Nizzen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Far Cry 2 PC VGA Graphics performance review http://www.guru3d.com/article/far-cry-2-pc...rmance-review/5 Her kan man se hvor godt grafikkkortet DITT drar Farcry 2 Nå er det bare å sette i gang å spille Far Cry 2-Razor1911 Farcry 2 driver nVidia: 180.42 http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=276729 Farcry 2 driver ATI: CATALYST 8.10 HOTFIX http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=276413 Litt Hjelp for dem som akkurat har fått spillet Lenke til kommentar
rbr Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 På sporinga på Cdon.com har det stått "Varene pakkes" siden idag morges, noen sjans for at den blir sendt idag og er fremme imorgen? du får nok en mail i løpet av kvelden om at det er sendt avsted. jeg får iallefall det vanligvis. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) 35 fps på 1600x1200, det er vel tålelig. Endret 22. oktober 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Lurer på om 180.42 driverene til laptop fungerer med 8600M GT :o Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan du si ifra om de fungerer hvis du tester? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 får ikke spillet til å funke når jeg starter spillet får jeg bare opp masse rare streker osv. gjelder helt ifra ubisoft logoen til jeg kommer inn i spillet. prøver å bruk ctrl alt delete men då blir skjermen grønn av rare streker! :O Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Lurer på om 180.42 driverene til laptop fungerer med 8600M GT :o Her skal du gå... http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Droppet noe av skolen bare for å kunne spille litt. Har bare lekt med editoren i en evighet.. det er bare så kult.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Lurer på om 180.42 driverene til laptop fungerer med 8600M GT :o Her skal du gå... http://www.laptopvideo2go.com/ Vet da det, bare lurte på om de gir en boost til 8600 kortene. Oriuss: Skal gjøre det, laster driverene ned nå, har forresten XP 32bit. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er absoluttspill.no et butikk å satse på og bestille FC2, ifra? På playstation 3. Vil ha det fortest mulig Bor i Lillestrøm. Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er absoluttspill.no et butikk å satse på og bestille FC2, ifra? På playstation 3. Vil ha det fortest mulig Bor i Lillestrøm. nja, jeg syntes det går litt opp og ned. dra heller på elkjøp, spaceworld osv.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Den hotfixen til Ati gjør underverker på 4870 singel kort ihvertfall, gikk fra litt hakkete til totalt smooth på Ultra High Lenke til kommentar
orbok Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 SERRIØST!? MÅ man vente helt til release her før man kan spille spillet!? Fan så jævli teit da! Nei, folk spiller det allerede på PC. Kan noen som spiller lovlig kjøpt utgave av spillet på pc fortelle hvordan man aktiverer det online? Jeg får også beskjed om at SERIAL ikke er gyldig/registrert når jeg taster inn key koden.. Setter veldig pris på tilbakemelding. Hatt spillet siden mandag, men har ikke fått prøvd det enda pga kode skit.. Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er absoluttspill.no et butikk å satse på og bestille FC2, ifra? På playstation 3. Vil ha det fortest mulig Bor i Lillestrøm. nja, jeg syntes det går litt opp og ned. dra heller på elkjøp, spaceworld osv.. Bestilte spillet for en mnd siden der i fra, fikk det i dag før releasen. Godt fornøyd jeg Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 SERRIØST!? MÅ man vente helt til release her før man kan spille spillet!? Fan så jævli teit da! Nei, folk spiller det allerede på PC. Kan noen som spiller lovlig kjøpt utgave av spillet på pc fortelle hvordan man aktiverer det online? Jeg får også beskjed om at SERIAL ikke er gyldig/registrert når jeg taster inn key koden.. Setter veldig pris på tilbakemelding. Hatt spillet siden mandag, men har ikke fått prøvd det enda pga kode skit.. Ja virker på meg som om folk spiller pirat. For det skal være tidsbegrenset, altså at man ikke får aktivert før imorgen. Skal teste ut når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er absoluttspill.no et butikk å satse på og bestille FC2, ifra? På playstation 3. Vil ha det fortest mulig Bor i Lillestrøm. nja, jeg syntes det går litt opp og ned. dra heller på elkjøp, spaceworld osv.. Bestilte spillet for en mnd siden der i fra, fikk det i dag før releasen. Godt fornøyd jeg Grand Theft Auto IV, kom 2 dager etter releasen da jeg bestilte fra absoluttspill.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Faen singleplayer er mye bedre enn Editor Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hørte at dere brukte hotfix til å få opp fps'en, eller få det til å gå supersmooooth på høyere grafikk enn før. Finnes det til Nvidia Geforce og? Åssen fungerer det? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) ??? Forstår jeg rett? Geforce 9800 GTX kjører FC2 på 14 FPS (Nizzens inlegg), mens Geforce 9800 GX2 kjører det på 5? Altså, GTX er bedre enn GX2? Trodde det var motsatt... EDIT: Leif, leif og atter leif Endret 22. oktober 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Bare tøyser med dere, men hvis noen vil vite slutten kan jeg godt sette den i spoiler/sende PM. Hvem i h******* vil vite det?! Endret 22. oktober 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå