Dimitrij Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei, de skriver ikke manus først, for så å velge skurk. Det var da ikke det han sa, det han mener er at personligheten til alle karakterene blir utviklet i manus. Litt hvordan karakteren oppfører seg kan ha innvirkning på castingprosessen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Blir ikke The Riddler, han er for lik Joker. Femtiøringen er på Catwoman som hovedskurk, og Talia al Ghul som leftovers. Synd de sløste bort Two Face i TDK. Etter fjaskoen til Cat Woman filmen, tviler jeg på at noen studio tør ta sjansen på å bruke henne som skurk, selv om det er Nolan som står bak roret. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kvinne som hovedskurk? Neh, det er en minus i min bok allerede hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ifølge noen rykter(sikkert lagd av en supernerd) tilsier at Catwomenom det blir catwoman) skal spilles av enten A.Jolie eller Cher. Uffa meg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg tror Adrien Brody kunne vært kul som The Riddler. Nå er jeg ikke den som har mest peiling på batman-universet, men jeg må si meg enig med alle som sier at catwoman ikke passer helt inn. Det samme gjelder poison ivy og andre litt "overnaturlige" skurker. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ifølge noen rykter(sikkert lagd av en supernerd) tilsier at Catwomenom det blir catwoman)skal spilles av enten A.Jolie eller Cher. Uffa meg. Skal det først være Catwoman bør man finne en skuespillerinne med litt mere spenst enn de ovennevnte synes jeg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg tror Adrien Brody kunne vært kul som The Riddler. Nå er jeg ikke den som har mest peiling på batman-universet, men jeg må si meg enig med alle som sier at catwoman ikke passer helt inn. Det samme gjelder poison ivy og andre litt "overnaturlige" skurker. Catwoman er ikke en "overnaturlig" skurk. Slutt å bland Catwoman med Black Cat. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg sa ikke at catwoman var en overnaturlig skurk. Det var i sammenheng med poison ivy at jeg skrev det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Altså om dem på liv og død skal ha Penguin eller Catwoman eller Bane osv, så klarer nok Nolan brødrene å få dem til å være realistiske og passe det universet de har "skapt", tilpasse dem sin visjon med andre ord. Derimot er spørsmålet, hvilken skurk/skurker de burde ha med for å lage en råbra film. Altså om dem på liv og død skal ha Penguin eller Catwoman eller Bane osv, så klarer nok Nolan brødrene å få dem til å være realistiske og passe det universet de har "skapt", tilpasse dem sin visjon med andre ord. Derimot er spørsmålet, hvilken skurk/skurker de burde ha med for å lage en råbra film. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Mener jeg hørte på radioen at han regisøren hadde leaket til MTV at det er Depp som skal spille jokeren i neste film.. Men dog, jeg er litt usikker på om det ble sagt jokeren Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Bullshit, så klart. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Riddler, ikke Jokeren. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Ifølge noen rykter(sikkert lagd av en supernerd) tilsier at Catwomenom det blir catwoman)skal spilles av enten A.Jolie eller Cher. Uffa meg. Haha, ja, Cher som Catwomen var det sikkert mange som gikk på. lol Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Stilig plakat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er slike plakater som gjør at nerder blir litt tøff. (for et nanosekund) Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Glem The Riddler og Penguin. Neste films skurk blir jo selvfølgeli... Calendar Man Jeg satser på Daniel Day Lewis i rollen Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Når vi snakker om litt mere obskure batman-fiender. Hva med Man-Bat? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nolan har allerede sagt: No superpowers Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Utrolig tøff plakat ja Dorian Gray No superpowers, den er jeg enig med Nolan om at vi bør holde vekke fra Batmanfilmene. Må finnes noe slag for realisme i filmene ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Man Bat er jo vitterlig mye mer kjent enn Calendar Man Imo , det er takket være Gorshin at Riddler er på a-laget mht Batmanskurker , før Gorshin kom var Riddler i grunn bare en 3-4 divisjons skurk (han hadde vel bare hatt 2-3 opptreden i tegneserien før 1966 ?) Elsker Gorshins maniske Riddler , savnet den manien i TAS f.eks......der var jo Riddler mye mer anonym. Endret 14. september 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå