athorb Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Synes egentlig ikke Batman er noen überspennende fyr, og med tanke på hvor fete skurker det er i Batman-universet, plager det meg ikke nevneverdig om Bruce stilles litt bakgrunnen. Syns det funket fint i TDK slik det var. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fakta:- Det kommer nok enda en ny Batman-film pga. at produksjonsselskapet er interessert i dette, og fordi både Gordon Freeman og Christian Bale har kontrakt på tre filmer. Dette må bli bra. Gordons crowbar mot Bale sine gadgets! It's gonna be legendary! Eh.... kanskje typo... Uansett: On-topic. Den eneste måte jeg kan se for meg at filmen kan faile er hvis Christopher Nolan ikke blir med. Men han har en pokker meg hard oppgave foran seg for å toppe TDK! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nolan er alfa omega for suksessen til Batman 3 ja. Eneste i Hollywood jeg kan se for meg overta serien slik den utspiller seg nå er David Fincher. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Enig med han Bacon, men vil også tilføye Edward Zwick som en flott kandidat. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå har Michael Caine sakt at Johnny Depp er Riddler (dette viste vi), men at Philip Seymour Hoffman blir The Penguin. LES HER Dersom det er sant virker nesten at de skal gjøre om Batman forever. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er mange bra skurker i Batman serien, men "the pinguin" må jo være den kjipeste. Dog er hoffman en god skuespiller, men alikevel. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg lar vær å høre på alle disse ryktene. Som andre har konstantert, er det ikke noe manus. Kanskje Nolan-brødrene har satt seg ned for å pønske ut den neste storylinenen. Men noe annet utover det, tror jeg neppe. Så alle ryktene lar jeg være å høre på. Personlig vil jeg se The Riddler i neste film. Som mange andre sier, er det utrolig mange fantastiske skurker i "Batman-universet", men ikke alle vil egne seg i Nolan sin skapning. Jeg ser liksom ikke for meg Catwoman, Mad-hatter eller poision ivy i en realisitisk protraied Batmanfilm. Og jeg tror neppe at Pingvinen vil være et supert valg, ettersom han egentlig er en ganske kjedelig skurk (tegneseriemessig). Men The Riddler har selve "feel'en" og "stilen" som kan tilpasse en Batmanfilm. Spesielt i denne tredjefilmen, med tanke på hvordan TDK sluttet. Andrefilmen leder liksom opp til en stor finale, hvor Batman blir sett på som hovedskurken, og det blir stort fokus rundt han (altså, Batman blir the main focus igjen), mens man har en litt annerledes og distre skurk (ikke at The Riddler ikke er underholdene, tvert imot), som ikke stjeler showet, men holder seg litt tilbake. Derfor vil jeg også helst unngå å se Depp i rollen. Ikke at han er flink, og han ville nok passet. Men jeg tror personlig at det kanskje vil bli litt for mye å ha en såpass "praisa" skuespiller i en slik en rolle. Men dette er jo som sagt min personlige mening. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hahah er så bra om det her faktisk stemmer, stakkars Caine, er vel ikke første gangen han har lekket ut med litt info hva hans prosjekter angår? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nå har Michael Caine sakt at Johnny Depp er Riddler (dette viste vi), men at Philip Seymour Hoffman blir The Penguin. LES HER Dersom det er sant virker nesten at de skal gjøre om Batman forever. Hvorfor det? Two-Face og Robin er jo ikke med. Og det der er så langt fra en bekreftelse som du kommer, Caine prater jo bare om rykter. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Hvorfor det? Two-Face og Robin er jo ikke med. Og det der er så langt fra en bekreftelse som du kommer, Caine prater jo bare om rykter. Hjelpe meg, fordi Riddler og Penguin er i den filmen. Jeg bare sa "virker som", men at de kombinerer samme skurkene blir jo "som Batman Forever" i mine øyner. Det trenger ikke være 100% likt vel? Samme gjorde dem med Batman Begins, og den er ikke lik den første.... Prøv å være litt åpen da mann. Hele dette emnen handler jo om rykter.... Endret 9. september 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skjønner godt at Bacon-svor begynner å bli lei ryktene, er rimelig lei de selv. Johnny Depp som the Riddler? nei takk. Grunnen til det finner du i Kabukiman sin post, ingen vits å skrive et langt nytt innlegg når han oppsummerer hele greia. