Nizzen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skal si Farcry flyter bra! Det krever jo langt ifra Crysis virker det som. Jeg kjører nå bare 1680*1050 med alt på fullt. Har bare i ett 4870 kort og kjører cpu på bare stock. 3.33ghz Ser ut som jeg ikkje trenger å ha cpu på 4,5 og klokke skjermkortet og kjøre cfx Så hvis man bare har 22" skjerm er det nesten bare vas med CFX i Farcry 2. 8.10 hotfix gjør jobben Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Etter jeg kom i en skyte episode på spillet så klikker alle på meg konstant, samma hvor jeg er så skyter de? Skal det være sånn eller? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har spilt noen timer nå og ble skuffet. Grafikken er pen, men synes gameplay blir dårlig. Har ikke gjort så mange oppdrag enda, men det er jo en penst og plage å komme seg fram og tilbake. Blir så lei av vaktpost etter vaktpost. Skjønner ikke hvorfor man må stoppe i hvert veikryss for å drepe alle i 100 meters omkrets. Har prøvd å bare kjøre rett igjennom, men da kommer de etter i bilene sine. Da må jeg drepe de, heale meg selv, fikse bilen og kjøre til neste vaktpost. La oss si at jeg skal gjøre et oppdrag å kjører å kjøper sniper rifle og det jeg trenger. Så må jeg gjennom fem vaktposter for å komme dit jeg skal, men da har jeg allerede brukt opp masse ammo og granater. Trodde man kunne bygge allianser i spillet, men alle skyter meg så fort de ser meg. Skjønner godt at folk bruker 25 timer på å fullføre, for det tar lang tid å komme seg fra oppdrag til oppdrag. Det finnes liksom ingen flyt i spillet. Begynner å bli lei allerede. Det mest positive var flammekasteren. Ble litt sjokkert første gangen jeg fyrte den opp første gangen, siden jeg ikke trodde ilden spredte seg så fort. Som å gi fyrstikker til en unge. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Skal si Farcry flyter bra! Det krever jo langt ifra Crysis virker det som. Ikke så rart siden Crysis er grafisk langt bedre. Etter jeg kom i en skyte episode på spillet så klikker alle på meg konstant, samma hvor jeg er så skyter de? Skal det være sånn eller? Virker sånn. Den tutorialen i starten tror jeg må være den dårligste jeg noen sinne har gått gjennom. Det beste er å snike seg ut vinduet i andre etasje og komme seg ut av byen. ---- Jeg vil heller anbefale folk å teste FC2 hos noen først. FC2 er langt i fra det beste skytespillet. Skjønner ikke hvordan anmeldelsene har vært så høye. Av det jeg har testet det var ganske dårlig. Tok bare et minutts spilltid før AI-en klarte å gå seg fast i vegger og reagerte ikke før jeg stod helt opp til dem. Personlig syns jeg Crysis er et langt bedre spill. Vil heller anbefale det enn FC2. FC2 virket forhastet på markedet. Helt i fra starten ser du tegn på dette. Spesielt tutorialen. Glad jeg fikk testet det først, for dette blir ikke noe kjøp på meg. Endret 22. oktober 2008 av TCi Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Har spillt spillet lenge nå *Hysj hysj, har funnet en crack som virker (PM, for mer info angående den), så får spillt det før serverene kommer online så man kan spille singleplayer (Betyr ikke at jeg har lastet ned, men siden jeg har crack kan jeg spille singleplayer;)). Er kjempebra spillet, flyter bedre enn crysis og, men har jo ikke like fet grafikk da. Og utrolig irriterende med alle de hersens vaktpostene!! Men en ting. Hadde det ikke vært hyggelig hvis godeste Jack Carver dukket opp i løpet av Far Cry 2?. Farcry er ikke farcry uten uten Jack carver Endret 22. oktober 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 sliter med fargene jeg.. på visse ting er det helt syke teksturer og farger.. rar bug.. Artig spill den første timen hvertfall.. spiller infamous seff, tror dette skal bli hardt =) Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette blir ferdig resultat. Muligens mer skygger og mer dynamisk lys.Ville gjort slik at gresset ble større og større jo nærmere skjermen det kommer. Evt. blura det som er helt inntil, for å skape en dybdeeffekt. Slik det er nå ser gresset ganske flatt ut. Bortsett fra det så var det veldig pent. Tenkte faktisk ikke på det, tror jeg skal prøve det, men det blir på farcry3 wallpapern Neida kommer sikkert etterhvert. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Helt konge spill, Crysis og Crytek har mye å lære her. Men introen var jævlig kjip men blir sykt bedre etterhvert og online er en fryd Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette blir ferdig resultat. Muligens mer skygger og mer dynamisk lys.Ville gjort slik at gresset ble større og større jo nærmere skjermen det kommer. Evt. blura det som er helt inntil, for å skape en dybdeeffekt. Slik det er nå ser gresset ganske flatt ut. Bortsett fra det så var det veldig pent. Tenkte faktisk ikke på det, tror jeg skal prøve det, men det blir på farcry3 wallpapern Neida kommer sikkert etterhvert. BTW hvilken program har du brukt, og hvor lenge har du drevet med dette programmet? Nice job man Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har Far Cry 2 på ps3 nå å jeg er veldig veldig fornøyd.. det er drit gøy ^^ men når får du den kikkerten? (monocle) har gjort flere oppdrag men får den ikke Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Bah, virkelig synd at de nye Nvidia driverne ikke funker skikkelig, hjelper ikke å ha bra FPS i benchen når spillet ikke vil starte. Ser ut til at jeg må tilbake til 170`s driverne.. Åpne My Documents/My Games/Far Cry 2 og åpne GamerProfile.xml i Wordpad. Forandre oppløsning til rette oppløsning til skjermen din samt sett 1 der hvor det står FullScreen 0. Det måtte jeg gjøre, ellers blir skjermen sort. Ja måtte innom der en tur og, men fant ut at for å i det hele tatt starte spillet måtte jeg trykke på egenskaper på exe fila, og slå av sånn skrivebord ting. -- BTW, Ai i spillet var ikke akkurat så mye å skryte av. Jeg går helt vanlig inn i et sånt "point" der det er soldater, går først forbi en fyr med ryggen til, så passerer jeg rett foran nesa til han andre og står og ser på han, står der noen veldig få sek og hører han sier "Jeg tror jeg hørte noe", han reiser seg opp, ser seg rundt, og først da så han meg, og begynte å skyte. Kjappe reaksjoner er med andre ord ikke å finne.. Endret 22. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 TCi tror nok du sliter med det mange sliter med i starten. Dette er et ganske uvanerli gspill. Du må lære deg å spille det. Det er veldig annerledes enn f. eks Crysis. Jeg syntes spillet var dritt i starten, før jeg skjønte mere. Nå er det så utrolig bra! Crysis kan ikke måle seg! Å få noen slemmingen til å jake deg og sprenge en granat når de står på den går jeg ALDRI lei. Eller feste en mine til en elefant og BOOM. Utroli gmorro hvis du har fantasi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen små ting som irriterer meg: alle skyter på meg hele tiden uten grunn. ingen "markering" på kartet på hvor jeg vill dra folk tåler uasklig mye kuler. bilene tåler ingen ting. litt treg uresponsiv styring på karakteren. fiender har super syn og hørsel. men dette er til å leve med.. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen små ting som irriterer meg:alle skyter på meg hele tiden uten grunn. ingen "markering" på kartet på hvor jeg vill dra folk tåler uasklig mye kuler. bilene tåler ingen ting. litt treg uresponsiv styring på karakteren. fiender har super syn og hørsel. men dette er til å leve med.. alle skyter på meg hele tiden uten grunn. Du kan bli sett av patruljer vettu. Ellers har ubisoft sakt de skal fikse dette ved neste patch. Fiendene har super syn nå. folk tåler uasklig mye kuler. Skal også bli patchet senere ifølge ubisoft. Men jeg er enig og håper de fikser dette ASAP. også MERE DYR!! Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hvordan får jeg fullscreen? hadde det i starten av spillet, men så tabbet jeg ut. klarer ikke å få fullscreen igjen. irriterende. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har et problem.. Etter at jeg har reddet en dame helt i starten av spillet, får jeg beskjed om å finne mikes bar for å kjøpe malaria piller. Problemet er at jeg aldri når frem dit i tide, jeg dør av malaria. Har prøvd flere ganger nå, men det samme skjer hver gang.. Noen tips om hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 TCi tror nok du sliter med det mange sliter med i starten. Dette er et ganske uvanerli gspill. Du må lære deg å spille det. Det er veldig annerledes enn f. eks Crysis. Jeg syntes spillet var dritt i starten, før jeg skjønte mere. Nå er det så utrolig bra! Crysis kan ikke måle seg! Å få noen slemmingen til å jake deg og sprenge en granat når de står på den går jeg ALDRI lei. Eller feste en mine til en elefant og BOOM. Utroli gmorro hvis du har fantasi! Det har ikke noe med fantasi å gjøre. Jeg har faktisk prøvd å si det samme som deg til andre her. AI-en er mildt sagt elendig. Det er vaktposter for hver hundre meter som gjør det hele veldig repetivt. Og de ser jo søren ikke en dritt heller. Kan spasere fritt gjennom disse av og til mens de bare driver å ser på meg. Og så plutselig begynner de å skyte. Det er også flere andre småting som er gjort utrolig tungvindt. Malariaen er noe av den dummeste mekanismen som de kunne ha hatt i spillet. Du må gå ut i menyen for å lese hva du skal gjøre. Hvorfor ikke legge dette til tab slik som alle andre spill omtrent? Muspekeren i menyen har en egen instilling som gjør at du må dra musen x antall ganger over musmatten. Helsesystemet er også unødvendig laget til. Om en sprøyte gir deg full helse, hvorfor må du av og til rive ut kulehull for å få opp helsen et par hakk, selv om du har en sprøyte. Det er så mange dårlige løsninger i dette spillet at det er ingen glede med å spille det. Dette ble årets skuffelse for min del. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har Far Cry 2 på ps3 nå å jeg er veldig veldig fornøyd.. det er drit gøy ^^ men når får du den kikkerten? (monocle) har gjort flere oppdrag men får den ikke På Xbox 360 er det bare å åpne kartet og GPS'en, og trykke LT. LT er knappen du bruker til å sikte med ironsights på våpna, og tilsvarer vel L2 på PS3. Men finnes det vindmåler på samme måte som kikkerten? Mener å huske at jeg har sett det, og det hadde jo vært kjekt å ha når man skal starte branner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen små ting som irriterer meg:alle skyter på meg hele tiden uten grunn. ingen "markering" på kartet på hvor jeg vill dra folk tåler uasklig mye kuler. bilene tåler ingen ting. litt treg uresponsiv styring på karakteren. fiender har super syn og hørsel. men dette er til å leve med.. alle skyter på meg hele tiden uten grunn. Du kan bli sett av patruljer vettu. Ellers har ubisoft sakt de skal fikse dette ved neste patch. Fiendene har super syn nå. folk tåler uasklig mye kuler. Skal også bli patchet senere ifølge ubisoft. Men jeg er enig og håper de fikser dette ASAP. også MERE DYR!! fint de fikser noe av det.. men så alle i hele Afrika er patruljer? må da gå ann å kjøre rundt uten å bli skutt på, kan umulig være sånn i Afrika. er jo helt teit, at du blir angrepet av ALLE uten provokasjon. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fanboy?? han nevnte da ikke noe om spillet i seg selv.. han bare markerte på en litt overdreven måte over hvor teit det var at du blir påvirket av en eller annen persons mening på et forum. Om du liker fps så gå for FC2: ) Handler ikke om én eller annen, det handler om flere som har sakt det samme, og da blir det straks ikke tilfeldig lengre. Fanboy kommentaren var kanskje litt å synke ned i hans nivå, men samma det. Når man kommer og kaster ut ord i CAPS og skriver "ZOMG" osv så fortjener man ikke mindre. Ja jeg liker FPS, men jeg liker best multiplayer delen av spillet. Så da venter jeg heller for å se hvordan multiplayer delen utspiller seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå