Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

...og angående bulletdrop. Det er strengt tatt ingen treg gradvis reaksjon - hadde du skutt en kule nøyaktig rett fram, og samtidig sluppet en tilsvarende kule ville de ha truffet bakken samtidig ;) mend dette har da eksistert siden bf2^^

Nå er vel ikke akkurat BF2 det første spillet som har bullet drop. Blant annet Operation Flashpoint hadde det lenge før BF.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...og angående bulletdrop. Det er strengt tatt ingen treg gradvis reaksjon - hadde du skutt en kule nøyaktig rett fram, og samtidig sluppet en tilsvarende kule ville de ha truffet bakken samtidig ;) mend dette har da eksistert siden bf2^^

Nå er vel ikke akkurat BF2 det første spillet som har bullet drop. Blant annet Operation Flashpoint hadde det lenge før BF.

 

Jeg mener også at Delta Force hadde dette, og det spillet er jo minst 10 år gammelt.

Lenke til kommentar
Bestilte netopp collectors edition :dribble:

 

Men kommer det 23. eller 24? Ifl. norske nettbutikker kommer det 23. men på tothegame.com står det 24, regner med at 23. er riktig?

Jeg mener at det er den 23., men det gjør ikke noe for meg siden jeg ikke får hentet det før på fredag. Da skal jeg kjøpe Fable 2 og, så det kommer til å bli en super Helg.

Vet at dette er veldig off topic men er det noen som vet om en Fable 2 tråd?, for regner med at noen her er interessert i Fable 2 også.

Endret av X91_Al_CaponeX
Lenke til kommentar

Herreguuuuuuud... jeg gleder meg til Far Cry 2. Jeg setter veldig pris på "sandbox" modus, og at du på en måte bestemmer historien selv. At vi er i Afrika er bare alt for genialt :D.

 

 

Men hvor er den spillbare Sør-Afrikanske tidligere leie og elitesoldaten?? Sør-Afrikanske spesialsoldatene under grensekrigen var kanskje de dyktigste soldatene til å sloss i afrikansk vegetasjon og klima.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i posten tidligere i dag (X360), og har spillt det i et par timer nå.

Det første jeg la merke til var det forferdelige lyset. Hva er poenget med å gjøre alt så mørkt? Jeg hadde sett for meg åpne, solfyllte savanner, men får servert en mørk, dyster jungel... Forhåpentligvis kommer jeg til savannene etterhvert.

Oppdragene er (sålangt) også forferdelige. 90% av tiden brukes til å reise dit jeg skal, og er jeg heldig blir jeg ikke drept av fiender på veien...

Det er artig at fiendenes våpen er gamle og slitte (og derfor setter seg fast oftere), mens nye våpen fra butikken setter seg fast mye sjeldnere. Dessverre må man gjøre kjedelige oppdrag for å få muligheten til å kunne kjøpe nye våpen...

 

Men jeg ble faktisk veldig (positivt) overrasket da jeg helt uten videre løp rett inn i 3 antiloper (?) som stod og spiste gress. :love: Elsker slike detaljer!

 

Jeg tror jeg skal gi spillet enda litt tid før jeg stempler det som dårlig, og håper disse probleme forsvinner senere i spillet...

Lenke til kommentar

Det er realtime vær, så klokkka 2 på dagen er det lysest :D Men dæven dra en tur ut på sjøen når det er natt og månen er framme. Fy horebukken lars sier jeg bare. Det er rått.

 

(Jeg har testa bare editoren så spillet er sikkert 10x bedre). Har bestilt det og håper det kommer imorgen :O. Da er det rett online med engang og ligge på en fjelltopp og snipe i flere timer. Det som er så kult er at vind og vær vil påvirke sikten min :D

Lenke til kommentar
Fikk spillet i posten tidligere i dag (X360), og har spillt det i et par timer nå.

Det første jeg la merke til var det forferdelige lyset. Hva er poenget med å gjøre alt så mørkt? Jeg hadde sett for meg åpne, solfyllte savanner, men får servert en mørk, dyster jungel... Forhåpentligvis kommer jeg til savannene etterhvert.

Oppdragene er (sålangt) også forferdelige. 90% av tiden brukes til å reise dit jeg skal, og er jeg heldig blir jeg ikke drept av fiender på veien...

Det er artig at fiendenes våpen er gamle og slitte (og derfor setter seg fast oftere), mens nye våpen fra butikken setter seg fast mye sjeldnere. Dessverre må man gjøre kjedelige oppdrag for å få muligheten til å kunne kjøpe nye våpen...

 

Men jeg ble faktisk veldig (positivt) overrasket da jeg helt uten videre løp rett inn i 3 antiloper (?) som stod og spiste gress. :love: Elsker slike detaljer!

 

Jeg tror jeg skal gi spillet enda litt tid før jeg stempler det som dårlig, og håper disse probleme forsvinner senere i spillet...

 

Det første du gjør i spiller er å stille på lysstyrken, viss du ikke er smart nok til og stille sånn at det ser bra ut så har du ingen ting å syte for. :tease:

Lenke til kommentar
Det første du gjør i spiller er å stille på lysstyrken, viss du ikke er smart nok til og stille sånn at det ser bra ut så har du ingen ting å syte for. :tease:

 

Hvorfor skal jeg stille på lysstyrken når det ser helt greit ut på åpne områder? Det er jo lyse områder rundt omkring, og der er jo lysstyrken helt passe. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...