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hjelpe meg, fordi Riddler og Penguin er i den filmen. Jeg bare sa "virker som", men at de kombinerer samme skurkene blir jo "som Batman Forever" i mine øyner. Det trenger ikke være 100% likt vel? Samme gjorde dem med Batman Begins, og den er ikke lik den første.... Poenget er at The Penguin kun var med i Returns, ikke Forever. Altså er det kun The Riddler som har noe med den filmen å gjøre. Og Begins brukte vel ingen skurker fra fortiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Devito var glimmrende som Pingvinen,vil heller se The Riddler eller Bane. Exploding Shark hadde vært moro. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Såda såda folkens. Ikkje den skarpe tonen takk, her inne er alle venner. Misforståelser skjer, korrigeringer skjer, ikkje fly i taket av den grunn. Nokre innlegg er kosta vekk. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Så Christian Bale lager filmer nå? En mann med flere kort, altså, med tanke på at han er skuespiller. De velger faktisk skurken før manuset blir skrevet. Nolan har også sagt at han har planlagt alle tre filmene i Batman Begins trilogien, og at han vurderer å hinte om en trilogi til til WB. Bare fordi han ikke har kontrakt på en film til, betyr det ikke at han ikke kommer til å skrive en ny kontrakt. Ingen som har vurdert noen skuespillere. Og man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at det kommer en tredje film i en trilogi, spesielt når det var planlagt som en trilogi fra begynnelsen. Oi sann, der var de "faktaene" borte, gitt. Hva var det du ville igjen? Ødelegge for oss som har lyst til å spekulere i hvem som er skurken i BB3? Prøv igjen, shortstuff. Har du noen som helst kilde til dette? Jeg syns Nolan hele tiden har gitt uttrykk for at han tar en film av gangen og at dette ikke på noen måte er tenkt på som en trilogi. Men greit. Jeg kan godt være med på synsingen: Jeg tviler faktisk på både pingvinen og catwoman. Talia og Riddler høres mer sannsynlig ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Jeg tror Riddleren blir en knallskurk. Og jeg vil ha Steve Buscemi i rollen. 2nd that. Fyren er dritskummel. Verste Psycho'n. Edit: Michael Emerson kunne også kanskje passa inn. Endret 9. september 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Manus har fortsatt ikke noe med casting å gjøre, så slutt å dra inn manus. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Tror nå ikke jeg nødvendigvis hadde løpt for livet selv om jeg hadde møtt ham i en mørk bakgate. Men jeg tror han passer perfekt i rollen som en skurk som avhenger mer av hjerne- enn muskelkraft. Jeg ser ikke for meg en Riddleren som en flamboyant superskurk, men en et nevrotisk (og alle de gåtene kommer jo av tvangstanker, gjør de ikke?) kodegeni (med de manglende sosiale egenskaper som store intellekter til tider har. Buscemi er ikke så pen heller, så der har vi dårlig selvtillit-faktoren. Depp er rett og slett for pen til å være den skurken jeg ser for meg) og en skurk av Se7en-typen. Nå har jeg ikke satt meg altfor godt inn i karakteren, og vet ikke hvorvidt dette kan gjennomføres uten å forandre hele Riddleren, men dette er vaffal typen skurk jeg kunne tenke meg å se. Og Batman er jo blitt realistisk nå (innenfor sine rammer), så denne typen troverdig skurk tror jeg er mer aktuell enn en reprise av Jim Carrey-Riddleren. Ikke at Depp ikke kommer til å gjøre en god Riddler, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Manus har fortsatt ikke noe med casting å gjøre, så slutt å dra inn manus. Ehm, hva om manuset ikke inkluderer Riddler? Og ellers også, selve karakteren blir jo til i manuset, og man caster ut ifra det. Endret 9. september 2008 av Speik Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei, de skriver ikke manus først, for så å velge skurk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå