Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg skjønner ikke hvorfor noen folk trykker dette spillet ned i gjørma slik. Jeg kommer sikkert til å bli lei av det etterhvert men nå så koser jeg meg med det! :)

Forhåpentligvis så kommer det vel noen gode mods etterhvert som kanskje kan gi spillet litt lenger levetid. Lenge leve PC-spill! :)

gixxerman: Ja jeg har fått min fra Gamezone.no i dag.

Endret av RogueAlien
Lenke til kommentar

Vel har testet spillet nå en times tid.

Det som er bra er at det flyter bra, og fin grafikk, men ikke like vakkert som crysis. Litt mye reising, men slikt er det vel med denne type åpne spill, lurer på om jeg klarer å venne meg til snipinga som det er lagt opp til, liker å kjøre maks fart inn med bilen, krasje gjennom noen tynne hus el noe. Så hoppe ut å skyte de rett ned. :thumbup:

Lenke til kommentar

har spilt det litt til nå, tenkte at det umulig kan være så dårlig som jeg fikk følelsen av, men jo , det er verre! Er kjempeskuffa... hvis noen kaller crysis flop, hva er dette da? EPIC FAILURE OF BIBLICAL PROPORTIONS er et mildt begrep. Dette har jeg gledet meg til så lenge :wallbash: mitt råd er å styre langt unna og sørge for at de ikke får penger til å lage noe så tragisk igjen.

Dette er min siste FC2-relaterte post - uninstalled

terningkast 2/10 for spillet men faktisk 9/10 for spillmotoren,

håper noen andre får lage et spill på den...

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
har spilt det litt til nå, tenkte at det umulig kan være så dårlig som jeg fikk følelsen av, men jo , det er verre! Er kjempeskuffa... hvis noen kaller crysis flop, hva er dette da? EPIC FAILURE OF BIBLICAL PROPORTIONS er et mildt begrep. Dette har jeg gledet meg til så lenge :wallbash: mitt råd er å styre langt unna og sørge for at de ikke får penger til å lage noe så tragisk igjen.

Dette er min siste FC2-relaterte post - uninstalled

jeg kunne ikke vært mer enig, det suger lut.

Lenke til kommentar
Hvor får jeg kjøpt medisin? Jeg tar jo kvelden lenge før jeg kommer meg til noen butikk :(

Du må løpe til han der presten elns, i kirka.

Hvilken prest ? fikk jo bedskje om å dra til Mike's for antidote,

men jeg dør lenge før den tid. finner ingen prest.

Lenke til kommentar
Har fått inntrykk av at det er 'fjortisser' som digger spillet, mens andre som er litt opp i årene og som har større krav enn bare god grafikkmotor, hater det.

Jeg er langt ifra noen grafikkhore, men jeg liker spillet. Utenom det faktum at jeg detter ut til windows hele tia (og at jeg blir sparka av punkbuster hver gang jeg får koblet meg til en server) -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...