Gå til innhold

Batman 3 - The Riddler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir ikke The Riddler, han er for lik Joker.

Femtiøringen er på Catwoman som hovedskurk, og Talia al Ghul som leftovers. Synd de sløste bort Two Face i TDK.

Etter fjaskoen til Cat Woman filmen, tviler jeg på at noen studio tør ta sjansen på å bruke henne som skurk, selv om det er Nolan som står bak roret.

Lenke til kommentar
Jeg tror Adrien Brody kunne vært kul som The Riddler. Nå er jeg ikke den som har mest peiling på batman-universet, men jeg må si meg enig med alle som sier at catwoman ikke passer helt inn. Det samme gjelder poison ivy og andre litt "overnaturlige" skurker.

Catwoman er ikke en "overnaturlig" skurk. Slutt å bland Catwoman med Black Cat.

Lenke til kommentar

Altså om dem på liv og død skal ha Penguin eller Catwoman eller Bane osv, så klarer nok Nolan brødrene å få dem til å være realistiske og passe det universet de har "skapt", tilpasse dem sin visjon med andre ord. Derimot er spørsmålet, hvilken skurk/skurker de burde ha med for å lage en råbra film.

Altså om dem på liv og død skal ha Penguin eller Catwoman eller Bane osv, så klarer nok Nolan brødrene å få dem til å være realistiske og passe det universet de har "skapt", tilpasse dem sin visjon med andre ord. Derimot er spørsmålet, hvilken skurk/skurker de burde ha med for å lage en råbra film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Man Bat er jo vitterlig mye mer kjent enn Calendar Man ;)

Imo , det er takket være Gorshin at Riddler er på a-laget mht Batmanskurker , før Gorshin kom var Riddler i grunn bare en 3-4 divisjons skurk (han hadde vel bare hatt 2-3 opptreden i tegneserien før 1966 ?)

Elsker Gorshins maniske Riddler , savnet den manien i TAS f.eks......der var jo Riddler mye mer anonym.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...