Gå til innhold

Batman 3 - The Riddler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Ifølge noen rykter(sikkert lagd av en supernerd) tilsier at Catwomenom det blir catwoman)

skal spilles av enten A.Jolie eller Cher.

Uffa meg.

Skal det først være Catwoman bør man finne en skuespillerinne med litt mere spenst enn de ovennevnte synes jeg.

Er det ikke like greit å ta Halle Berry som spilte inn en egen film med Catwoman da :S

Lenke til kommentar

Kom vel en artikkel på kulturo denne uka om at Nolan har planer om å basere evt. ny Batmanfilm på Jeph Loebs og Tim Sales tegneserier, dvs. The Long Halloween, Dark Vicory og Haunted Knight. Vel det kommer jo en hel haug med Batman-skurker i disse utgavene, noen mindre sentrale enn andre... Vel, ihvertfall i The Long Halloween og Dark Victory har vi jo to skurker med henholdvis navnene Holiday og The Hang Man (ennå ikke lest ferdig Dark Victory så vet ikke hvem The Hang Man er ennå), skurker som er veldig realistiske, men man "ser" dem jo ikke da...

Og jeg er ingen ekspert på noen som helst mote på Batman og Batman-universet og -skurker, men er Talia al Ghul så innmari ond? Trodde at hun var mer i grenseland, jeg, selv med hennes slektskap. Menmen, som sagt jeg har ikke store peilinga.

Noe som for meg taler i mot The Riddler er at det ikke vil være noen fysisk konfrontasjon, for det er Batman for sterk og The Riddler for smart

Endret av SobrietyMisfit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

-skurker, men er Talia al Ghul så innmari ond?

Nei.....hun er som Pussy Galore , jobber for de onde men egentlig ikke en bad guy/girl.

Driter i om Mr Freeze , Man Bat eller Killer Croc er urealistisk....vil se de okke som :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg leser Batman faktisk & vært fan i rundt 20 år......seriene blir lest , bare ikke på en "regular basis" ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The UK tabloids strike again. One, who shall remain unnamed, is claiming that Eddie Murphy is playing The Riddler in the next Batman movie, that Shia LaBeouf will play Robin and that Rachel Weisz is up for the role of Catwoman. Not only that, but the tabloid says the movie will come out in 2010, and that the movie "will end on a cliffhanger over whether Batman survives a blast at Wayne Towers."

hahhahahahaha

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...