Grauthaud Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har for lite plass på C:, og må derfor føre frie data over fra D: til C: Jeg tenkte å bruke samme programmet jeg brukte for å dele harddisken i to partisjoner, nemlig Partition Magic 8.0. Problemet er at, etter jeg har gjennomført de nokså enkle operasjonene i programmet, så er det ingen endringer skjedd etter oppstart. Noen ideèr om hvorfor dette ikke skjer? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har du gyldig lisenskode til Partition Magic? Om du ikke har gyldig lisens, vil programmet kjøre i demo modus og ingen endringer vil bli gjort. Lenke til kommentar
Grauthaud Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Da er det trolig det som er problemet. Takk for svar og melding. Lenke til kommentar
Grauthaud Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Sånn, da var det fikset. Takk for tipset om Partition Manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå