MrL Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bah, virkelig synd at de nye Nvidia driverne ikke funker skikkelig, hjelper ikke å ha bra FPS i benchen når spillet ikke vil starte. Ser ut til at jeg må tilbake til 170`s driverne.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Så faktisk en AI kjøre over en lagkamerat. xD Full gass også meia han den andre fyren ned. xd Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bah, virkelig synd at de nye Nvidia driverne ikke funker skikkelig, hjelper ikke å ha bra FPS i benchen når spillet ikke vil starte. Ser ut til at jeg må tilbake til 170`s driverne.. Benchen funket like fint til meg etter 180.42, men kommer ikke innpå editoren nå. Noen som vet? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det funker ikke og uploade baner på xbox får en error sånn halveis ca. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen av dere som har fått CE, hvor bred er boksen? Lurer på om jeg får den i postkassa her eller om jeg må hente den på postkontoret Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bah, virkelig synd at de nye Nvidia driverne ikke funker skikkelig, hjelper ikke å ha bra FPS i benchen når spillet ikke vil starte. Ser ut til at jeg må tilbake til 170`s driverne.. Benchen funket like fint til meg etter 180.42, men kommer ikke innpå editoren nå. Noen som vet? Ja benchen funker fint, og gir bedre FPS, men det hjelper ikke når det er en feil som gjøre at spillet ikke vil starte(har muligens kommet en løsning på det nå da). At editoren ikke vil starte er et kjent problem, er noe med driveren som gjør at den ikke vil det, så det er en feil i driveren. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har bare spilt rundt 3 timer, men sålangt er det :love: Elsker spill som dette, med stort åpent landskap hvor du kan gå hvor du vil, kjøretøy, velge missions relativt fritt osv. Lekte meg såvidt litt med map creator og, det var ganske enkelt, enda jeg nærmest aldri har prøvd noe sånt før. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bah, virkelig synd at de nye Nvidia driverne ikke funker skikkelig, hjelper ikke å ha bra FPS i benchen når spillet ikke vil starte. Ser ut til at jeg må tilbake til 170`s driverne.. Benchen funket like fint til meg etter 180.42, men kommer ikke innpå editoren nå. Noen som vet? Ja benchen funker fint, og gir bedre FPS, men det hjelper ikke når det er en feil som gjøre at spillet ikke vil starte(har muligens kommet en løsning på det nå da). At editoren ikke vil starte er et kjent problem, er noe med driveren som gjør at den ikke vil det, så det er en feil i driveren. Mente at spillet mitt funket fint etter 180.42. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hvorfor i pokker skyter alle på meg? uten at jeg har gjort noe... btw, 360 versjonen ser mye bedre ut enn de bildene som ligger her... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er det meningen at man blir tatt til fange på begynnelsen? Man skal liksom rømme byen, men fyren jeg spiller med sovner jo før jeg har løpt bort derfra Noen hint eller? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg døde i byen jeg og ble hentet av noen og gjorde oppdrag for dem Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette blir ferdig resultat. Muligens mer skygger og mer dynamisk lys. Lagrer i alle oppløsninger folk ønsker. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Nå jeg blir tatt til fange, så står det en fyr å ser på meg. Kan ikkje gjøre noen ting. Det skjer heller ikkje noe. Noen som ha opplevd det? Jeg er liksom stuck LOL, nå kom jeg til en annen fyr, og det funka Farcry 2 bruker 1,4 gb ram Greitt å ha mere enn 2 gb gitt Endret 22. oktober 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Veldig fin link: http://farcry.us.ubi.com/help/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Tror jeg må slutte å lese denne tråden før jeg har spillet, blir jo helt rastløs her. Får ta en safari etter forelesning i morgen og håpe at noen butikker har et eksemplar eller to igjen. Endret 22. oktober 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette blir ferdig resultat. Muligens mer skygger og mer dynamisk lys. Lagrer i alle oppløsninger folk ønsker. Jeg synes du burde droppe det ekstremt grønne gresset forran, gjøre det brunt/grått el. eller sette noe annet der *bare tips* Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bah, virkelig synd at de nye Nvidia driverne ikke funker skikkelig, hjelper ikke å ha bra FPS i benchen når spillet ikke vil starte. Ser ut til at jeg må tilbake til 170`s driverne.. Åpne My Documents/My Games/Far Cry 2 og åpne GamerProfile.xml i Wordpad. Forandre oppløsning til rette oppløsning til skjermen din samt sett 1 der hvor det står FullScreen 0. Det måtte jeg gjøre, ellers blir skjermen sort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 masse døde lik under hadde vært bedre Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 btw, 360 versjonen ser mye bedre ut enn de bildene som ligger her... Må si meg enig i det. Godt mulig det ser annerledes ut i bevegelse, men synes ikke bildene fra pc-versjonen er noe særlig bedre. Noen av dere som har fått CE, hvor bred er boksen? Lurer på om jeg får den i postkassa her eller om jeg må hente den på postkontoret Den er vel rundt 9 cm bred. Fikk plass i postkassa her. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette blir ferdig resultat. Muligens mer skygger og mer dynamisk lys.Ville gjort slik at gresset ble større og større jo nærmere skjermen det kommer. Evt. blura det som er helt inntil, for å skape en dybdeeffekt. Slik det er nå ser gresset ganske flatt ut. Bortsett fra det så var det veldig pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå