Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns bildene som var posta her var dårlig jeg også, tar og poster noen editor bilder med 8800 Ultra, ingen AA enablet men likevel meget bra. Sorry for store bilder, men sitter på en 26" :p

nature.jpg

Og et lite vietnam map jeg driver og mekker :p

vietnam.jpg

Endret av Avean
Lenke til kommentar
til dere som har spillet, og ikke den nedlasta tingen. er det sånn at ak'en blir ødelagt etter 5-7 magasiner? syns det var litt dårlig at den ble ødelagt så fort..

Har ikke opplevd at den har blitt totalt ødelagt ennå. Den jammer ganske ofte hvis du tar den fra fiender ja, men blir ikke ødelagt etter noen magasiner. Glad jeg har min AK i gull liggende i hvert eneste safe house :love:

Lenke til kommentar
konge å lage map ja :D pass på at man faktisk kan gå da Avean :p ellers vil de med båter eie for lett:P

Joa blir vel noen stier etterhvert :p

Målet er ihvertfall bare å lage en insane tett jungel hvor det er vanskelig å se hverandre. Så blir litt mer close combat urban warfare. Der vi ligger i skog og mark og venter på at noen skal tråkke på en kvist eller noe som røper posisjonen :p

Kun lov med kniv selvsagt, hvis jeg får det til. Ordentlig green beret rambo style.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Fikk spillet i posten tidligere i dag (X360), og har spillt det i et par timer nå.

Det første jeg la merke til var det forferdelige lyset. Hva er poenget med å gjøre alt så mørkt? Jeg hadde sett for meg åpne, solfyllte savanner, men får servert en mørk, dyster jungel... Forhåpentligvis kommer jeg til savannene etterhvert.

Oppdragene er (sålangt) også forferdelige. 90% av tiden brukes til å reise dit jeg skal, og er jeg heldig blir jeg ikke drept av fiender på veien...

Det er artig at fiendenes våpen er gamle og slitte (og derfor setter seg fast oftere), mens nye våpen fra butikken setter seg fast mye sjeldnere. Dessverre må man gjøre kjedelige oppdrag for å få muligheten til å kunne kjøpe nye våpen...

Men jeg ble faktisk veldig (positivt) overrasket da jeg helt uten videre løp rett inn i 3 antiloper (?) som stod og spiste gress. :love: Elsker slike detaljer!

Jeg tror jeg skal gi spillet enda litt tid før jeg stempler det som dårlig, og håper disse probleme forsvinner senere i spillet...

Jeg er helt enig med det du skriver. tror ikke jeg gidder å spille det ferdig en gang. Har spilt ca 2/3 av spillet på 360, og er rimelig lei av å gjøre det samme hele tiden. Det er nesten ingen variasjon på oppdragene. Spillet går stort sett ut på å få et oppdrag som består av å drepe en fyr som selvfølgelig befinner seg lengs mulig vekke fra deg. Det er nok for å drøye ut tiden slik at spillet skal virke lenger enn det det er, men det er bare irriterende siden du må kjempe deg via flere vaktposter som du mest sannsynlig har pasert tusen ganger før. Vil ikke røpe for mye, men vakkre savanner kommer du til seinere.

AI'en vil jeg ikke gå inn på en gang.

Endret av lando calrissian
Lenke til kommentar

Hahaha, morsomt å se humøren til folk svinge så forferdelig, som om dere er gravid...

Ta det rolig, spill spillet og finn ut selv om det "roxxer deg i buksa" eller suger.

Personlig så bryr jeg meg ikke om avstandene man må dra, ønsker uansett ikke å bli ferdig raskest mulig, så blir å eksperimentere og leke meg på veien.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Og der ble ordren fra komplett kansellert. ^^

Får se om folk skryter litt på multiplayer delen før jeg bestiller igjen. Singleplayer bryr jeg meg egentlig ikke noe om.

Dummeste jeg noen gang har hørt. Kanselere et spill bare fordi en fyr syter på et forum?? OMg hvor er selv viljen din?

LOLZ!!

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg det er fantastisk at man må bruke tid på å komme seg til steder, og planlegge angrepene skikkelig. Det er ikke et spill for alle.

Enig der. Elsker spill der jeg må reise et stykke for å komme til actionen. Planlegge mitt neste steg og gjøre et angrep så kjapt og feilfritt som mulig for å unngå å bli drept, venter gjerne også til natten faller for å maksimere sjangsen for ikke å bli sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...