Liberalistiske Samebror Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå er det allerede rykter om at en ny Batman film er på gang, denne gangen er ihvertfall Riddler med og Joker er vel borte(Noe jeg ser som positivt i og med at den beste å spille Joker er død) Men hvem tror du blir med på denne nye filmen, kommer den til og bli verre enn "The Dark Knight" Nyheter oppdateres etterhvert!! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Synes den diskusjonen bør hvile litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Vel....ingen blir tvingt til å svare her *tar gunner og setter mot hodet til folk* Mao ! Mao ! There's an empty chamber in that gun , an empty chamber Joker kommer tilbake , kanskje ikke med det første med omsider vil de finne en passende skuespiller.....han er jo tross alt Batmans #1 nemesis Verre en TDK....ja muligheten er der men det trenger ikke bli så ille av den grunn så lenge de nåværende manusforfatterene forblir........ Riddler you say....sist jeg hørt var det snakk om Ozzie Cobblepot aka Pingvinen...men bevares alt kan jo skje i løpet av 3 år Endret 7. september 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg liker stilen denne fan-lagde posteren setter for en evt. Batman 3: En litt Se7en/Zodiac-aktig måte hvor The Riddler på en eller annen måte lokker Batman frem fra mørket. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Lurer på hvordan The Riddler blir. Blir vel sannsynligvis (forhåpentligvis) en genial sosiopat istedenfor noe liknende tøyseguttene Frank Gorshin og Jim Carrey har portettert Endret 7. september 2008 av Yoghurtz Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Blir ikke The Riddler, han er for lik Joker. Femtiøringen er på Catwoman som hovedskurk, og Talia al Ghul som leftovers. Synd de sløste bort Two Face i TDK. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) God dag mann, tulletråd. Det er ikke i gang en ny Batman-film bortsett fra de tusen ryktene som går på nettet og noen ganger blir tatt opp og trykket av pressen. Fakta: - Det kommer nok enda en ny Batman-film pga. at produksjonsselskapet er interessert i dette, og fordi både Morgan Freeman og Christian Bale har kontrakt på tre filmer. - Christopher Nolan har ikke (!) kontrakt på enda en film og har uttalt at han vil vente (minst) et år før han setter i gang med en ny film - Om ikke Christian Bale lager filmen vil den nok suge - Det har ikke blitt nevnt om The Ridder, Catwoman eller noen andre skurker/helter skal være med. DET FINNES IKKE NOE MANUS! - Å vurdere hvilke skuespillere som vil være med kan vi vente med til det er et manus Endret 8. september 2008 av :--{D Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette er vel bare en spekulasjonstråd? Greit å ha et sted hvor man kan chit-chatte litt om Batman 3. Blir ikke The Riddler, han er for lik Joker. Femtiøringen er på Catwoman som hovedskurk, og Talia al Ghul som leftovers. Synd de sløste bort Two Face i TDK. Joda, Riddler kan bli med uten å lage en rip-off av Jokeren. Gjør han litt mer low-key, ikke anarakist og rett-ut gærn, og med et klart hensikt med det han driver med. Sett han ved siden av en annen hovedskurk i tillegg. Catwoman ser jeg meg ikke for med med Nolan som forfatter/regissør, mens Talia ikke er en stor nok skurk til å bære en film. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så Christian Bale lager filmer nå? En mann med flere kort, altså, med tanke på at han er skuespiller. De velger faktisk skurken før manuset blir skrevet. Nolan har også sagt at han har planlagt alle tre filmene i Batman Begins trilogien, og at han vurderer å hinte om en trilogi til til WB. Bare fordi han ikke har kontrakt på en film til, betyr det ikke at han ikke kommer til å skrive en ny kontrakt. Ingen som har vurdert noen skuespillere. Og man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at det kommer en tredje film i en trilogi, spesielt når det var planlagt som en trilogi fra begynnelsen. Oi sann, der var de "faktaene" borte, gitt. Hva var det du ville igjen? Ødelegge for oss som har lyst til å spekulere i hvem som er skurken i BB3? Prøv igjen, shortstuff. