buzo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk mitt PS3 eksemplar fra Platekompaniet i dag, de er vanligvis raske med å sende ut. Etter å ha prøvd det litt, må jeg si at jeg synes grafikken er meget pen. Det ser flott ut selv på mitt 4 år gamle 32" crt tv! Første gangen jeg prøvde flammekaster ble jeg helt satt ut så stilig var det!For ikke å snakke om gameplayet, det er også utrolig stilig. Hele spillet virker i det hele tatt veldig forsegjort. Endelig noen som har testet ps3 versonen. Håper jeg får det imorra. Hvordan er ødelegging av vegetasjon på ps3en? Nå har jeg ikke kommet så veldig langt enda, men ødelegging av f.eks. vegetasjon ser realistisk og bra ut. Holder fortsatt på med de første 'toutorial' missionene. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Editoren funker ikke (Skjedde etter innstalasjon av 180.42) Loading .... Editoren kommer opp og forsvinner like for igjen. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) VIA. Er det mulighet for oss med bare Xbox Live å joine, eller må vi ha steam? Endret 21. oktober 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) VIA. Er det mulighet for oss med bare Xbox Live å joine, eller må vi ha steam? Det er multiplatform clan. Jeg skal spille på Live, men man må ha Steam for øyeblikket for å være med i chatten og gruppen som er på Steam Hva er bulletdrop? Det er at kula begynner å falle ned gradvis etter at den er blitt skutt ut, slik som på et ekte våpen, der tyngdekraften og luftmotstand står sterkt Endret 21. oktober 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva er bulletdrop? mener sikkert at det er slik at kulen mister høyde og fart over en viss distangse, slik det er på ekte.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 VIA. Er det mulighet for oss med bare Xbox Live å joine, eller må vi ha steam? Det er multiplatform clan. Jeg skal spille på Live, men man må ha Steam for øyeblikket for å være med i chatten og gruppen som er på Steam Hva er bulletdrop? Det er at kula begynner å falle ned gradvis etter at den er blitt skutt ut, slik som på et ekte våpen, der tyngdekraften og luftmotstand står sterkt Og på ekstra lange avstander, corioliseffekten Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Looks like someone played a bit of CoD 4.. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 VIA. Er det mulighet for oss med bare Xbox Live å joine, eller må vi ha steam? Det er multiplatform clan. Jeg skal spille på Live, men man må ha Steam for øyeblikket for å være med i chatten og gruppen som er på Steam Men hvordan joiner jeg klanen når jeg bare har et Gamertag og ikke steam? Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 VIA. Er det mulighet for oss med bare Xbox Live å joine, eller må vi ha steam? Det er multiplatform clan. Jeg skal spille på Live, men man må ha Steam for øyeblikket for å være med i chatten og gruppen som er på Steam Hva er bulletdrop? Det er at kula begynner å falle ned gradvis etter at den er blitt skutt ut, slik som på et ekte våpen, der tyngdekraften og luftmotstand står sterkt Og på ekstra lange avstander, corioliseffekten Før noen spør: • Corioliseffekten: Jordrotasjonen gir dag og natt, og jamner slik ut temperaturen ved å sørge for kontinuerlig vekslende oppvarming/avkjøling av jordoverflata. Energioverskuddet som bygger seg opp i løpet av dagen, stråler ut i atmosfæren og videre ut i verdensrommet i løpet av natta. Rotasjonen har (sammen med jordas kuleform) også en annen klimaeffekt: Alt som settes i bevegelse i forhold til jordoverflata, som elver og vinder (men også for eksempel bevegelsen til et fly!) avbøyes enten til høyre (nord for ekvator), eller til venstre (sør for ekvator). Effekten kalles Coriolis effekt. Den skapes ved at jorda roterer med en fart som øker fra tilnærmet null ved polene til nesten 1700 km i timen ved ekvator. ...og angående bulletdrop. Det er strengt tatt ingen treg gradvis reaksjon - hadde du skutt en kule nøyaktig rett fram, og samtidig sluppet en tilsvarende kule ville de ha truffet bakken samtidig mend dette har da eksistert siden bf2^^ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det var en bra forskjell på den beta driveren Gir du link til den eller bladebunny? Post lt sånne drivere osv... Jeg vil ha alt klart til jeg får min nye pc og skal fyre opp Crysis og FC 2 på den som 2 første spillene til pcen Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det sendes vel som brevpost fra Gamezone og det går vel ikke ann å spore brev gjør det? Jeg trodde bare var pakker osv. Jeg har bestilt Collectors Edition, så jeg tviler på at det blir sendt per brev. Det må i så tilfelle være litt av et brev Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kraftfullt brev må jeg si.. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, sant det gixxerman! 42 brukere innloget her nå, heftig!! Angrer litt nå på at jeg ikke gadd å forhndsbestille det......... Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Looks like someone played a bit of CoD 4.. "You can compansive for it or let it pass, but he might leave before it pass out" eller noe i den duren Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Denne anmeldelsen gjør att jeg gleder meg enda mer til FarCry 2 Endelig en anmeldelse som går ann å lese Lenke til kommentar
Androis123 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det sendes vel som brevpost fra Gamezone og det går vel ikke ann å spore brev gjør det? Jeg trodde bare var pakker osv. Jeg har bestilt Collectors Edition, så jeg tviler på at det blir sendt per brev. Det må i så tilfelle være litt av et brev HIHi, blir faktisk sent som brev ja:P jeg hat også bestilt coletors edition og det står at pakken er sent som brevpost:P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Looks like someone played a bit of CoD 4.. "You can compansive for it or let it pass, but he might leave before it pass out" eller noe i den duren Det er vinden han snakker om da...trodde jeg=) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) VIA. Er det mulighet for oss med bare Xbox Live å joine, eller må vi ha steam? Det er multiplatform clan. Jeg skal spille på Live, men man må ha Steam for øyeblikket for å være med i chatten og gruppen som er på Steam Men hvordan joiner jeg klanen når jeg bare har et Gamertag og ikke steam? Instruksjoner for å bli med:1: Last ned Steam, enten ved å trykke her: http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi, eller hvis du ikke stoler på meg, kan du finne nedlastingen på: http://store.steampowered.com/ 2: Installer Steam (Jeg antar at du vet hvordan du gjør dette.) 3: Start Steam, og nederst i Steam vinduet er det en knapp hvor det enten står "Friends" hvis du har valgt engelsk under installasjonen, eller "Venner" hvis du har valgt norsk. Trykk på den. 4: I det nye vinduet som kommer opp står det helt nederst: "Add friend" (engelsk), eller "Legg til venn" (norsk). Klikk på den, og skriv inn "LooperNor" eller "LarsJonassen" i boksen som kommer opp. 5: Klikk "Next" (engelsk), eller "Neste" (norsk), og vent til jeg/Jonassen godtar invitasjon. Derreter forteller jeg/Jonassen videre instruksjoner på Steam. Så går du hit http://vikingsinafrica.net/page.php?10 og skriver en mail da blir tatt inn. BTW, husk og skriv fylldig Endret 21. oktober 2008 av Gjest Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Å huff det var vanskelig å komme seg ut av Afrika. Etter 180.42 driveren ble alt mer gøy pga. lagfritt. Er overvelmet av hvor stor verdenen egentlig er. Så mye å gjøre. Så fritt. Ah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå