Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) "tuddedilu" Endret 21. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk vite min nye gamerpc er blitt sendt så jeg kan se langt i fra å spille FarCry 2 imorgen Jeg må vente til senest lørdag Men har spill som Little Big Planet og Fable 2 til fredagen så ventetiden blir kortere Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bekrefter at Far Cry 2 sendes fra oss i dag. Vennlig hilsenAbsolutt Spill AShttp://absoluttspill.no [email protected] me like.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vet om/når FC2 blir tilgjengelig på steam for oss nordmenn? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 det lurer jeg ogsaa paa... Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har en følelse av at det blir først over jul. Men er bare megefølelsen min. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jaja, da var spillet sendt fra Gamezone. Håper det er på plass i morgen, men tviler litt Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Forresten til alle i VIA, wallpaper nesten klar. Laster opp en smugtitt når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Haha! Fikk pc-versjonen av spllet fra platekompaniet i dag. Ble jo sendt i går attpåtil. Installerer nå. Er ikke collecters edition, men fikk faktisk med et fold-out kart. Men fy faen jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg hater å vente på spill, når jeg vet at jeg vet får det imorgen. Er så jævlig! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg hater å vente på spill, når jeg vet at jeg vet får det imorgen. Er så jævlig! Men da er det mye kjipere å gå til postkassa dagen etter og den er TOM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg hater å vente på spill, når jeg vet at jeg vet får det imorgen. Er så jævlig! Men da er det mye kjipere å gå til postkassa dagen etter og den er TOM! ja for det var min gamezone sendte min i går, og jeg regnet med å få den i dag Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ikke i butikk og ikke paa nett - hva skal en stakkar gjoere? Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg hater å vente på spill, når jeg vet at jeg vet får det imorgen. Er så jævlig! Men da er det mye kjipere å gå til postkassa dagen etter og den er TOM! ja for det var min gamezone sendte min i går, og jeg regnet med å få den i dag Jeg også! Virker som jeg alltid må vente 3 dager før jeg får noe fra gamezone. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Har prøvd spillet. Mapeditoren var utrolig kul. Men kan ikke spille singleplayer før crack(kommer crack ut før serverene er oppe, så bruker jeg crack) /serverene kommer opp, ganske kjipt:(. Forresten, hvilket spill synes dere har best grafikk? Crysis eller Farcry 2? Endret 21. oktober 2008 av viking665 Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har prøvd spillet. Mapeditoren var utrolig kul. Men kan ikke spille singleplayer før crack(kommer crack ut før serverene er oppe, så bruker jeg crack) /serverene kommer opp, ganske kjipt:(. Forresten, hvilket spill synes dere har best grafikk? Crysis eller Farcry 2? Crysis!!! det er ikke et spørsmål en gang!! uasett.. er det noen som vet hvor stor DVD kommer til å være. størelsen på DVD ikke når spillet et insatelrt? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Det syns ikke jeg, syns Far Cry 2 er langt bedre. Mer realistisk og ingenting slår fysikken og vegetasjonen i spillet. Og skademodellene er 100x bedre og lydene mer reele syns jeg. Crysis syns jeg hadde mye enkle løsninger. Som når du skaut et tre så falt det omtrent alltid på samme måten. Far Cry 2 er langt mer dynamisk syns jeg. Til og med flammer klatrer oppover trærne og bladene. Imponerende. Endret 21. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Det syns ikke jeg, syns Far Cry 2 er langt bedre. Mer realistisk og ingenting slår fysikken og vegetasjonen i spillet. Og skademodellene er 100x bedre og lydene mer reele syns jeg.Crysis syns jeg hadde mye enkle løsninger. Som når du skaut et tre så falt det omtrent alltid på samme måten. Far Cry 2 er langt mer dynamisk syns jeg. Til og med flammer klatrer oppover trærne og bladene. Imponerende. kanskje sånne småting som er bedre i farcry, men totalt sett slår crysis farcry2 på grafikken... hadde farcry2 bare blitt laget til PC kunne de ha gjort en bedre jobb, men siden spillet er laget på konsol også skaper det store begrensninger for utviklerene! Endret 21. oktober 2008 av yngvenot Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg gleder meg til i overimorgen!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvor er annmeldelsene av spillet?? Gamer? Spillmagasinet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå