Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 så èn dag i spillet er èn dag IRL? nei, noen timer bare. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er UTROLIG hvor mange av spørsmålene som stilles her som kunne ha blitt svart på etter ett Google-søk. Samme for meg om dere stiller de her, men det kan jo sjekkes i Far Cry 2 Wikien (Ikke en Wikipedia-artikkel, men en egen FC2-wiki): FAR CRY 2 WIKI Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Yey, nå får jeg snart Far Cry 2 CE til PS3 absoluttspill.no sendte det i dag så får det vel i morgen eller over-i-morgen (bor i Hof, 40km unna Kongsberg, der absoluttspill holder til, så burde gå ganske fort.. ). Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Litt villdyr, solnedgang og AK i gull tatt på savannen i dag. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 kan man drepe dyra i spillet?? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 kan man drepe dyra i spillet?? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 sårrey, at jeg sier det men grafikken på de bildene som har blitt lagt ut her ser ganske dårlig ut, blasse kjipe teksturer, ganske dårlig for så nytt spill. er de fra 360/PS3? eller PC men ikke det beste? synes filmer jeg har sett har vært mye bedre enn dette.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 kan man drepe dyra i spillet?? Ja. respawner de da?? eller hvordan er det i spillet generelt?? kan man tømme hele spille for liv?? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 sårrey, at jeg sier det men grafikken på de bildene som har blitt lagt ut her ser ganske dårlig ut, blasse kjipe teksturer, ganske dårlig for så nytt spill.er de fra 360/PS3? eller PC men ikke det beste? synes filmer jeg har sett har vært mye bedre enn dette.. GFX-whore, no? Ser ikke ut som om han spiller på ultra-high akkurat ^^ Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 sårrey, at jeg sier det men grafikken på de bildene som har blitt lagt ut her ser ganske dårlig ut, blasse kjipe teksturer, ganske dårlig for så nytt spill.er de fra 360/PS3? eller PC men ikke det beste? synes filmer jeg har sett har vært mye bedre enn dette.. GFX-whore, no? Ser ikke ut som om han spiller på ultra-high akkurat ^^ Jeg tror faktisk det er ultra high Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 nei langt ifra, jeg kommer nok til å nyte spillet uansett, men synes det var litt i det labre laget, liker jo bra grafikk, hvem gjør ikke det... men synes det så mye bedre på bilder og filmer jeg har sett tidligere. får spillet imorgen til 360 så dette skal bli morro... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 sårrey, at jeg sier det men grafikken på de bildene som har blitt lagt ut her ser ganske dårlig ut, blasse kjipe teksturer, ganske dårlig for så nytt spill.er de fra 360/PS3? eller PC men ikke det beste? synes filmer jeg har sett har vært mye bedre enn dette.. GFX-whore, no? Ser ikke ut som om han spiller på ultra-high akkurat ^^ Jeg tror faktisk det er ultra high Det er faktisk Ultra high ja. Uten noe AA. Med AA hadde det nok sett ganske mye bedre ut allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Anti-aliasing, men det fikser bare jaggies, kanter. så det blir vell ikke så mye bedre med det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingen som kan bruke Google? AA = Anti Aliasing = Kantutjevning Bildene var ikke spesielt imponerende. AA vil ikke forbedre dem nei. Men så lenge spillbarheten er god så har det lite å si. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det er faktisk Ultra high ja. Uten noe AA. Med AA hadde det nok sett ganske mye bedre ut allerede. I stand corrected! Kommer nok til å elske spillet uansett ^^ (aldri brydd meg om grafikk selv) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Synes det bildet var litt småstygt Men bildene fra konsollversjonene er bedre enn dem som vises i Ultra High, merkeligt... Tror jeg liker meg best i FarCry 2 klokken 2-5 på dagtiden i FC2 sikkert lekker grafikk da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 respawner de da?? eller hvordan er det i spillet generelt?? kan man tømme hele spille for liv?? Kan man tømme hele GTA for liv??????????????? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Litt villdyr, solnedgang og AK i gull tatt på savannen i dag. Det første der kan umulig være ultra high? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 æsj, jeg vil spille mer, men jeg må legge meg. :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå