så senere kontakte avsender (Netshop), men hvordan skal dette gjøres? På forhånd takk for fornuftige svar. (Forøvrig er jeg usikker på om dette er riktig plassering av emne, men jeg tror nå jeg fikk det greit til.) Endret 7. september 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er ikke ditt ansvar når du ikke har pakken i din besittelse? Er det egentlig dette du spør om? En kombinasjon av masse rart gjør at jeg tenker litt på redusert nivå at the moment... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Det var vel i grunn det jeg mente å spørre om ja. Jeg har en tendens til komplisere ting. Så jeg har ingenting jeg trenger å gjøre altså? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg var i en lignende situasjon ifjor en gang. Jeg sendte en ødelagt dyr mp3-spiller tilbake til komplett og glemte selvfølgelig å få kvitteringen på posten. Eller så mistet vi den, husker ikke helt. Vi hadde intet bevis på at den var sendt av oss og den kom aldri frem til komplett, eller til oss. Hva som skjedde med den vet vi ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg bestilte nå på oppkrav så ingenting har blitt betalt ennå, men Netshop vil vel begynne å lure? Jeg tenkte jeg kunne spørre her hva jeg nå skal gjøre. Jeg skal visstnok få et brev fra Posten nå i morgen og så senere kontakte avsender (Netshop), men hvordan skal dette gjøres? Der har du både spørsmål og svar i same setning, utheva. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så lenge du ikke har signert på å ha mottatt den så er det posten sitt problem mot netshop som eier pakken til du har betalt for den. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Som Lugmeister sier.. chilln... la de store gutta ordne opp seg i mellom..netshop sender sikkert deg en ny, mens de tar oppgjøret med posten... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Servicepakker er forsikra, når den forsvant var det framleis Netshop sin pakke, det er den heilt til du betaler og tar den ut. Oppgjeret vil Netshop og Posten ta seg mellom, du vil få tilsendt ny pakke. Med mindre det er ein apekatt som skal behandle denne saken antar eg dette blir utfallet. Lenke til kommentar
Omez Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Bare vær obs på at netshop kan drøye denne saken noen dager da de må be posten spore pakken først. (hvis ikke postkontoret sier at den er borte med en gang). Straks posten sier at de ikke kan finne varen så sender nok netshop ny. Som tidligere poster så har du ikke mottatt varen du har bestilt, altså nettbutikken sitt ansvar. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Netshop har rimelig greie rutiner på dette.. Jeg har selv vært i noge lunde samme situasjon, og det tok tre dager ekstra, så var alt ordnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå