Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tuslet innom Gamezone.no nå og ser at pakken min faktisk har blitt sendt, og det står at den ble sendt på fredag 17.okt. Har sjekket postkassen men der lå ingen sendingslapp. Prøvde å spore pakken men det fikk jeg null informasjon på.

Noen andre som har bestilt derfra som har fått melding om at det har blitt sendt allerede ?

Lenke til kommentar
Tuslet innom Gamezone.no nå og ser at pakken min faktisk har blitt sendt, og det står at den ble sendt på fredag 17.okt. Har sjekket postkassen men der lå ingen sendingslapp. Prøvde å spore pakken men det fikk jeg null informasjon på.

Noen andre som har bestilt derfra som har fått melding om at det har blitt sendt allerede ?

Sjekket min ordre nå, har heller ingen mulighet til å sjekke pakkesporing, fordi referanse nr. er mitt eget navn.:p Samme problem hos deg?

Forresten så står det levert på ordre statusen min, hva sier din?

Lenke til kommentar

Hvis spillet kjører like pent i spillet som det gjør i editoren så blir jeg glad, får vente og se.

Noen som vet hvordan man får div. Sniper Rifler i Editor?

Finner ikke våpen man kan ta med seg , bare sånne som står på noen sekker, sånn der 50. Cal.

Du kan ikke velge noen flere våpen å ta med deg i editoren.

Lenke til kommentar

Sjekket min ordre nå, har heller ingen mulighet til å sjekke pakkesporing, fordi referanse nr. er mitt eget navn.:p Samme problem hos deg?

Forresten så står det levert på ordre statusen min, hva sier din?

Levert og sendt betyr vel det samme ;) Og om de faktisk har sendt den på fredag så burde jeg hatt pakken idag. Hater at slike pakkesporinger ofte feiler. Får prøve å ta kontakt med dem å høre...

Lenke til kommentar
Det sendes vel som brevpost fra Gamezone og det går vel ikke ann å spore brev gjør det? Jeg trodde bare var pakker osv.

Jaa, det stemmer jo selvfølgelig, har ikke tenkt på det :p

Da er det vel bare å vente,vente,vente til i morgen for å sjekke posten da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...