Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Fikk mitt PS3 eksemplar fra Platekompaniet i dag, de er vanligvis raske med å sende ut. Etter å ha prøvd det litt, må jeg si at jeg synes grafikken er meget pen. Det ser flott ut selv på mitt 4 år gamle 32" crt tv! Første gangen jeg prøvde flammekaster ble jeg helt satt ut så stilig var det!

For ikke å snakke om gameplayet, det er også utrolig stilig. Hele spillet virker i det hele tatt veldig forsegjort.

Endelig noen som har testet ps3 versonen. Håper jeg får det imorra. Hvordan er ødelegging av vegetasjon på ps3en?

Nå har jeg ikke kommet så veldig langt enda, men ødelegging av f.eks. vegetasjon ser realistisk og bra ut. Holder fortsatt på med de første 'toutorial' missionene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VIA. Er det mulighet for oss med bare Xbox Live å joine, eller må vi ha steam?

Det er multiplatform clan. Jeg skal spille på Live, men man må ha Steam for øyeblikket for å være med i chatten og gruppen som er på Steam :)

Hva er bulletdrop?

Det er at kula begynner å falle ned gradvis etter at den er blitt skutt ut, slik som på et ekte våpen, der tyngdekraften og luftmotstand står sterkt :)

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hva er bulletdrop?

mener sikkert at det er slik at kulen mister høyde og fart over en viss distangse, slik det er på ekte..

Lenke til kommentar

Det er multiplatform clan. Jeg skal spille på Live, men man må ha Steam for øyeblikket for å være med i chatten og gruppen som er på Steam :)

Hva er bulletdrop?

Det er at kula begynner å falle ned gradvis etter at den er blitt skutt ut, slik som på et ekte våpen, der tyngdekraften og luftmotstand står sterkt :)

Og på ekstra lange avstander, corioliseffekten ;)

Lenke til kommentar

Men hvordan joiner jeg klanen når jeg bare har et Gamertag og ikke steam?

Lenke til kommentar

Hva er bulletdrop?

Og på ekstra lange avstander, corioliseffekten ;)

Før noen spør:

• Corioliseffekten: Jordrotasjonen gir dag og natt, og jamner slik ut temperaturen ved å sørge for kontinuerlig vekslende oppvarming/avkjøling av jordoverflata. Energioverskuddet som bygger seg opp i løpet av dagen, stråler ut i atmosfæren og videre ut i verdensrommet i løpet av natta. Rotasjonen har (sammen med jordas kuleform) også en annen klimaeffekt: Alt som settes i bevegelse i forhold til jordoverflata, som elver og vinder (men også for eksempel bevegelsen til et fly!) avbøyes enten til høyre (nord for ekvator), eller til venstre (sør for ekvator). Effekten kalles Coriolis effekt. Den skapes ved at jorda roterer med en fart som øker fra tilnærmet null ved polene til nesten 1700 km i timen ved ekvator.

...og angående bulletdrop. Det er strengt tatt ingen treg gradvis reaksjon - hadde du skutt en kule nøyaktig rett fram, og samtidig sluppet en tilsvarende kule ville de ha truffet bakken samtidig ;) mend dette har da eksistert siden bf2^^

Lenke til kommentar
Det sendes vel som brevpost fra Gamezone og det går vel ikke ann å spore brev gjør det? Jeg trodde bare var pakker osv.

Jeg har bestilt Collectors Edition, så jeg tviler på at det blir sendt per brev. Det må i så tilfelle være litt av et brev :hmm:

far_cry_2_collectors_edition__pc__1059730384_0_Big.jpg

HIHi, blir faktisk sent som brev ja:P jeg hat også bestilt coletors edition og det står at pakken er sent som brevpost:P

Lenke til kommentar

Men hvordan joiner jeg klanen når jeg bare har et Gamertag og ikke steam?

Instruksjoner for å bli med:

1: Last ned Steam, enten ved å trykke her: http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi, eller hvis du ikke stoler på meg, kan du finne nedlastingen på: http://store.steampowered.com/

2: Installer Steam (Jeg antar at du vet hvordan du gjør dette.)

3: Start Steam, og nederst i Steam vinduet er det en knapp hvor det enten står "Friends" hvis du har valgt engelsk under installasjonen, eller "Venner" hvis du har valgt norsk. Trykk på den.

4: I det nye vinduet som kommer opp står det helt nederst: "Add friend" (engelsk), eller "Legg til venn" (norsk). Klikk på den, og skriv inn "LooperNor" eller "LarsJonassen" i boksen som kommer opp.

5: Klikk "Next" (engelsk), eller "Neste" (norsk), og vent til jeg/Jonassen godtar invitasjon. Derreter forteller jeg/Jonassen videre instruksjoner på Steam.

Så går du hit http://vikingsinafrica.net/page.php?10 og skriver en mail ;) da blir tatt inn. BTW, husk og skriv fylldig

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...