JohnJuzi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 yess! Da har jeg fått CE. Med t-skjorte, making of dvd, kart og en fet boks. Men blir ikke noe spilling før i kveld :-/ Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 I går sendte Absoluttspill.no mitt Far Cry 2 spill, som forhåpentligvis er framme i dag! Det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill, så dette skal nytes. Dette er sikkert beste editoren som er laget, eneste som mangler er AI. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Angående editoren, Kan man liksom lage oppdrag, eller velge AI oppgaver osv? Nei, kun MP kart som kan lages, uten AI. Kan man altså ikke plassere datastyrte fiender her og der? nope Tror det kommer etterhvert Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 I går sendte Absoluttspill.no mitt Far Cry 2 spill, som forhåpentligvis er framme i dag! Det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill, så dette skal nytes. Dette er sikkert beste editoren som er laget, eneste som mangler er AI. Samme her, bestilte fra samme plass og ble sendt igår. Har bedt dem om sporingsnummer nå. Faen som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hvordan er far cry 2 å dra i forhold til crysis på pc. har gjort noen små endringer i systemet for max spill opplevelse;) noen her med tilsvarende lik system som meg som kan fortelle åssen de kjører far cry 2.........alle som kjører pc versjon kan fortelle hvordan de kjører spillet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 hvordan er far cry 2 å dra i forhold til crysis på pc. Mye renere, siden den ikke loader alle usaklige fjell i bakgrunnen som man ikke kan komme til, men som fremdeles sliter på maskinen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Far Cry 2 PC VGA Graphics performance review http://www.guru3d.com/article/far-cry-2-pc...rmance-review/5 Her kan man se hvor godt grafikkkortet DITT drar Farcry 2 Nå er det bare å sette i gang å spille Far Cry 2-Razor1911 Farcry 2 driver nVidia: 180.42 http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=276729 Farcry 2 driver ATI: CATALYST 8.10 HOTFIX http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=276413 Endret 22. oktober 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) så greit ut det,men jeg kjører SLI,men regner med at det kommer til å kjøre bedre enn et single kort. dersom den er renere og raskere å kjøre enn crysis så er det null problem,selv crysis drar jeg foholdvis lett;) ifølge den teste skal jeg kunne kjøre farcry 2 glatt som smør.....jippi!!!!!!!!!! Endret 22. oktober 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Her kan man se hvor godt grafikkkortet DITT drar Farcry 2 Nei, finner ikke grafikkortet mitt noen plass der jeg. Men er det noen som vet hva de reparasjons-oppgraderingen til bil gjør? "Extended Car Repair" eller hva den heter. Han fikser jo den istykkerskutte bilen med skrallen sin uansett. Eneste gangen den stoppet opp helt, var når jeg kjørte den igjennom litt vann, og da stoppet den med et hjul i vannet. Vil tro det var bare en bug som gjorde at jeg ikke fikk kjørt lengre, fordi motoren var aldri i vannet. Endret 22. oktober 2008 av Steina Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Selvfølgelig hjelp det med dual-kort. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Yes! Jeg fikk vanlig edition av FarCry 2 til pc, men surt jeg ikke har fått pcen enda Så jeg må vente minst til lørdagen med å spille FarCry2, faen Absoluttspill leverer alltid!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 NICE!! Fant mitt kort Geforce GTX 260 896mb fikk 57fps i 1280x1024 oppløsning 50 fps i 1900x1200 omg så høyt da 53fps i 1600x1200 Jeg tror min pc vil like seg med FarCry 2, takk for linken Nizzen Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Yes!Jeg fikk vanlig edition av FarCry 2 til pc, men surt jeg ikke har fått pcen enda Så jeg må vente minst til lørdagen med å spille FarCry2, faen Absoluttspill leverer alltid!! Ja, veldig glad at sbsoluttspill leverte, til og med før releasen i UK og visse andre land Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Absoluttspill.no er genialt! Bestilte spillet igår og fikk det idag! Very nice! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Fikk en enda gladere melding akkurat nu.. Posten i Stavanger har motatt pcen min, og jeg bor 1 time unna så da får jeg nok pcen imorgen siden posten har allerede, så imorgen får jeg nok en hentelapp der det står jeg kan hente pcen min. Håper alt funker med x64 siden den versjonen jeg valgte er for systembyggere, men det har vel ikke noe å si Da ble det en tidligere helg for meg ja! Skal spille så jævla mye Crysis og FarCry 2!! Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 mitt skjermkort 9800GX2 fikk dårligst resultat pga at spillet ikke støttet det, men likevel har jeg 50-60 fps i editoren med alle instillinger på det høyeste Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jaja, da var xbox-versjonen på plass. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som har mottatt fra CDON? Lenke til kommentar
Thomz Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jeg bestilte fra play.com for over en time siden, kan jeg være heldigå ha det i pcen når jeg kommer hjem fra jobb elelr må jeg vente minst et par dager til?? EDIT: Jeg mente seff tidligst imorgen Endret 22. oktober 2008 av Thomz Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Play.com er i England, så det tar sikkert 1-2 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå