Gunner7 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei. Er det noen andre her på forumet som har Panasonic NV-GS180 videokamera? Har et problem med hvilken "picture quality" som jeg skal bruke. - vet ikke hvilket alternativ som er best. For dere som har det, så vet dere jo at det er to typer kvaliteter, noen som vet hvilket av de som gir best bilde kvalitet? Håper på svar, Gunner7. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hva heter de to alternativene? (jeg har GS120, men det er ikke strøm på batteriet og jeg orker ikke lade eller koble til strømadapter nå sent på kvelden). Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Om dette er for stillbilete, og du har valget mellom High og Normal, so vil High gje best kvalitet. (Las i bruksanvisninga, har ikkje kameraet sjølv.) Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Alternativene heter egentlige ikke noe. Det ene har 2 streker - en strek over den andre mens den andre bare har en strek. Har manualen gjemt hjemme i Oslo, å nå er jeg desverre i Trondheim. Torbjørn: Akkuratt det du sa der hadde jeg forstått hvis det var tilfellet Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja, det hadde nok dei fleste, litt dumt sagt av meg det der ... (Litt feil og eigentleg, det står ikkje – ser eg no – at dei heiter High og Normal, men at dei er high og normal.) Men uansett, manualar finn ein ofte på nett. Den med to streker er høg kvalitet, den med ein strek er normal. Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 takk for svar Torbjørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå