Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og der ble ordren fra komplett kansellert. ^^

Får se om folk skryter litt på multiplayer delen før jeg bestiller igjen. Singleplayer bryr jeg meg egentlig ikke noe om.

Dummeste jeg noen gang har hørt. Kanselere et spill bare fordi en fyr syter på et forum?? OMg hvor er selv viljen din?

LOLZ!!

Kansellerte vell helst bestillingen pga flere personer gav negative erfaringer til hvor grunt og kjipt singleplayer delen var hvis man så forbi grafikken og noen av de nye tingene. Lukter vi Crysis "all over again" spør jeg meg selv da, og bestemte meg for å kansellere bestillingen.

Selv om du er en fanboy, så trenger du ikke ta det så til deg.

Lenke til kommentar

Fått testet Far Cry 2 hos noen nå. Ble ikke akkurat imponert. Blir ikke kjøp på meg. Glad jeg fikk testet det før jeg bestemte meg. AI-en er for dårlig og tåler for mye. Malarien er bare idiotisk og unødvendig. Ble faktisk ganske skuffet, tross hvor lite jeg så fram til det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nerowulf: Vet ikke ennå hvordan kartene distribueres, men jeg vil tro man legger dem i en folder manuelt. Eventuelt deployes fra editoren. Skal prøve i morgen når jeg får spillet.

Lenke til kommentar
Og der ble ordren fra komplett kansellert. ^^

Får se om folk skryter litt på multiplayer delen før jeg bestiller igjen. Singleplayer bryr jeg meg egentlig ikke noe om.

Dummeste jeg noen gang har hørt. Kanselere et spill bare fordi en fyr syter på et forum?? OMg hvor er selv viljen din?

LOLZ!!

Kansellerte vell helst bestillingen pga flere personer gav negative erfaringer til hvor grunt og kjipt singleplayer delen var hvis man så forbi grafikken og noen av de nye tingene. Lukter vi Crysis "all over again" spør jeg meg selv da, og bestemte meg for å kansellere bestillingen.

Selv om du er en fanboy, så trenger du ikke ta det så til deg.

Fanboy?? han nevnte da ikke noe om spillet i seg selv.. han bare markerte på en litt overdreven måte over hvor teit det var at du blir påvirket av en eller annen persons mening på et forum. Om du liker fps så gå for FC2: )

Lenke til kommentar

Så du kjøper spill basert på et par random folk sine anmeldelser/uttalelser? Hvis jeg hadde gjort det så hadde jeg ikke lastet ned/kjøpt mange spill.

Kunne skrevet en liten anmeldelse, men du burde rett og slett prøve det selv, det er ikke noe som Crysis, takk gud for det. Leke med flammekaster er grunn nok til å spille det.

Det er langt fra et perfekt spill, selv så hater jeg rene FPS spill, men det er ganske underholdende til nå.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
får du opp at serial keyn ikke funker så bruk manual aktivering, står forklart hvordan du gjør det :) funket fint til meg ;)

Hei kan du gi meg en kort og enkel manual? :) har prøvd å lest rundt omkring. Men får ikke til, blir så "frustrert" :p Jeg skriver først inn SERIAL. Så klikker jeg aktiver. Men godkjennes ikke. Så trykker jeg manuell aktivering. Men da kommer det opp at jeg skal skrive inn i feltet "Unlock Code" men hva skal jeg skrive inn der da? HJELP :O

u got PM ;)

Lenke til kommentar
Nei bare graphic whores on the internetz.

Så er jo FC2 veldig pent også så grafikk horer burde ikke ha så mye å klage på.. spillet er også veldig godt optimalisert:)

Tenkte jeg skulle installere oblivion etter lang tid..lagga som ville helvete.. men farcry 2 som har mye bedre grafikk kjører knall uten noe lag: )

Kjører alt på very high

Lenke til kommentar

Har nå spilt god del timer de siste dagene nå. Skal ikke si annet enn at forventningene traff selv om spillet blir ganske kjedelig og irriterende til tider. Mellom oppdragene for å reise frem og til er dønn kjedelig når du har gjort det 100x ganger, AI'en er ikke så imponerende. Den er rett og slett dum ofte, men skyter likevel dødlig sikkert.

Noen som får kommet innpå noen servere forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...