fredderen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kommer ikke lengre enn til editoren Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvilken vanskelighetsgrad har folket tenkt å spille på? Jeg vurderer high, men ender nok opp på medium. Liker utfordringer Lenke til kommentar
BennyRoy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gjelder kun-map-editor før release dagen på X360 også, eller er dette kun pga securom på PC? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hadde forventet mer på grafikkfronten, men det ser i det minste ut til å flyte greit.. Blir sikkert bra i singleplayer Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tuslet innom Gamezone.no nå og ser at pakken min faktisk har blitt sendt, og det står at den ble sendt på fredag 17.okt. Har sjekket postkassen men der lå ingen sendingslapp. Prøvde å spore pakken men det fikk jeg null informasjon på. Noen andre som har bestilt derfra som har fått melding om at det har blitt sendt allerede ? Lenke til kommentar
BennyRoy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tuslet innom Gamezone.no nå og ser at pakken min faktisk har blitt sendt, og det står at den ble sendt på fredag 17.okt. Har sjekket postkassen men der lå ingen sendingslapp. Prøvde å spore pakken men det fikk jeg null informasjon på. Noen andre som har bestilt derfra som har fått melding om at det har blitt sendt allerede ? Sjekket min ordre nå, har heller ingen mulighet til å sjekke pakkesporing, fordi referanse nr. er mitt eget navn. Samme problem hos deg? Forresten så står det levert på ordre statusen min, hva sier din? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Flyter utrolig smooth på min 3,2ghz Q6600, 2gb ram, 8800GT 512mb. Bildet er lusen Jpeg-kvalitet tatt med Print Screen og limt inn i Paint. Endret 20. oktober 2008 av Mompen Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvah? Hvordan kom du inn i spillet? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hva tror du min pc vil kjøre det i da? Intel Core 2 Q9300 2.8GHZ Geforce GTX 260 896mb videominne 4096ram Vista X64 Det var fremdeles lekkert bilde uansett hva kvalitet det bilde har da Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen som vet hvordan man får div. Sniper Rifler i Editor? Finner ikke våpen man kan ta med seg , bare sånne som står på noen sekker, sånn der 50. Cal. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 @ Applebee går utifra at du har kjøpt spillet. Du har pm, med hvordan du kommer gjennom securom som gjør at du ikke kan spille... Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ganske kult spill, og utrolig fin grafikk Krever sykt mye av pcen om man skal ha alt på fullt da! Jeg kjører alt på high og 1280x1024 og ingen AA, og da går det akkurat uten at det henger noe, Med 8xAA henger bildet laaangt etter, selvom det ikke hakker da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvis spillet kjører like pent i spillet som det gjør i editoren så blir jeg glad, får vente og se. Noen som vet hvordan man får div. Sniper Rifler i Editor? Finner ikke våpen man kan ta med seg , bare sånne som står på noen sekker, sånn der 50. Cal. Du kan ikke velge noen flere våpen å ta med deg i editoren. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 mompen, hvordan kom du deg ogjennom securom sperringa? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tuslet innom Gamezone.no nå og ser at pakken min faktisk har blitt sendt, og det står at den ble sendt på fredag 17.okt. Har sjekket postkassen men der lå ingen sendingslapp. Prøvde å spore pakken men det fikk jeg null informasjon på. Noen andre som har bestilt derfra som har fått melding om at det har blitt sendt allerede ? Sjekket min ordre nå, har heller ingen mulighet til å sjekke pakkesporing, fordi referanse nr. er mitt eget navn. Samme problem hos deg? Forresten så står det levert på ordre statusen min, hva sier din? Levert og sendt betyr vel det samme Og om de faktisk har sendt den på fredag så burde jeg hatt pakken idag. Hater at slike pakkesporinger ofte feiler. Får prøve å ta kontakt med dem å høre... Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det sendes vel som brevpost fra Gamezone og det går vel ikke ann å spore brev gjør det? Jeg trodde bare var pakker osv. Lenke til kommentar
BennyRoy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det sendes vel som brevpost fra Gamezone og det går vel ikke ann å spore brev gjør det? Jeg trodde bare var pakker osv. Jaa, det stemmer jo selvfølgelig, har ikke tenkt på det Da er det vel bare å vente,vente,vente til i morgen for å sjekke posten da Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Husk at det er JPEG dette, så ser bedre ut IRL. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Stilig! Har spilt noen timer, men enda ikke fått tak i flammekastern, lenge til man får den GlaDOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå