Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet om AI tåler for mye ? :)

Uten at jeg har skutt alt for mange, synes jeg AI`s tåler litt for mye, men ikke sinnsykt.

Kan være meg, som skyter helt til jeg ser de ligger på bakken. Mulig at de detter litt tregere, etter bare noen få skudd!

Men uansett, hvordan kan det ha seg at både GTX280, GTX260, HD4807 og 9800gtx (og +) Yter MYE bedre enn mitt kort (9800gx2)

Laster opp bilde..

2004kra.png

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
noen som vet om AI tåler for mye ? :)

Personlig synes jeg de tåler litt for mye. (Spiller på Normal) De tåler gjerne et magasin (8 skudd) fra pistolen min, noe jeg synes er for mye.

Sniper blir en smule overpowered i SP, da AI'en har en tendens til å stå helt stille selv om personen ved siden får hodet blåst av..

Stillte forresten på Brightness, og det hjalp jo en del... Ser mye bedre ut nå! :blush:

Jeg har også begynt å ta bussen, så det blir ikke fullt så mye kjøring/ løping.

Dersom jeg "scouter" en utpost, vil det da spawne fiender der igjen senere? :hmm:

Lenke til kommentar
Hei. Jeg lurer på om pcen min kan kjøre far cry 2.

Jeg har brukt www.systemrequirementslab.com og alt sammen er over Recommended,

untatt skjermkortet mitt det er 1 strek under, men alt på skjermkort features er bra nok.

Bryr meg ikke all for mye om grafikk vil bare spille dette med ingen laag og en bonus vist det ser OK ut.

Pcen min er Inspiron 1720

Intel® Core2 Duo CPU T7300 @ 2.00GHz Den passet.

2.0 GB Ram den passet.

NVIDIA GeForce 8600M GT (GeForce 8600M GT)Den failet med 1 strek.

Takk for svar.

Ja, men ikke regn med å kunne fyre grafikken på very high.

Lenke til kommentar

Er det noen flere enn meg som har problemer med spillet i surround? Dialog spilles kun av i fronthøytalerene, og forsvinner så fort jeg ser direkte på en karakter, eller snur meg rundt. Tror ikke det er noe galt med anlegget, for all annen lyd spilles av helt fint i dette og andre 360 spill.

Lenke til kommentar
får du opp at serial keyn ikke funker så bruk manual aktivering, står forklart hvordan du gjør det :) funket fint til meg ;)

Hei kan du gi meg en kort og enkel manual? :) har prøvd å lest rundt omkring. Men får ikke til, blir så "frustrert" :p Jeg skriver først inn SERIAL. Så klikker jeg aktiver. Men godkjennes ikke. Så trykker jeg manuell aktivering. Men da kommer det opp at jeg skal skrive inn i feltet "Unlock Code" men hva skal jeg skrive inn der da? HJELP :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...