:---{D Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Bump for newsflash. Nå snakker vi! : D (Postet her og ikke i filmprat. Tipper det er en del som er lei av snakket om denne filmen som det er en god stund til at kommer ut.) Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Kjempeeeeeee!!! Men en ting til blir også helt sentralt, Jonah Nolan må også returnere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ifølge noen rykter(sikkert lagd av en supernerd) tilsier at Catwomenom det blir catwoman)skal spilles av enten A.Jolie eller Cher. Uffa meg. Skal det først være Catwoman bør man finne en skuespillerinne med litt mere spenst enn de ovennevnte synes jeg. Er det ikke like greit å ta Halle Berry som spilte inn en egen film med Catwoman da :S Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror ikke det slår noe særlig an. De fleste forsøker vel å glemme at den filmen eksisterer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror ikke det slår noe særlig an. De fleste forsøker vel å glemme at den filmen eksisterer. haha, ok Katrine Heigl kunne funket da Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Kom vel en artikkel på kulturo denne uka om at Nolan har planer om å basere evt. ny Batmanfilm på Jeph Loebs og Tim Sales tegneserier, dvs. The Long Halloween, Dark Vicory og Haunted Knight. Vel det kommer jo en hel haug med Batman-skurker i disse utgavene, noen mindre sentrale enn andre... Vel, ihvertfall i The Long Halloween og Dark Victory har vi jo to skurker med henholdvis navnene Holiday og The Hang Man (ennå ikke lest ferdig Dark Victory så vet ikke hvem The Hang Man er ennå), skurker som er veldig realistiske, men man "ser" dem jo ikke da... Og jeg er ingen ekspert på noen som helst mote på Batman og Batman-universet og -skurker, men er Talia al Ghul så innmari ond? Trodde at hun var mer i grenseland, jeg, selv med hennes slektskap. Menmen, som sagt jeg har ikke store peilinga. Noe som for meg taler i mot The Riddler er at det ikke vil være noen fysisk konfrontasjon, for det er Batman for sterk og The Riddler for smart Endret 31. oktober 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) -skurker, men er Talia al Ghul så innmari ond? Nei.....hun er som Pussy Galore , jobber for de onde men egentlig ikke en bad guy/girl. Driter i om Mr Freeze , Man Bat eller Killer Croc er urealistisk....vil se de okke som Endret 3. november 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kanskje dere skal lese tegneseriene? Talia har ingen problemer med å masseprodusere og drepe babier for å lage en superhær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg leser Batman faktisk & vært fan i rundt 20 år......seriene blir lest , bare ikke på en "regular basis" Endret 4. november 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mr Reese->Mysteries? Men jeg tviler- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 The UK tabloids strike again. One, who shall remain unnamed, is claiming that Eddie Murphy is playing The Riddler in the next Batman movie, that Shia LaBeouf will play Robin and that Rachel Weisz is up for the role of Catwoman. Not only that, but the tabloid says the movie will come out in 2010, and that the movie "will end on a cliffhanger over whether Batman survives a blast at Wayne Towers." hahhahahahaha Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har ikke Bale sagt at han IKKE ville spille en batman film til hvis robin skulle bli med...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Håper du skjønte at dette er rein og skjær bullshit? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vel, det dukka opp på noen norske underholdningssider og... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, Bale har sagt at han ikke vil spille om Robin blir med. Samme som Nolan har sagt. (om det var det du undret på) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Puh, leste det samme på Seher.no og datt nesten av stolen. At jeg aldri skal lære at man ikke kan stole på den nettsida. Godt å se at det ikke er det spor sannhet i det som står. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er en større Riddler-kanditat enn Eddie Murphy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå