Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går sendte Absoluttspill.no mitt Far Cry 2 spill, som forhåpentligvis er framme i dag! Det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill, så dette skal nytes. Dette er sikkert beste editoren som er laget, eneste som mangler er AI.

Samme her, bestilte fra samme plass og ble sendt igår. Har bedt dem om sporingsnummer nå. Faen som jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

hvordan er far cry 2 å dra i forhold til crysis på pc. har gjort noen små endringer i systemet for max spill opplevelse;)

noen her med tilsvarende lik system som meg som kan fortelle åssen de kjører far cry 2.........alle som kjører pc versjon kan fortelle hvordan de kjører spillet.

Lenke til kommentar

Far Cry 2 PC VGA Graphics performance review

http://www.guru3d.com/article/far-cry-2-pc...rmance-review/5

Her kan man se hvor godt grafikkkortet DITT drar Farcry 2 :D

Nå er det bare å sette i gang å spille :woot:

Far Cry 2-Razor1911 :ph34r:

Farcry 2 driver nVidia: 180.42 http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=276729

Farcry 2 driver ATI: CATALYST 8.10 HOTFIX http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=276413

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

så greit ut det,men jeg kjører SLI,men regner med at det kommer til å kjøre bedre enn et single kort. dersom den er renere og raskere å kjøre enn crysis så er det null problem,selv crysis drar jeg foholdvis lett;)

ifølge den teste skal jeg kunne kjøre farcry 2 glatt som smør.....jippi!!!!!!!!!!

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Her kan man se hvor godt grafikkkortet DITT drar Farcry 2 :D

Nei, finner ikke grafikkortet mitt noen plass der jeg.

Men er det noen som vet hva de reparasjons-oppgraderingen til bil gjør?

"Extended Car Repair" eller hva den heter.

Han fikser jo den istykkerskutte bilen med skrallen sin uansett.

Eneste gangen den stoppet opp helt, var når jeg kjørte den igjennom litt vann, og da stoppet den med et hjul i vannet. Vil tro det var bare en bug som gjorde at jeg ikke fikk kjørt lengre, fordi motoren var aldri i vannet.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Yes!

Jeg fikk vanlig edition av FarCry 2 til pc, men surt jeg ikke har fått pcen enda :p

Så jeg må vente minst til lørdagen med å spille FarCry2, faen :love:

Absoluttspill leverer alltid!!

Ja, veldig glad at sbsoluttspill leverte, til og med før releasen i UK og visse andre land :)

Lenke til kommentar

Fikk en enda gladere melding akkurat nu..

Posten i Stavanger har motatt pcen min, og jeg bor 1 time unna så da får jeg nok pcen imorgen siden posten har allerede, så imorgen får jeg nok en hentelapp der det står jeg kan hente pcen min.

Håper alt funker med x64 siden den versjonen jeg valgte er for systembyggere, men det har vel ikke noe å si :p

Da ble det en tidligere helg for meg ja!

Skal spille så jævla mye Crysis og FarCry 2!!

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra play.com for over en time siden, kan jeg være heldigå ha det i pcen når jeg kommer hjem fra jobb elelr må jeg vente minst et par dager til??:p

EDIT: Jeg mente seff tidligst imorgen

Endret av Thomz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...