Khaffner Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vurderer å selge min første gitarforsterker, en Randall RG15RXM Specs er følgende: - 15W effekt - 10" høyttaler - reverb - headset-utgang Jeg vet ikke hva den kostet, den fulgte med i en nybegynnerpakke, som jeg fikk i gave. Men den ble kjøpt ny hos OPmusikk(nå Musikkbørsen) i Oslo våren 2005. Forsterkeren er jevnlig brukt i hele 2005, til jul samme året fikk jeg ny forsterker som overtok. Etter det har jeg ikke brukt den. Hva kan jeg forvente å få for forsterkeren? Lenke til kommentar
NidhoggVik Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis den er pent brukt får du kanskje en 1000 lapp for den. Jeg kjøpte en lignende pakke en gang, bare det var en bassgitar. Det kostet 3500 for en nybegynner bass + en liten 15w som den du har. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Finn noe like bra som er nytt og trekk fra 30% så har du en pekepinn på hvor mye du bør ta for den. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det synes jeg nå var å ta i. Det flommer over av gode tilbud på bruktmarkedet om dagen og jeg ville nødig forvente mer enn halv pris når det er snakk om relativt ukjente merker. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hey, fant forsterkeren! Skal jeg legge den ut for 600,- og la meg kanskje prute ned til 500,-? Høres det greit ut? Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Legg den ut til "600 eller ditt beste tilbud". Problemet med å selge slike forsterkere er at de som kjøper dem gjerne vil ha dem i pakker sammen med gitarer til 995,- og sånt. I tillegg er markedet oversvømt med dem, så skal du få solgt den ville jeg nok hengt opp en stor, flashy, lapp på den lokale super'n hvor du langer ut om hvor fantastisk den er osv Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hvis jeg får en grei pris selger jeg den til Musikkbørsen i Oslo, de kjøper visst brukte forsterkere. OPmusikk; som det var før pleide ihvertfall å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå