Nervevrak Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har Ver. 04.12 28/8-02 Jeg har hatt SYKT mange software buggs. Og syntes det er rart om ikke Nokia har kommet med nyere verson en den jeg fikk for 1/2 år siden. Har fortsatt en del problemer. Men butikken sier jeg har siste verson Stemmer virkerlig dette? Og er det noen mulighet til å oppgradere SMS menyen så en kan holde inne bakover knappen for å slette hele SMS'en en har skrevet. Isteden for å gå inn i menyen å velge "fjern tekst"? Og er det mulig å oppgradere så en får valget "Vis hele kalender" som er på andre Nokia telefoner? Nå må jeg trykke dag for dag tilbake for å slette ting i kalenderen som ligger langt tilbake i tid. Og er jævlig tungvindt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Nei, det er okseavføring. v. 4.21 er nyeste. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Takker. Da er det å be leverandøren å få fingeren ut av ræva. Men er det noen mulighet til å forandre på menyene om en har software/kabel til PC? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 har 4.12 og jeg kan da slette meldingen med å holdte tilbaketasten inne! Lenke til kommentar
mnx Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 V 04.12 er den siste pr. dags dato... Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 geokri, å slette 1 og 1 bokstav ja. Men du kan ikke holde den inne, så etter 3 sek. sletter den hele meldingen på en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå