Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Syns bildene som var posta her var dårlig jeg også, tar og poster noen editor bilder med 8800 Ultra, ingen AA enablet men likevel meget bra. Sorry for store bilder, men sitter på en 26" :p

nature.jpg

Og et lite vietnam map jeg driver og mekker :p

vietnam.jpg

Kjører du det bra med ultra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg det er fantastisk at man må bruke tid på å komme seg til steder, og planlegge angrepene skikkelig. Det er ikke et spill for alle.

Enig der. Elsker spill der jeg må reise et stykke for å komme til actionen. Planlegge mitt neste steg og gjøre et angrep så kjapt og feilfritt som mulig for å unngå å bli drept, venter gjerne også til natten faller for å maksimere sjangsen for ikke å bli sett.

Det er jeg enig i! Gøy å forberede seg, observeree rutiner og ruter til AIen. I love it!

Lenke til kommentar

Her er diverse anmeldelser av FarCry 2 ;)

Lite utdrag fra ign.com:

"Another noticeable difference between PC and console versions is the drop in visual quality. Ubisoft Montreal's Dunia Engine proves to be quite scalable on PC. Even on rigs closer to mid-range the graphics settings can still be set relatively high and the performance is smooth. On consoles, the lighting effects that sparkle so brilliantly on the PC aren't as pronounced, the framerates more jittery, the edges on weapon models not as smooth, and some of the shadowing nowhere near as detailed"

http://pc.ign.com/articles/922/922038p3.html

http://www.gamespot.com/xbox360/action/far...g=topslot;img;2

http://pc.gamespy.com/pc/far-cry-2-/922415p1.html

Utdrag fra gamespy sin anmeldelse:

"Performance-wise, the game ran great on GameSpy's test machines. If you have a system capable of playing Crysis, you should be able to run Far Cry 2 with all the settings turnd up."

Kan jeg kalle min pc for high end den som er profilen min? :p

Kjenner jeg gleder meg ja :D

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig med det du skriver. tror ikke jeg gidder å spille det ferdig en gang. Har spilt ca 2/3 av spillet på 360, og er rimelig lei av å gjøre det samme hele tiden. Det er nesten ingen variasjon på oppdragene. Spillet går stort sett ut på å få et oppdrag som består av å drepe en fyr som selvfølgelig befinner seg lengs mulig vekke fra deg. Det er nok for å drøye ut tiden slik at spillet skal virke lenger enn det det er, men det er bare irriterende siden du må kjempe deg via flere vaktposter som du mest sannsynlig har pasert tusen ganger før. Vil ikke røpe for mye, men vakkre savanner kommer du til seinere.

AI'en vil jeg ikke gå inn på en gang.

Etter det jeg leser og hører på podcast om spillet kan du påvirke oppdragene en god del. Selv om det går mye i å drepe en fyr, kan du endre hvor og når du kan ta livet av han ved å snakke med vennene dine. F.eks. et oppdrag går ut på å stoppe en mann i en konvoi. Men om du får tak i noen brev osv. hos broren eller hva han nå var, vil han heller holde seg hjemme. Altså kan du med litt list gjøre oppdragene til det du selv ønsker til en viss grad.

Dette er noe jeg også ser folk klager om i Crysis. At alt er så linært og kjedelig. Problemet her er da at folk ikke spiller det på korrekt måte. Som med Crysis er Far Cry 2 avhengig av hvordan du spiller det om hvor godt det er. Nå har jeg ikke spilt FC2 selv, men dette ligner veldig på mye av klagene med Crysis. Du kan ikke spille disse som vanlige FPS-spill, for da får du dette resultatet.

Lenke til kommentar
Etter det jeg leser og hører på podcast om spillet kan du påvirke oppdragene en god del. Selv om det går mye i å drepe en fyr, kan du endre hvor og når du kan ta livet av han ved å snakke med vennene dine. F.eks. et oppdrag går ut på å stoppe en mann i en konvoi. Men om du får tak i noen brev osv. hos broren eller hva han nå var, vil han heller holde seg hjemme. Altså kan du med litt list gjøre oppdragene til det du selv ønsker til en viss grad.

Dette er noe jeg også ser folk klager om i Crysis. At alt er så linært og kjedelig. Problemet her er da at folk ikke spiller det på korrekt måte. Som med Crysis er Far Cry 2 avhengig av hvordan du spiller det om hvor godt det er. Nå har jeg ikke spilt FC2 selv, men dette ligner veldig på mye av klagene med Crysis. Du kan ikke spille disse som vanlige FPS-spill, for da får du dette resultatet.

Nettopp, du har ikke spilt det.

Ja, på noen oppdrag så kan du få en alternativ løsning, som egentlig bare omfatter 3 ganger lengre å springe. Og det er ikke snakk om å være stealth heller, for selv om du bruker kniv på en fyr du må forbi, så vet ALLE i nærheten at du er der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Angående editoren, Kan man liksom lage oppdrag, eller velge AI oppgaver osv?

Nei, kun MP kart som kan lages, uten AI.

Kan man altså ikke plassere datastyrte fiender her og der? :(

nope

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...