Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Crysis er så tungdrevet at halvparten holder, FC2 ruller mye bedre med fin grafikk syns nå jeg.

 

Hm. Er ikke riktig i mitt tilfelle. Jeg kan kjøre crysis med alt på high og 4xAA, men det går ikke i FC2 uten at det henger. Irriterende egentlig, for det går silkeglatt med 8xAA også, det bare henger etter på en måte. Men men. Klarer meg fint uten AA også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crysis er så tungdrevet at halvparten holder, FC2 ruller mye bedre med fin grafikk syns nå jeg.

 

Hm. Er ikke riktig i mitt tilfelle. Jeg kan kjøre crysis med alt på high og 4xAA, men det går ikke i FC2 uten at det henger. Irriterende egentlig, for det går silkeglatt med 8xAA også, det bare henger etter på en måte. Men men. Klarer meg fint uten AA også :)

 

Ja, som de fleste kan hvis de har litt bedre nvidia kort, Ati har alltid ligget bak i Crysis.

Mn Nvidia kommer med FC2-fix etterhvert nå, får håpe det fikser problemet ditt=)

Skal prøve den hotfixen til Ati=)

Lenke til kommentar
Fikk epost fra Absoluttspill.no om at de har sendt spillet i dag:)

 

Prøvde Absoluttspill selv for første gang, og fikk mail om det samme for litt siden:) So far so good!

 

Er meget spennt på hvor enkelt/vanskelig det er å lage egne maps!

Finnes det en video som sammenligner xbox360 versjonen kontra PC versjonen?

Lenke til kommentar
Crysis er så tungdrevet at halvparten holder, FC2 ruller mye bedre med fin grafikk syns nå jeg.

 

Jo, Fc2 går myee bedre enn hva Crysis gjør (i alle fall hos meg). Men Crysis har også en god del finere grafikk enn Fc2.

Fc2 har bra grafikk det også, men slår desverre ikke Crysis i annet en ytelse (grafikkmessig, ellers finnes det en god del ting Fc2 er bedre på)

 

Når har jeg testet editoren ennå litt mer, og fant ut at Ak`en tok kvelden mitt på dagen, etter 9, nesten 10 magasin.. Nå springer jeg rundt med Flammekaster :D

 

Edit: Solnedganger er elsk :love:

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Hehe, ja løp litt rundt i multiplayer og testa våpna jeg og. Tok vel rundt 10 magasin før ak'n jamma og så eksploderte :p

 

Jepp, litt overaskende at den bare holdt 10 magasin, men ble jo positivt overasket når jeg plutselig holdt i en Flammekaster..

 

Har satt 10 biler atme hverandre nå, så da er det bare å tenne på gresset og vente litt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...