Mollenpriz Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Nå har PCen min blitt litt av en traver og jeg diskuterte med en kompis her forleden at jeg kanskje skulle ty til å oppgradere HW'en bittelitt. Jeg er litt i tvil om det vil lønne seg m.t.p den HW'en jeg har er relativt gammel. Hvorfor jeg spør om deres hjelp? Vel, jeg har ikke de fantastiske muligehetene til å punge ut for en helt ny maskin. Følgende HW er i PCen på dette tidspunkt: AMD 3700+ S939 MSI K8N Fi XFX 7800GT NorthQ 4775-500, 500W URL til PSU'en Greier denne PSU'en nytt HK, CPU og GPU? På forhånd takk Mollen Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det spørs enkelt og greit hva du har tenkt å oppgradere til. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) I første omgang hadde jeg tenkt å oppgradere med ATi 4850, Q6600 men hovedkort er jeg ukjent med. Forslag? Endret 8. september 2008 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 I første omgang hadde jeg tenkt å oppgradere med ATi 4850, Q6600 men hovedkort er jeg ukjent med. Forslag? Se etter Asus P5K og de tilsvarende. Fås nok på demomarked hos webshopene ganske billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå