kegarden Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei. Jeg har en Acer Aspire 1640Z og har problemer med skjermen min. Det ser ut til at det er skjermkabelen som er problemet her, i og med at bildet enkelte ganger fungerer helt fint (ved litt risting og lirking), men at det som regel fryser i alle slags rare farger. Det jeg lurer på her, er hvordan jeg kan få ordnet dette på egenhånd. Noen som kan hjelpe meg å finne en "walkthrough" på internett, og tips om den rette kabelen, og hvor jeg får kjøpt den? Håper inderlig det er noen som kan hjelpe meg, slik at jeg kan få ordna dette. mvh Knut Eirik Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg selv har hatt et problem der det ble masse rare farger osv, med da la problemet med grafikk kortet. Lenke til kommentar
kegarden Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Hadde vært veldig takknemlig om noen hadde hatt mulighet til å hjelpe meg med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå