Potetdamen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Genialt gameplay, utallige måter å ta ut folk på. Ga det en sjanse i starten jeg, etter å ha spillt litt så er jeg helt enig med 9/10 om du overser de små tullbugsa som blir fiksa i patches. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Da var mitt eksemplar av far cry 2 (PS3) sendt ifra Zailor, har det i morra tenker jeg. Gleder meg virkelig til å få testa ut detta, selvom den dårlige kritikken her på forumet. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Og omgivelsene er som å være i Thailand, ubeskrivelig pene omgivelser. Thailand?? Da har de faila, for dette skulle forestille afrika.. Endret 23. oktober 2008 av Moozoren Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noe jeg syns det gjør også, men der er plasser som minner om de miljøet Thailana har:P Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Enkelte deler av Afrika kan se ut som enkelte deler av Thailand Var det første jeg tenkte på når jeg kjørte med longtailbåt langs idylliske jungelområder. Men såklart man har jo svære savannaer og tørr ørkenområder så er nok av Afrika feeling også Dem har absolutt ikke feilet ihvertfall, skal godt gjøres å lage 50km med omgivelser som er så unik som dette. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Litt dumt at når du tenner på savannen så slutter brannen etter en liten stund Hadde dog vært dumt om hele mappen brant opp Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ser jammen meg ut som noen begynner å skifte mening, etter noen timers gameplay vel å merke. Kanskje det er dette som må til, og spille litt før man hever det ned i gjørma. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 hper virkelig spillet mitt kommer idag.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skulle bare ønske flere spill kunne fått våpen-feelingen fra CoD 4. Både Far Cry 2 og Crysis har kjedelige våpenlyder. Irriterer meg spesielt på våpen med full auto som bråstopper så jævlig når du slutter å skyte. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå er nå COD4 totalt urealistisk, syns våpnene i Far Cry 2 oppfører seg vanskelig som dem skal være. Man ikke burste og forvente at kulene skal gå dønn rett fram som COD4. I COD4 kunne jeg løpe og drepe folk uten å sikte. Det var altfor enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 da var Dead Space kjøpt, og FC2 på vent til dem fikser det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Så har jeg hørt noen si at det byttes på at han fjerner kuler eller andre ting fra kroppen....og sette sprøyte. Det at han fjerner kuler eller bandasjerer seg er for å stabilisere helsen og så setter man sprøyte...men hvis man ikke er kritisk så setter han bare sprøyte;) Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Syns mange her er veldig negative, jeg oppfattet det ikke sånn. Grafikken var deilig og lettheten på spilleren var deilig, ikke noe slike trege bevegelser som i hells highway. Er dog enig med det dere sier om at de vaktpostene er irriterende, men det at AI en er dum syns jeg ikke er et problem. Det blir bare lettere å skyte dem:) Malarian, DEN kunne jeg klart meg uten. Er irriterende å måtte hente piller 24/7.og til slutt, det burde kommet bedre fra i tortorialen at man kunne save hvor som helst, mistet masse progress siden jeg ikke visste det (men det positive er at det blir moro å mekke det igjen) Ble alt i alt ganske fornøyd, hadde høye forventtningen og syns det svarte til dem What?? Kan man save hvor som helt på PC?? letet etter save funksjon i menyene på 360, men fant ingen... Bummer. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 What?? Kan man save hvor som helt på PC?? letet etter save funksjon i menyene på 360, men fant ingen... Bummer. Jepp, stusset litt på dette, siden det er en del blå bokser rundt i spillet hvor man kan save, og det finnes en save knapp i menyen også, ikke at jeg klager, bare dårlig tenkt fra utviklerenes sin side. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 What?? Kan man save hvor som helt på PC?? letet etter save funksjon i menyene på 360, men fant ingen... Bummer. Ja faktisk. Jeg ble mildt sagt forbannet da jeg trodde det var ren konsoll-dritt med latterlige "save-points" men så til min store glede at det var "save game" i menyen + quicksave. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tenkte jeg skulle prøve Editoren en tur, og ble sittende en god stund har et map her som kan brukes til alle mp-modusene. Det er basically 2 øyer som er bindet sammen av en bro. Mapet inkluderer båter og biler. Island-jumping.fc2map - 2.58MB Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Nå er nå COD4 totalt urealistisk, syns våpnene i Far Cry 2 oppfører seg vanskelig som dem skal være. Man ikke burste og forvente at kulene skal gå dønn rett fram som COD4.I COD4 kunne jeg løpe og drepe folk uten å sikte. Det var altfor enkelt. Men det er så gøy! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det burde gå ann å endre skytemodus på våpnene med auto. Eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 og til slutt, det burde kommet bedre fra i tortorialen at man kunne save hvor som helst, mistet masse progress siden jeg ikke visste det (men det positive er at det blir moro å mekke det igjen) Det var helt nytt å kunne save når og hvor som helst i et FPS på PC, ja. Slike ting krever definitivt en tutorial. Samt en tutorial for å loade. :!: Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 360 versjonen er vel å finne i butikker i dag vel? hørt flere som har nevnt fredag selv om release skal være i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå