Cr0user Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hvorfor kan ikke jeg spille da!? jeg får jo ikke aktivert spillet.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen som vet om AI tåler for mye ? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) noen som vet om AI tåler for mye ? Uten at jeg har skutt alt for mange, synes jeg AI`s tåler litt for mye, men ikke sinnsykt. Kan være meg, som skyter helt til jeg ser de ligger på bakken. Mulig at de detter litt tregere, etter bare noen få skudd! Men uansett, hvordan kan det ha seg at både GTX280, GTX260, HD4807 og 9800gtx (og +) Yter MYE bedre enn mitt kort (9800gx2) Laster opp bilde.. Endret 22. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 noen som vet om AI tåler for mye ? Personlig synes jeg de tåler litt for mye. (Spiller på Normal) De tåler gjerne et magasin (8 skudd) fra pistolen min, noe jeg synes er for mye. Sniper blir en smule overpowered i SP, da AI'en har en tendens til å stå helt stille selv om personen ved siden får hodet blåst av.. Stillte forresten på Brightness, og det hjalp jo en del... Ser mye bedre ut nå! Jeg har også begynt å ta bussen, så det blir ikke fullt så mye kjøring/ løping. Dersom jeg "scouter" en utpost, vil det da spawne fiender der igjen senere? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hei. Jeg lurer på om pcen min kan kjøre far cry 2.Jeg har brukt www.systemrequirementslab.com og alt sammen er over Recommended, untatt skjermkortet mitt det er 1 strek under, men alt på skjermkort features er bra nok. Bryr meg ikke all for mye om grafikk vil bare spille dette med ingen laag og en bonus vist det ser OK ut. Pcen min er Inspiron 1720 Intel® Core2 Duo CPU T7300 @ 2.00GHz Den passet. 2.0 GB Ram den passet. NVIDIA GeForce 8600M GT (GeForce 8600M GT)Den failet med 1 strek. Takk for svar. Ja, men ikke regn med å kunne fyre grafikken på very high. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Digg. Fikk Collectors Edition i posten i dag, det ble sendt fra AbsoluttSpill i går. Har også et stk flunka nytt 4870x2 kort som skal få kjørt seg hardt, de neste ukene. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen poster er fjernet. Den neste som prøver seg på en spøk får seg en ferie. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå ble jeg glad, kjører alt på very high og ultra dx10 8x aa 1920x1200 med 60-80fps i snitt det små hakker litt i mellom men det blir tydeligvis fikset ved neste ati driver Konge spill Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hørte dere snakket om hotfix og sånn for å få fps opp og kjøre på supersmoooth på very high osv. Finnes det til Nvidia Geforce og? Åssen fungerer det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan du si ifra om de fungerer hvis du tester? 180.42 med 8600M GT 512MB og XP 32bit fungerte helt nydelig, kan også klokke skjermkortet med driveren hvis jeg skulle trenge å presse litt mer kraft ut av det stakkars kortet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jævlig gøy å spille SP på hardcore! Er noen oppdrag inn i spillet nå, men har følelsen av at det kommer til å ta seg opp når som helst! Lenke til kommentar
Cr0user Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jævlig gøy å spille SP på hardcore! Er noen oppdrag inn i spillet nå, men har følelsen av at det kommer til å ta seg opp når som helst! Hadde du noe problemer med aktiveringa? Eller kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er det noen flere enn meg som har problemer med spillet i surround? Dialog spilles kun av i fronthøytalerene, og forsvinner så fort jeg ser direkte på en karakter, eller snur meg rundt. Tror ikke det er noe galt med anlegget, for all annen lyd spilles av helt fint i dette og andre 360 spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jævlig gøy å spille SP på hardcore! Er noen oppdrag inn i spillet nå, men har følelsen av at det kommer til å ta seg opp når som helst! Hadde du noe problemer med aktiveringa? Eller kan du hjelpe meg? Har det på Xbox, så beklager.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 får du opp at serial keyn ikke funker så bruk manual aktivering, står forklart hvordan du gjør det funket fint til meg Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Wallpaper nesten klar. Ny sniktitt. Lenke til kommentar
Cr0user Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 får du opp at serial keyn ikke funker så bruk manual aktivering, står forklart hvordan du gjør det funket fint til meg Hei kan du gi meg en kort og enkel manual? har prøvd å lest rundt omkring. Men får ikke til, blir så "frustrert" Jeg skriver først inn SERIAL. Så klikker jeg aktiver. Men godkjennes ikke. Så trykker jeg manuell aktivering. Men da kommer det opp at jeg skal skrive inn i feltet "Unlock Code" men hva skal jeg skrive inn der da? HJELP :O Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fikk spillet i dag og fikk støvsuga CPU-vifta litt. Da hjalp det seg litt inntil jeg får det nye kabinettet. Så nå har jeg spillt litt og jeg må si jeg liker det. Jeg kjører det i 1600x1200 75 hertz på stort sett very high på mitt 8800GT 512MB kort. Her er noen ferske bilder: Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bilder fra min ankomne ps3 verson. Er MEKTIG imponert!!! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Bilder fra min ankomne ps3 verson. Er MEKTIG imponert!!! Ser ut som supermario Endret 22. oktober 2008 av Moozoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå