Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte deler av Afrika kan se ut som enkelte deler av Thailand ;)

Var det første jeg tenkte på når jeg kjørte med longtailbåt langs idylliske jungelområder.

Men såklart man har jo svære savannaer og tørr ørkenområder så er nok av Afrika feeling også :)

 

Dem har absolutt ikke feilet ihvertfall, skal godt gjøres å lage 50km med omgivelser som er så unik som dette.

Lenke til kommentar
Syns mange her er veldig negative, jeg oppfattet det ikke sånn. Grafikken var deilig og lettheten på spilleren var deilig, ikke noe slike trege bevegelser som i hells highway. Er dog enig med det dere sier om at de vaktpostene er irriterende, men det at AI en er dum syns jeg ikke er et problem. Det blir bare lettere å skyte dem:) Malarian, DEN kunne jeg klart meg uten. Er irriterende å måtte hente piller 24/7.

og til slutt, det burde kommet bedre fra i tortorialen at man kunne save hvor som helst, mistet masse progress siden jeg ikke visste det (men det positive er at det blir moro å mekke det igjen)

Ble alt i alt ganske fornøyd, hadde høye forventtningen og syns det svarte til dem

 

 

What?? Kan man save hvor som helt på PC?? :( letet etter save funksjon i menyene på 360, men fant ingen... Bummer.

Lenke til kommentar
What?? Kan man save hvor som helt på PC?? :( letet etter save funksjon i menyene på 360, men fant ingen... Bummer.

Ja faktisk. Jeg ble mildt sagt forbannet da jeg trodde det var ren konsoll-dritt med latterlige "save-points" men så til min store glede at det var "save game" i menyen + quicksave.

Lenke til kommentar
og til slutt, det burde kommet bedre fra i tortorialen at man kunne save hvor som helst, mistet masse progress siden jeg ikke visste det (men det positive er at det blir moro å mekke det igjen)

Det var helt nytt å kunne save når og hvor som helst i et FPS på PC, ja. Slike ting krever definitivt en tutorial. Samt en tutorial for å loade.

 

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...