Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

skulle nesten tro vi spilte forskjellige spill her. har spilt ca 5 timer i går og jeg virkelig digger spillet. synes det er godt gjennomført, verden er åpen og valgfritt. det er tydelig at ubi har brukt masse tid på dette. angående AI så blir denne bedre etter vansklighetsgraden regner jeg med. spiller på normal og det er ikke unormalt at når jeg ikke får knerta en så drar han seg i dekning og begynner å heale seg selv. har også måttet reddet noen kompiser nå. eneste kjipe er den malaria saken som kommer i tide og stort sett i utide :p får en god våpen følse og trenger ikke mer en 3-4 skudd for å drepe en fyr (bommer med 1 og 2 av skudda :p) synes det er verdt en 9 av 10 :D

Lenke til kommentar
Var ikke helt som jeg hadde forventa meg nei, på både godt og vondt.

Har dog ikke spilt så altfor lenge, så skal gi det et par timer til før jeg bestemmer meg for å fortsette eller ei.

Edit: Det verste er at jeg fikk en liten "Deja-vu-følelse" fra Soldier of Fortune: Payback når jeg satt i jeepen på begynnelsen. Det gikk kjapt over, men skremmende var det.

jeg har denne følelsen enda

ingen lean

ingen strafe

kan ikke springe å samtidig snu deg

16 spillere max

console lobby system

dette er sof payback en gang til.

rett og slett en console port

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig happy for hvert storspill som skuffer ... :blush:

Jeg har ikke mulighet til å spille de nå, pga. eksamener. Heldigvis er ikke Fallout 3 så revolusjoerende som først antatt heller. Passa egentlig fint at LBP ble utsatt for min del ;)

Det som blir vanskelig å stå imot er Fable 2, som ser herlig ut, men som nok er altfor vanedannende, og Gears 2. Begge skal kjøpes etterhvert.

Har faktisk aldri helt sett det fantastiske med Far Cry 2, selv om jeg har sett utallige trailere. Det ser ut som et erketypisk FPS, med litt penere grafikk enn gjennomsnittet, men fortsatt helt run-o'-the mill. Trist for folk som har kjøpt det at det er skuffende, men det forundrer meg ikke.

Lenke til kommentar

ikke spillt så mye enda, men jeg må si jeg synes mouseaim'en er helt forferdelige, og når man sikter så virker det som om musen sitter fast i noe, lag på musen er det også (uansett grafikk setting).

Man blir vel vant med det men jeg synes hitils at det har ødelagt

mere en noe annet.

Ellers er spillet litt sånn "oi, STALKER hadde noe på gang, la oss

lage noe slikt men ikke så avansert"

Skal ikke dømme det helt enda før jeg har spillt mere, men kipt

å spille noe som har bortimot ødelagte kontrollere.

Og malaria saken kunne de spart seg for.

Lenke til kommentar

Farcry2 blir et hat eller elsk spil tror jeg, Er faktisk HELT ENIG i de feilene fleste sier her, men jeg klarer ikke å la være å kose meg.

Men hvis de klarer å fikse noen av feilene med patcher........... :love:

Er smålei av at jeg har scopet på huet til fienden så bommer jeg...hvis jeg sikter på halsen så spruter det blod fra nepa på de :!:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Igår skulle jeg endelig starte opp spillet som expert klarte å legge i hyllene:p Da kom securommen opp og så jeg må registrere online første gang for å bruke SP???? WTF er det for noe, må jeg virkelig det og er crack eneste løsning på det problemet, ettersom telehor ikke gir oss nett?

Lenke til kommentar

Jeg ser at mange klager over at det tar lang tid å komme seg frem og tilbake, selv med bil, men jeg tenker helt motsatt. Jeg liker at det tar tid, og velger ofte å gå istedenfor å kjøre, slik at når jeg kommer over fiender har jeg en fordel (De vet ikke at jeg er der :D). Selv om det hadde vært kult med bullettime og bulletdrop er jeg fornøyd med snipingen hittil (Bruker M1903). Det kunne godt vært litt mørkere når det er natt, men det går bra. :)

Lenke til kommentar

Syns mange her er veldig negative, jeg oppfattet det ikke sånn. Grafikken var deilig og lettheten på spilleren var deilig, ikke noe slike trege bevegelser som i hells highway. Er dog enig med det dere sier om at de vaktpostene er irriterende, men det at AI en er dum syns jeg ikke er et problem. Det blir bare lettere å skyte dem:) Malarian, DEN kunne jeg klart meg uten. Er irriterende å måtte hente piller 24/7.

og til slutt, det burde kommet bedre fra i tortorialen at man kunne save hvor som helst, mistet masse progress siden jeg ikke visste det (men det positive er at det blir moro å mekke det igjen)

Ble alt i alt ganske fornøyd, hadde høye forventtningen og syns det svarte til dem

Lenke til kommentar

Etter spilling igår kan jeg konkludere med at dette er blant det morsomte jeg har spilt av singleplayer spill på lenge :D Ingenting kan slå grafikken og det visuelle, gameplayet er dritrått.

Tror mange spiller litt av starten og gir opp, men starten er bare en tutorial. Jeg brukte 2 timer med bil og båt for å komme meg til ene missionet lissom, sier bare litt om kor svær det er. Og omgivelsene er som å være i Thailand, ubeskrivelig pene omgivelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...