Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke Far Cry 2 var finere in-game enn Crysis. Spilte litt på Ultra High og kan nesten ikke måle seg med Crysis på enkelte områder som f.eks. teksturer.

Tok forresten og prøvde benchmark tool i stad, skal prøve med de nye driverene og sjekke om det er noe forbedring.

Lenke til kommentar
FarCry finere enn Crysis?

Ja, for det er lett å bedømme en solnedgang i en jungel med en strand midt på dagen.

Jeg ser ingen forskjell på Far Cry 2 og Crysis, husker jeg ble helt sjokkert over hvor pent det ble så snart jeg lagde litt vann sammens med steiner i editoren.

På bildet ditt så ser faktisk Far Cry 2 langt penere og spennende ut.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Synes ikke Far Cry 2 var finere in-game enn Crysis. Spilte litt på Ultra High og kan nesten ikke måle seg med Crysis på enkelte områder som f.eks. teksturer.

Tok forresten og prøvde benchmark tool i stad, skal prøve med de nye driverene og sjekke om det er noe forbedring.

Fikk du Bench`en til å fungere? Har du ekte? :)

Jeg mangler en crack for å få benchet, og se om jeg gidder å bruke penger på å få spille MP .

Lenke til kommentar
Noen som vet om butikker i Trondheim som har det på Fredag, gjerne i midtbyen? (bussen fra skolen stopper på solsiden)

GAME (Gamle Spiderman i Munkegata) og Gamestop på Trondheim Torg har det iallefall.

platekompaniet har den sikkert også,der svinger ihvertfall jeg innom for å kikke;) spiller egentlig ingenrolle til neste mandag får man farcry 2 overalt uansett:p

Lenke til kommentar

Jeg mangler en crack for å få benchet, og se om jeg gidder å bruke penger på å få spille MP .

Har ekte ja. Fikk det fra platekompaniet i dag.

Kommer straks opp med noen screens fra Ultra high.

Lenke til kommentar
Noen som vet om butikker i Trondheim som har det på Fredag, gjerne i midtbyen? (bussen fra skolen stopper på solsiden)

GAME (Gamle Spiderman i Munkegata) og Gamestop på Trondheim Torg har det iallefall.

platekompaniet har den sikkert også,der svinger ihvertfall jeg innom for å kikke;) spiller egentlig ingenrolle til neste mandag får man farcry 2 overalt uansett:p

Vil spille i helga :p

Lenke til kommentar

Har ekte ja. Fikk det fra platekompaniet i dag.

Kommer straks opp med noen screens fra Ultra high.

Vill gjerne se:) men kan du oppstte ditt,og si sån ca FPS og flyt i spillet?

Gleder meg:)

Endret av Androis123
Lenke til kommentar

Fire bilder jeg tok helt random:

274374.jpeg

274376.jpeg

274378.jpeg

274383.jpeg

Alt som er mulig er på Ultra high, resten Very High. Oppløsningen er 1680x1050, DX10 modus og ikke noe AA. Specs i Profilen!

Oppsumering av en benchmark jeg tok (også 1680x1050, DX10 og ingen AA):

Run 1 (High): 62,05 fps average

Run 2 (Very High): 61,12 fps average

Run 3 (Ultra High): 36,84 fps average

Installerer Nvdida-driverene nå så skal sammenligne etterpå.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Fire bilder jeg tok helt random:

274374.jpeg

274376.jpeg

274378.jpeg

274383.jpeg

Alt som er mulig er på Ultra high, resten Very High. Oppløsningen er 1680x1050, DX10 modus og ikke noe AA. Specs i Profilen!

Oppsumering av en benchmark jeg tok (også 1680x1050, DX10 og ingen AA):

Run 1 (High): 62,05 fps average

Run 2 (Very High): 61,12 fps average

Run 3 (Ultra High): 36,84 fps average

Installerer Nvdida-driverene nå så skal sammenligne etterpå.

OMG, urettferdig at du har spillet:( får mitt i morra elelr torsdag! teite greiier. ser helt rått ut. 36 i avrage er jo ok det:)

noen som har testet åssen 4870x2 blir i far cry 2?

Lenke til kommentar

Fornøyd med fps'en jeg fikk i benchmark toolen, men går mer opp og ned in-game. Kan hende fordi jeg hadde noe Windows Update kjørende, men fløt ikke like bra. Kan si at det å ha 30 fps i Crysis flyter bedre enn i Far Cry 2.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
FarCry finere enn Crysis?

Hva med å faktisk sammenligne det med Crysis sin solnedgang isdenfor midt på dagen bilde?

far-cry-2-03-l.jpg

ScreenShot0028-1.jpg

Jojo, men var liksom texturer på planter. steiner og trær jeg var ute etter, ikke en solnedgang.

Man ser klart og tydelig at planter og slikt ser finere ut på Crysis, enn på FarCry.

En solnedgang vil ikke gi helt motsatt resultat.

Lenke til kommentar
Bare meg eller kan man ikke ødelegge bygninger og trær i samme grad som i Crysis? Har bare tilgang til editoren, men har ikke klart å ødelegge noen hus, og kan bare skyte litt av plantene som er der.

Desverre ser det ut som om man ikke har mulighet til å knuse hus, og div trær. Ihvertfall ikke i samme grad som Crysis (Der var det 2 kuler, og et tre var nede)

Men noen av de kraftige granatene, eller de Eksplosive tønnene skulle jo sendt et hus til himmels..

Men men..

Merkelig at de ikke har tatt med verken dette eller bullet-drop.

Håper ihvertfall bulletdrop kommer i Patch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...