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette er vel bare en spekulasjonstråd? Greit å ha et sted hvor man kan chit-chatte litt om Batman 3. Blir ikke The Riddler, han er for lik Joker. Femtiøringen er på Catwoman som hovedskurk, og Talia al Ghul som leftovers. Synd de sløste bort Two Face i TDK. Joda, Riddler kan bli med uten å lage en rip-off av Jokeren. Gjør han litt mer low-key, ikke anarakist og rett-ut gærn, og med et klart hensikt med det han driver med. Sett han ved siden av en annen hovedskurk i tillegg. Catwoman ser jeg meg ikke for med med Nolan som forfatter/regissør, mens Talia ikke er en stor nok skurk til å bære en film. Har du i det hele tatt lest historier med Talia som skurk? Hun er perfekt i stilen til Nolan. Hun er psykopatisk, like ond som farsin, og klarer å komme under huden til Bruce Wayne. Spesielt med tanke på at hun fikk barnet hans. Catwoman er også fin i stilen til Nolan. Gal, elegant, null superkrefter, og er en tyv. Og også kampsport ekspert, i likhet med Batman. Og The Riddler er fortsatt for lik Joker. Og The Riddler er mer anarkist enn Joker. Synd at Bale ikke takler Penguin, for Cobblepot (aka Penguin) er perfekt til stilen til Nolan. Cobblepot er gangster, en gudfar. Og hva er det Batsie kjemper mot i BB trilogien? Jo nemmelig, gangstere. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg sier ikke at Talia ikke er passer stilen til Nolan, jeg sier at hun alene ikke er en stor nok skurk til å kunne følge opp Jokeren. Men som en bi-skurk? Hvorfor ikke. Og jeg har heller ikke noe imot Catwoman, jeg har bare litt problemer med å se en heit kvinne i latex og pisk sprade inn i Nolan's visjon. Derfor blir dette kun synsing om hvem jeg tror Nolan velger. Og jeg går først og fremst for The Riddler, fordi dette er en karakter som kan by på veldig intrikate og kompliserte gåter som kan sette opp et skikkelig lurendreier-plot i beste Nolan-stil. Og jeg ser ikke på The Riddler som mer anarkistisk enn Jokeren, snarere tvert imot. Få han til å jobbe i mørket, være en enda mer mystisk figur, som sender ut kryptiske meldinger og dødelige gåter, og vi trenger ikke ende opp med en Joker-klone. Endret 7. september 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
athorb Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg tror Riddleren blir en knallskurk. Og jeg vil ha Steve Buscemi i rollen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nåja.. jeg vil ha en mørkere, mer mystisk fyr enn Buscemi og hans snodige fiskeøyne. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Synd de sløste bort Two Face i TDK.Two Face burde fått en egen film mener nå jeg. Om det blir the riddler i en neste film skal det bli spennende å se hvilken vri de velger å gå for, men forhåpentlig vis fortsetter de den noe mørkere og seriøse stilen. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fakta:- Det kommer nok enda en ny Batman-film pga. at produksjonsselskapet er interessert i dette, og fordi både Gordon Freeman og Christian Bale har kontrakt på tre filmer. Dette må bli bra. Gordons crowbar mot Bale sine gadgets! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 I lol'd. Wayne Tower = Citadel Når jeg tenker meg om er det jo noen likheter... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Alle ryktene om at Depp skal muligens spille Riddler... er ikke helt sikker på hva jeg mener om saken, jeg digger Depp, en fantastisk skuespiller, men samtidig kommer nok han til å stjele showet akkurat som Heath gjorde. Jeg antar at om Nolan lager den neste Batman filmen, så blir det også hans siste, da må vi få frem Batman mer i lyset enn noen andre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mange snørrunger vil automatisk whine hvis Batman 3 ikke har en like kul skurk som Jokeren. Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Depp som Riddler. Want Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg tviler på at noen direkte begynner å grine om Depp skal være Riddler, men problemet er som sagt om ikke det er Batman som burde være en helt sentral karakter i den tredje filmen, han er jo i bunn og grunn hovedperson, så jeg synes at filmen burde sentrere seg mer rundt han og det blir vanskelig om Depp "stjeler" hele filmen. Det er litt 50-50 i mitt hode atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå