Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

huff, jeg er skuffet altså... alt for repetivt og de pokkers folka som skal skyte på meg hele tiden, blir lei..

tåpelig busser, er plasert helt på trynet, hvilken bus er det som ikke går til byen?

like langt uansett hvor man tar bussen..

orker ikke å spille mer enn maks 1 time om gangen, da jeg blir så forbanna at alle skal skyte meg hele tiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at busser er en grei måte å komme seg fram på i spillet. Og noen av vaktpostene kan man unngå med litt kreativ kjøring. Får som regel noen i hælene, men de får smake manchete.

Må si at flammekasteren i spillet er et av de kuleste våpnene jeg har brukt i et spill. Den er praktisk når folk jager meg i bil. Kjører inn i et kratt og venter på at de skal komme. Dermed flamberer jeg dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Gah, etter ca 30 minutters spilling så detter jeg ut til windows. Gøy. (har skjedd et par ganger nå)

blæh, etter en times spilling datt jeg ut til xbox dashboard. hvorfor? fordi spillet var meeeeget skuffende og jeg skrudde av. AI'en er akkurat som på crysis, om ikke enda verre: stokk dum. og et spill med så lam AI er ikke et morsomt spill, eller bra spill uansett hvor flott grafikk det har. Det gir overhodet ingen mestringsfølelse å knerte AI som bare står der og ser seg rundt, fremdeles etter 5 skuddet med hagla rett i nærheten. Ellers er jeg enig i de andre negative tingene som er nevnt her. Pluss for lydbilde og grafikk, minus for alt som gjør et spill spillbart for min del.

Lenke til kommentar
Dette spillet har ingenting mot Crysis på både spillbarhet og grafikk. Nå er dette to forkjellige spill, men Crysis har ingen elementer som er plagsom. Det er langt mer gjennomført.

Dette er vell tull? Crysis var hvertfall for meg en gigantisk flopp, og jeg spilte kanskje 40-50% av spillet før jeg knakk CD'ene og kastet de ut ruta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
må si jeg er ganske skuffet selv. grafikken er god, Ai og resten suger noe inni f*n! legger spillet i i hylla og venter på fallout 3 :)

second that! uff,,bytteklubben.no neste

Lenke til kommentar

Jeg synes spillet er veldig bra. Har vel spilt 4-5 timer og lever meg utrolig godt inn i spillet. Kombinasjonen av ikke-lineært gameplay, fungerende transportsystem og en godt laget verden/persongalleri minner egentlig litt om gode game morrowind.

Minus som middelmådig AI og til tider irriterende checkpoints kan jeg ikke si ødelegger spillgleden. Det er jo uansett greit å ha noe å skyte på når man kjører langs veien.

Spillet er også 100% stabilt hos meg (kjører med crack, hvis det har noe å si). Tenker å ta noen timer spilling til, før jeg stikker og kjøper spillet på ebgames eller gamestop ellerhvadetnåheter.

Lenke til kommentar

Map editoren er unødvendig kronglete. Singleplayeren er atmosfærisk og intens, herlig lyd. Lever meg skikkelig inn i den.

... og de som velger å spille FC2 online istedenfor COD4, Halo 3 eller kommende Gears of War 2 må virkelig være et sted i Afrikas hete. Multiplayeren er elendig, det er latterlig.

Lenke til kommentar

Hvis MP holder så blir det keep!

Map editoren er unødvendig kronglete. Singleplayeren er atmosfærisk og intens, herlig lyd. Lever meg skikkelig inn i den.

... og de som velger å spille FC2 online istedenfor COD4, Halo 3 eller kommende Gears of War 2 må virkelig være et sted i Afrikas hete. Multiplayeren er elendig, det er latterlig.

ARGH!! :mad:

Lenke til kommentar

For å utdype: Elendig sens på konsollversjonen til Xbox 360 hvertfall. Latterlig damagesystem. Elendig feeling på våpena i multiplayeren. Ufattelg balansert. Teite animasjoner.

Se Blood Diamond med Leo DiCaprio først, kjøp spillet, spill singleplayer og kos deg rundt 40 timer i map editor. Selg spillet. Ha en flott spillopplevelse i minnet. :)

Mitt tips, and what I'm gonna do.

Lenke til kommentar

Map editoren er en fryd på pc :!: Men blir mer og mer skeptisk på selve multiplayeren.

Har vært verdt pengene hvis man kunne bygge maps i Map-editor også deretter få med venner and have fun! Det høres sååå konge ut! Med klan på dette hadde det vært awesome ikke sant? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...