Beef Supreme Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Crysis er så tungdrevet at halvparten holder, FC2 ruller mye bedre med fin grafikk syns nå jeg. Hm. Er ikke riktig i mitt tilfelle. Jeg kan kjøre crysis med alt på high og 4xAA, men det går ikke i FC2 uten at det henger. Irriterende egentlig, for det går silkeglatt med 8xAA også, det bare henger etter på en måte. Men men. Klarer meg fint uten AA også Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk epost fra Absoluttspill.no om at de har sendt spillet i dag:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Crysis er så tungdrevet at halvparten holder, FC2 ruller mye bedre med fin grafikk syns nå jeg. Hm. Er ikke riktig i mitt tilfelle. Jeg kan kjøre crysis med alt på high og 4xAA, men det går ikke i FC2 uten at det henger. Irriterende egentlig, for det går silkeglatt med 8xAA også, det bare henger etter på en måte. Men men. Klarer meg fint uten AA også Ja, som de fleste kan hvis de har litt bedre nvidia kort, Ati har alltid ligget bak i Crysis. Mn Nvidia kommer med FC2-fix etterhvert nå, får håpe det fikser problemet ditt=) Skal prøve den hotfixen til Ati=) Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk leveringsbekreftelse fra gamezone nå Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fikk epost fra Absoluttspill.no om at de har sendt spillet i dag:) Prøvde Absoluttspill selv for første gang, og fikk mail om det samme for litt siden:) So far so good! Er meget spennt på hvor enkelt/vanskelig det er å lage egne maps! Finnes det en video som sammenligner xbox360 versjonen kontra PC versjonen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ganske stor forskjell utifra filmene å dømme ihvertfall. PC utgaven er jo selvsagt soleklar overlegen her syns jeg. Men så klarer jeg ikke å se noe FPS spill på noe annet enn PC uansett. Det her er så PC spill som man får det. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Crysis er så tungdrevet at halvparten holder, FC2 ruller mye bedre med fin grafikk syns nå jeg. Jo, Fc2 går myee bedre enn hva Crysis gjør (i alle fall hos meg). Men Crysis har også en god del finere grafikk enn Fc2. Fc2 har bra grafikk det også, men slår desverre ikke Crysis i annet en ytelse (grafikkmessig, ellers finnes det en god del ting Fc2 er bedre på) Når har jeg testet editoren ennå litt mer, og fant ut at Ak`en tok kvelden mitt på dagen, etter 9, nesten 10 magasin.. Nå springer jeg rundt med Flammekaster Edit: Solnedganger er elsk Endret 21. oktober 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du har helt rett, men prøver å overbevise meg selv om at du tar feil:) Ny gamerpc får komme på nyåret engang. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, ja løp litt rundt i multiplayer og testa våpna jeg og. Tok vel rundt 10 magasin før ak'n jamma og så eksploderte Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, ja løp litt rundt i multiplayer og testa våpna jeg og. Tok vel rundt 10 magasin før ak'n jamma og så eksploderte Det tar vel litt lengre tid i virkeligheten håper jeg? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hehe, ja løp litt rundt i multiplayer og testa våpna jeg og. Tok vel rundt 10 magasin før ak'n jamma og så eksploderte Jepp, litt overaskende at den bare holdt 10 magasin, men ble jo positivt overasket når jeg plutselig holdt i en Flammekaster.. Har satt 10 biler atme hverandre nå, så da er det bare å tenne på gresset og vente litt Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvertfall i SP skal det være slik at våpnene blir rustne og du ser at de er slitt. I tillegg så jammer de seg ofte når de blir slitt og til slutt sprenger de. Tviler på at dette med 10 magasin gjelder i SP Lenke til kommentar
BennyRoy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som kan bekrefte at de har fått far cry fra gamezone nå? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan noen fortelle meg hvordan jeg får fyrt inn kjøretøy i map editor? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Går det an å laste ned leveleditoren allerede? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Går det an å laste ned leveleditoren allerede? Ja, er mulig å laste ned hele spillet også.. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg mener lovlig (selvfølgelig har jeg lånt det av mister pirat, men han kommer ikke med det før om 15 timer) slik som når Crysis kom så fikk du editoren sammen med demoen... På PC altså Endret 21. oktober 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil så er det vel litt usikkerhet rundt om det faktis er hele spillet som er lekket til pc. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 AbsoluttSpill er kjempebra. Jeg har bestilt kanskje 10 spill derifra, og alle untatt ett fikk jeg dagen før release. Svarer nesten alltid på mail i løpet av alt fra noen få minutter til noen få timer. (Tok to dager en gang, det er det lengste det har tatt.) Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvis jeg ikke husker helt feil så er det vel litt usikkerhet rundt om det faktis er hele spillet som er lekket til pc. Hm. Blir det noe liknende av Assassin's Creed da eller? Jaja, kjipt for de som laster ned da. Husker jeg stressa med russisk utgave av AC og greier. Kjøpte heller ekte denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå