Beef Supreme Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jøss. Du får den med en gang. Den ligger på bordet inne hos han duden i slakterhuset sammen med de andre våpna. Jeg har ikke spillt så mye, bare en time eller to. Fett at man får med et map-poster i spillet også da:P *henge på veggen* Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kan ikke skjønne noe annet enn at dette kan bli ufattelig morro online mot andre spillere. Klarer ikke å se COD5 matche dette overhodet på noen måte. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kan ikke skjønne noe annet enn at dette kan bli ufattelig morro online mot andre spillere.Klarer ikke å se COD5 matche dette overhodet på noen måte. Etter å ha testet editoren, skjønner faktisk ikke jeg heller at de i det hele tatt tar opp en konkuranse mot Fc2 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er litt ensomt i multiplayer nå. Er 8 folk på leaderboards, og jeg finner ingen servere heller. Blir nok bedre etter release Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er litt ensomt i multiplayer nå. Er 8 folk på leaderboards, og jeg finner ingen servere heller. Blir nok bedre etter release Vil tro det. Lengter etter å få prøvd SP snart.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hvordan er multiplayer? Du har vel ikke prøvd så mye men Lenke til kommentar
Clerk Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bøh, prøvde å spille multiplayer hos en venn, men siden han har en steinalder TV ble det bare jævlig å spille. Men min egen TV som er en stor LCD-TV, gjør dette spillet til et mesterverk.. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 No ble jeg litt nervøs over hvor godt jeg kjører spillet.. :S Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tja, har løpt litt rundt aleine, og det så jo ut til å bli utrolig kult da. Men akkurat den delen med å løpe aleine, var ikke like gøy. Trodde det var fler som klarte å få tak i det orginalt før release.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Absoluttspill har sendt Collectors Editionen min! Da må jeg vel sitte å kose med boksen i et par dager da... Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Absoluttspill har sendt Collectors Editionen min! Da må jeg vel sitte å kose med boksen i et par dager da... Min også. Hvis det ikke kommer i morgen blir jeg sint! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hmm, sitter og mekker litt i editor, virker som du kan maks a 6 kjøretøy det er jo bare lame ! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) I Multiplayer ja, det er fortsatt mer enn andre spill. Og kjøretøyene her er rimelig heftig kraftig, så det er greit at det bare er få av de. Flere av bilene, båtene osv har jo montert en .50 kaliber gunner som kan legge ned en hel skog ! Tipper tar ut spillere rimelig lett med de, er ikke noe MAXIMUM ARMOR i spillet her takk gud Endret 21. oktober 2008 av Avean Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 bilene tar man lett ut, men jeg tenker nå på Paraglider hadde vært nice og hatt noen av dem ja Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Absoluttspill har sendt Collectors Editionen min! Da må jeg vel sitte å kose med boksen i et par dager da... Hmm, visste ikke om denne versjonen. Håper jeg rekker å forandre bestillingen... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bøh, prøvde å spille multiplayer hos en venn, men siden han har en steinalder TV ble det bare jævlig å spille. Men min egen TV som er en stor LCD-TV, gjør dette spillet til et mesterverk.. Er HDMI et must for bra kvalitet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Bøh, prøvde å spille multiplayer hos en venn, men siden han har en steinalder TV ble det bare jævlig å spille. Men min egen TV som er en stor LCD-TV, gjør dette spillet til et mesterverk.. Er HDMI et must for bra kvalitet? HDMI eller DVI gir hvertfall beste mulige kvalitet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva med xbox 360? Min har ikke HDMI Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Spilt litt i editor nå.. kan jo si at Crysis ligger en del forran ang. Grafikk.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Crysis er så tungdrevet at halvparten holder, FC2 ruller mye bedre med fin grafikk syns nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå